וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס על ההתפוצצות של פארגו: "תפס יום משוגע, הוא היה צריך זמן"

מאמן מכבי תל אביב החמיא לכוכבו, שהפגיז 34 נקודות: "היה לו משחק אדיר, המפתח לניצחון היה בהגנה". פארגו: "הסל היה נראה לי די נורמלי, לא גדול במיוחד". אוחיון: "עבדנו כדי להחזיר את הכבוד שלנו"

גודס אחרי ניצחון על ירושלים/קובי אליהו

מכבי תל אביב נקמה הערב (ראשון) בהפועל ירושלים על התבוסה המשפילה מהסיבוב הראשון בארנה, כשהביסה אותה 76:96 ביד אליהו. אלופת אירופה נהנתה מערב מצוין מחוץ לקשת, כשמעל כולם כיכב ג'רמי פארגו בערב בלתי נשכח (34 נקודות, 8 אסיסטים). גם מרקיז היינס היה מצוין (5 מ-7 ל-3), והקבוצה של גיא גודס והיא בהחלט נראית מוכנה למשחק היורוליג מול ז'לגיריס ביום שישי הקרוב.

פורוורד הפועל ירושלים ליאור אליהו (ימין) מול גארד מכבי תל אביב ג'רמי פארגו (שמאל). קובי אליהו
משחק בלתי נשכח. פארגו/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס סיכם: "מאוד חשוב לנו לנצח את הפועל ירושלים, הפסדנו להם פעמיים בתחילת העונה, וגם ספגנו תבוסה כואבת בליגה. היה חשוב לנו לבוא אחרי הניצחון הגדול ביום חמישי, להראות שאנחנו עדיין פה, שיש לנו את אותן האנרגיות. פתחנו פנטסטי את המשחק, מאוד דינמיים ואגרסיביים, באיזשהו שלב עשיתי חילופים כדי להתאושש ואז הייתה לנו ירידה. ספגנו 30 נקודות ברבע השני וזה לא מקובל עליי הגנתית. במחצית השנייה רצנו בכל הזדמנות, היה משחק אדיר של ג'רמי שתפס יום משוגע, אבל זה היופי בכדורסל".

לגבי היינס אמר גודס: "אלה אותם הסלים אבל לא אותה אגרסיביות, יש ביורוליג גארדים גבוהים ששומרים, בליגה הם יותר נמוכים ופחות שומרים. אנחנו צריכים לעזור לו בדברים מסוימים. עשיתי קורס מאמנים וראיתי קורס קטן של פסיכולוגיה, אני לא פסיכולוג, אני יכול לעזור בדיבורים מסוימים, אבל המטרה שלנו היא לעזור לו, לבחור יש יכולות, אנחנו צריכים לעזור לו לא להיות חד גוני, זה התפקיד שלנו כמאמנים. מקווה שנעשה את זה".

"בליגה שלנו הסגנון שלנו הוא הרבה יותר פרוע מהיורוליג, יש שם את המהירות אבל משחקים עם שחקנים עם גודל וקבוצות משחקות יותר מבוקר. בליגה שלנו זה הרבה יותר דינמי ולא צפוי. אחד הדברים שאני מכיר מהליגה הישראלית זה לא להיגרר לסגנון הזה. להישאר מבוקרים. לשחק על מיסמאצ'ים. אני לא אומר לא לרוץ. הכול פה דינמי, המשחק ההוא (התבוסה בארנה) היה לפני הרבה מאוד זמן, הבעיות של ירושלים לא מעניינות אותי, אלא הבעיות שלנו. שיחקנו הגנה טובה במשך שלושה רבעים. ככל שנשמור יותר טוב אז דברים באים אלינו יותר בקלות. האחוזים שלנו בשלוש זה עניין של עבודה. אנחנו מסמנים וי על משחק חשוב. אני לא עסוק במי במקום השני או לא, להפועל ירושלים והפועל תל אביב מתכוננים ברצינות, יריבות מושבעות ספורטיבי, כמו שאולימפיאקוס מתכוננים שונה לפנתאנייקוס מאשר לאריס סלוניקי".

"במחצית דיברנו על ההגנה", הוסיף גודס, "כמו שנתנו נגד ברצלונה, רצינו להחזיק אותם על מינימום נקודות, על 13 לרבע, וכמובן שהיה גם את ג'רמי, שהיו לו כמה סלים מטורפים, עם אחוזים גבוהים מהשלוש, אבל אי אפשר לסמוך רק על זה".

גודס נשאל על המהפך של פארגו: "הסיבות לשינוי של פארגו? זמן. הוא היה צריך את זה כדי לחזור לעצמו. כולנו יודעים את האיכויות שלו, הוא לא שכח לשחק כדורסל, ידענו שהוא יזדקק לזה. יש מומנטום לשחקנים, צריך לדעת לשמור עליו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם מאמנו גיא גודס. ברני ארדוב
היה זקוק לקצת זמן. גודס ופארגו/ברני ארדוב

ג'רמי פארגו: "באנו ושיחקנו מאוד אגרסיבי מהפתיחה, ידענו שאנחנו משחקים מול קבוצה חזקה שניצחה אותנו בצורה קשה בירושלים. רצינו מאוד את המשחק הזה, באנו ושיחקנו חזק, יש לנו נפילות מנטאליות במהלך המשחקים, גם היום, נעשה את הכי טוב כדי לתקן את זה.

"בשיא הקריירה שלי נגד ירושלים הייתי בגליל, לא הייתה לי יריבות איתם, עכשיו עם מכבי זה משהו שונה. זה כדורסל, אני עושה הכי טוב כדי לעזור לקבוצה שלי לנצח, וזה הדבר הכי חשוב מהערב הזה, הניצחון.

"הסל היה נראה לי די נורמלי, לא גדול במיוחד.
השתפרנו כקבוצה ואנחנו משחקים יותר טוב כקבוצה, ואנחנו מקווים להמשיך ולהשתפר. אנחנו רוצים לכפות את הרצון שלנו על הקבוצות האחרות, לגרום להם לשחק כמו שאנחנו רוצים, אבל לא בכל משחק זה יקרה. יש לנו משחק גדול נוסף בקרוב".

יוגב אוחיון: "באנו באנרגיות הנכונות, התנפלנו עליהם מהתחלה, הם חזרו, אבל ידענו לתת הגנה מצוינת במחצית השנייה. כמובן שהייתה התפוצצות של ג'רמי ורבע מטורף. קלענו באחוזים טובים. עבדנו בשביל הקהל, שעושה הכל למעננו, ולהחזיר את הכבוד שלנו. ממשחק למשחק אנחנו לומדים את המקום שלנו, משחקים הגנה טובה, ועומדים במשימות שאנחנו מגדירים לעצמנו לפני המשחקים".

שחקני מכבי תל אביב בריאן רנדל (שמאל) יוגב אוחיון (ימין). קובי אליהו
"עבדנו בשביל הקהל". אוחיון/קובי אליהו
הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי התחיל עם הרבה כבוד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully