וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה את הפועל ירושלים 76:96

ג'רמי פארגו נתן הצגה עם 34 נקודות מרהיבות (ו-8 אסיסטים), והאלופה הלמה באדומים שקרסו. הצהובים הפגיזו 15 שלשות ב-56 אחוז, וברחו במחצית שנייה אדירה

one

בתחילת נובמבר מכבי תל אביב הובסה בארנה של ירושלים ב-30 הפרש, וחיכתה לרגע הזה שבו תוכל לנקום בקבוצה של דני פרנקו. נראה שאיש אחד חיכה לרגע הזה יותר מכולם: ג'רמי פארגו. הגארד של אלופת אירופה סיפק הערב (ראשון) הצגה נדירה כשהפגיז 34 נקודות ב-6 מ-8 לשלוש, והוביל את האלופה ל-76:96 על ירושלים.

שחקני מכבי תל אביב עם ג'רמי פארגו. קובי אליהו
נקמה של איש אחד. פארגו/קובי אליהו

קבוצתו של דני פרנקו ספגה הפסד 6 ב-7 משחקיה האחרונים, ולמרות שהייתה צמודה לצהובים ברבע השני וברבע השלישי, היא לא הצליחה לעצור את כוכב הצהובים, שפירק אותה ברבע הרביעי. אגב, שיא הקריירה של פארגו בליגת העל היה 36 נקודות, במשחקו השני בליגת עם גלבוע/גליל, וזה קרה במשחק חוץ נגד הפועל ירושלים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית' (שמאל). קובי אליהו
חסרי אונים מול פארגו. דונטה סמית' וג'וזף ג'ונס/קובי אליהו

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה עם יוגב אוחיון, ג'רמי פארגו, דווין סמית', בריאן רנדל ואלכס טיוס. החמישייה של ירושלים כללה את טייווין מקי, יותם הלפרין, דונטה סמית', ליאור אליהו וג'וזף ג'ונס. הצהובים פתחו עם סל של פארגו ודאנק של טיוס, ועלו ל-2:7. ירושלים ענתה עם ארבע רצופות של אליהו. מכבי הכתיבה קצב מהיר, ושלשה של סמית' קבעה 6:15. דווין סמית' נחת לא טוב כשניסה לחסום בהגנה, נפצע, טופל וחזר. אוחיון הוריד גג לרייט, מכבי ביססה את יתרונה וירושלים נשארה קרובה בזכות דונטה סמית' וטייווין מקי. בסיום הרבע הראשון מכבי תל אביב הוליכה 17:29.

פורוורד מכבי תל אביב בריאן רנדל. קובי אליהו
מכבי הכתיבה קצב מהיר מג'אמפ הפתיחה. רנדל/קובי אליהו

רבע 2

מכבי תל אביב המשיכה לדחוף קדימה. סופו הטביע, אוחיון והיינס דחפו קדימה והצהובים היו אגרסיביים בהגנה. סל של ליאור אליהו העלה אותו למקום ה-70 בטבלת קלעי כל הזמנים בליגת העל, והוא חלף על פני נדב הנפלד. שלשה של לנדסברג מנעה מירושלים להתקרב לאחר שצימקה לשש. דקות מצוינות של הלפרין סייעו לירושלים לצמק למינוס 5. שתי שלשות של היינס העלו את מכבי ל-31:40, אבל ירושלים לא נשברה, ורייט צימק ל-42:39 כשנותרו שתי דקות למחצית. ירושלים המשיכה ללחוץ והצליחה לחולל מהפך ולעלות ליתרון ראשון מסל של טוני גפני, שקבע 46:47 לאדומים במחצית.

ג'רמי פארגו ודווין סמית' הובילו את הצהובים עם 11 נקודות כל אחד. ברייסי רייט קלע 13 לירושלים במחצית, אליהו קלע 12.

פורוורד מכבי תל אביב דווין סמית' שוכב פצוע על הפרקט. קובי אליהו
הדאיג את אנשי מכבי, אבל חזר מהר למגרש. סמית'/קובי אליהו

רבע 3

היתרון החליף ידיים בתחילת הרבע השלישי ושתי הקבוצות הלכו פנימה. האליאופ אדיר של רנדל העלה את מכבי ל-51:54, והצהובים פתחו יתרון קטן. הצהובים קלעו באחוזים גבוהים מהשדה, ונקודות של אוחיון מהקו העלו את מכבי ל-55:64. איבודי כדור של אוחיון ושחורציאניטיס מנעו מאלופת אירופה להגדיל את היתרון, גפני הטביע בצד השני, ושלשה של היינס עם הבאזר קבע 60:71 למכבי תל אביב אחרי שלושה רבעים.

גארד הפועל ירושלים יותם הלפרין (ימין). קובי אליהו
הלפרין וירושלים לא נתנו למכבי לברוח ברבע השלישי/קובי אליהו

רבע 4

הרבע האחרון נפתח בשלשה של פארגו בצד אחד ושלשה של מקי בצד השני. היינס קלע את השלשה החמישית שלו ומכבי עלתה ל-63:77. הצהובים הרגישו שאלה הרגעים בהם צריך ללחוץ על הדוושה ולגמור את המשחק, ושלשה ענקית של פארגו קבעה 63:80. שש דקות לסיום אליהו יצא בחמש עבירות כשבמאזנו 16 נקודות ו-9 ריבאונדים. 3:23 דקות לסיום גם שחורציאניטיס יצא בחמש עבירות, ובמאזנו רק שלוש נקודות. שתי הקבוצות החטיאו עד שפארגו קבר שלשה מטווח NBA והעלה את מכבי ל-72:87. פארגו המשיך לקחת עליו את המשחק, קלע שתי שלשות, הוסיף נקודות בחדירה ופשוט פירק את ירושלים לבד. בסיום פארגו הוביל את מכבי תל אביב לניצחון 76:96.

פורוורד הפועל ירושלים ליאור אליהו (ימין) מול גארד מכבי תל אביב ג'רמי פארגו (שמאל). קובי אליהו
הוביל את הבריחה של מכבי ברבע האחרון עם כמה סלים אדירים. פארגו חומק מאליהו/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 34 נקודות (6 מ-8 לשלוש) ו-8 אסיסטים, מרקיז היינס 17, דווין סמית' 14, בריאן רנדל 11, אלכס טיוס 8 ו-8 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 5, יוגב אוחיון 4, סופוקליס שחורציאניטיס 3, כן שותף ג'ייק כהן.

קלעו להפועל ירושלים: ברייסי רייט 17 נקודות, ליאור אליהו 16 ו-9 ריבאונדים, טייווין מקי 13, דונטה סמית' 12, טוני גפני 9, ג'וזף ג'ונס 6, יותם הלפרין 3.

אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
אהבו את מה שראו/קובי אליהו
הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי התחיל עם הרבה כבוד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully