וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו: "התחברנו, נהנינו, אנחנו מוכנים ליורוליג"

גארד מכבי תל אביב סיכם את המסע בארה"ב, והתייחס להצטיינותו מול ברוקלין: "לא חיפשתי להוכיח שאני שייך ל-NBA"

AP

בווידאו: ההפגנה האנטי-ישראלית שנערכה מוקדם יותר השבוע בקליבלנד

מכבי תל אביב תנחת ביום חמישי בבוקר בתל אביב אחרי 17 ימים בהם נדדה ביבשת אמריקה. הצהובים התמודדו במסע נגד פלמנגו הברזילאית והפסידו לה את הגביע הביניבשתי, בהמשך קיימה אלופת אירופה שני משחקי ראווה בארצות הברית, והפסידה לקליבלנד ומאמנה דיוויד בלאט וכן לברוקלין, כשבין לבין קיימו השחקנים פגישות עם קהילות יהודיות והשתתפו באירועים שונים.

ג'רמי פארגו היה מצוין בהפסד לברוקלין ותרם לצהובים 27 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. "אני מרגיש נהדר במכבי, מאוד שמח שחזרתי ומחכה כבר לשחק בנוקיה מול האוהדים הנהדרים שלנו. היה לנו מסע טוב מאוד, התחברנו, נהנינו ואנחנו מרגישים מוכנים לליגה וליורוליג", אמר פארגו על השתלבותו בקבוצה. על יכולתו מול הנטס אמר הגארד: "לא חיפשתי להוכיח שאני שייך ל-NBA. אני לא אוהב להפסיד באף משחק, גם אם זה לצרכי ראווה. ברור שהרגשנו נגד ברוקלין טוב יותר מאשר מול קליבלנד אבל זו בוודאי לא הליגה שלנו".

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו מול שחקן ברוקלין נטס ברוק לופז. jason DeCrow, AP
מרגיש מוכן. פארגו מול ברוק לופז/AP, jason DeCrow

פורוורד מכבי תל אביב בריאן רנדל, שקלע 16 נגד הנטס, אמר: "סוף סוף הרגשתי מצוין על המגרש ואפשר היה לראות את זה. לשחק מול קווין גארנט זה מעמד מחייב לכל שחקן, הבנאדם הוא היכל תהילה שלם מתחת לסלים. התרגזתי כשהחטאנו כמה זריקות טובות בדקות צמודות. עברתי תקופה מוזרה בקדם העונה ונראה לי שעכשיו דברים מתחילים להסתדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully