וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב הובסה 111:94 בברוקלין

הצהובים היו בתמונה למשך רבע וחצי, לפני שצנחו לפיגור 20 נקודות ממנו לא חזרו. ערב אדיר של פארגו (27 נקודות, 6 ריבאונדים, 7 אסיסטים) לא הספיק, משחק טוב גם לרנדל (16). היינס ומאריץ' (2 נק' כ"א) שוב אכזבו. לופז קלע 20 לקבוצת ה-NBA

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו מול שחקן ברוקלין נטס ברוק לופז. jason DeCrow, AP
ערב אדיר לא הספיק. פארגו/AP, jason DeCrow

מסע המשחקים של מכבי תל אביב בארצות הברית הסתיים הלילה (בין שלישי לרביעי) בתבוסה נוספת - הפעם 111:94 לברוקלין. אחרי ההפסד לקליבלנד של דיוויד בלאט ולברון ג'יימס נראו הצהובים קצת יותר טוב והחזיקו מעמד רבע וחצי, לפני שהעומק והבדלי הרמות עשו את שלהם וסידרו לנטס ניצחון ראשון במשחקי ההכנה לקראת עונת ה-NBA. הקבוצה של גיא גודס תשוב כעת ארצה, לקראת מחזור הפתיחה של ליגת העל ביום ראשון מול עירוני נס ציונה.

כאמור, הפתיחה היתה מעודדת. אחרי פיגור 12:2 חזרה אלופת היורוליג לתמונה, בעיקר בזכות גיא פניני, ג'רמי פארגו וסילבן לנדסברג, והצליחה לצמק לפיגור נקודה בלבד. ברבע השני קבוצת הכוכבים המזדקנת של ברוקלין פתחה מחדש פער דו-ספרתי, אותו הגדילה ברבע השלישי דרך דרון וויליאמס וחבריו, ולמעשה סגרה עניין. החדשות הטובות עבור הצוות המקצועי של מכבי הגיעו בעיקר מכיוון בריאן רנדל, שלא התלבש בהפסד לקאבלירס. הרכש מכבי חיפה עלה בחמישייה, נראה מצוין (16 נקודות באחוזים טובים, 6 ריבאונדים), והצליח לחפות במחצית הראשונה על היעדרותו של אלכס טיוס הפצוע. מיותר לציין שזה לא הספיק מול קו קדמי שכלל את ברוק לופז, קווין גארנט, אנדרי קירילנקו, מירזה טלטוביץ' ומייסון פלאמלי, אך בגזרה אחת נראה שגודס יכול להיות מרוצה, כמו גם מהעובדה שקבוצתו לא התפרקה לגמרי והמשיכה להילחם על הסיום. פארגו הנפלא (27 נקודות, 6 ריבאונדים, 7 אסיסטים) היה המצטיין במחצית השנייה עם דקות שהוכיחו שמקומו ב-NBA, בעוד מרקיז היינס, כמעט כרגיל, לא הורגש (2 נקודות ב-11 דקות), וכמוהו גם אלכס מאריץ' (2 נקודות ב-28 דקות).

מדובר, למעשה, בהפסד רביעי של מכבי תל אביב בחמשת משחקיה האחרונים (הפועל ירושלים, פלמנגו, קליבלנד וכעת ברוקלין), ויהיה מעניין לראות האם התוצאות הלא אידיאליות ישפיעו על פתיחת העונה הרשמית של אלופת היורוליג. עדות ראשונה לכך נקבל, ככל הנראה, כבר ביום ראשון הקרוב.

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג בין שחקני ברוקלין נטס קווין גארנט, ג'ו ג'ונסון. jason DeCrow, AP
וכעת, לנס ציונה. לנדסברג בין גארנט וג'ונסון/AP, jason DeCrow

מהלך המשחק

גיא גודס פתח הפעם עם ג'רמי פארגו, סילבן לנדסברג, דווין סמית', בריאן רנדל וג'ייק כהן. מנגד, הנטס עלו עם דרון וויליאמס, ג'ו ג'ונסון, בויאן בוגדנוביץ', קווין גארנט וברוק לופז. המארחת הלכה פנימה לגארנט ולופז, קלעה את כל חמשת נסיונותיה הראשונים מהשדה, וברחה ל-2:12 מהיר. גיא פניני קם מהספסל ומיד תפר שלשה עם הקרש, אלכס מאריץ' התכבד גם הוא בנקודות בכורה וצימק ל-14:7, אך ג'ונסון צלף שלשה משלו וקבע 11:21. יוגב אוחיון ומרקיז היינס עלו גם הם מהספסל הצהוב, פניני צימק ל-25:20 בלבד, והרבע הראשון הסתיים ב-22:31 לברוקלין.

פארגו, לנדסברג ורנדל פתחו את הרבע השני בריצת 0:8 שצימקה את ההפרש ל-31:30 בלבד, ואילצה את הולינס לקחת פסק זמן. מירזה טלטוביץ'צלף שלשה, רנדל המצוין ענה עם נקודות קלות משלו, וראה מהצד השני את טלטוביץ', קירילנקו ומייסון פלאמלי מייצרים בריחה בדרך ל-37:46. נייט לינהארט עצר את הסחף עם שלשה, פלאמלי ענה בארבע נקודות רצופות וקלות, ובפיגור 52:40 לקח גודס פסק זמן. גארנט וג'ונסון שבו מהספסל וקבע 42:56, ג'ארט ג'ק צלף שלשה מהפינה, והמילה האחרונה במחצית היתה של רנדל, שצימק ל-59:47 עם הירידה לחדרי ההלבשה. רנדל היה גם הקלע הבולט של הצהובים במחצית עם 12 נקודות - שתיים יותר מפניני. פארגו הוסיף 9. את הנטס הוליך קירילנקו עם 10 נקודות מהספסל.

ג'ו ג'ונסון וברוק לופז פתחו את הרבע השלישי בסערה, ועם ריצת 2:10 קבעו 49:69 ואילצו את גודס לקחת פסק זמן. פארגו וסמית' צימקו ל-69:53, בויאן בוגדנוביץ' ענה בשלשה, דרון וויליאמס התחמם והפך את זה ל-57:78. יוגב אוחיון, ג'ייק כהן ופארגו צימקו ל-78:64, אלא שג'ונסון ומירזה טלטוביץ' צלפו וקבעו 65:85. עם תום הרבע השלישי, הראה לוח התוצאות 69:88 לנטס.

אלי-אופ של וויליאמס את לופז קבע 69:91 בפתיחת הרבע המכריע, פארגו המשיך את יכולתו הטובה וצימק ל-76:93, רנדל סיפק הטבעה יפה, אך לופז וטלטוביץ' החזירו את הפער ל-78:98. פארגו המצוין לא אמר נואש וצימק שוב, הפעם ל-102:88, אלא שהמילה האחרונה היתה שייכת לבוגדנוביץ' ופלאמלי שעצרו את הקאמבק, וקבעו 94:111 בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. Jason DeCrow, AP
להט במחצית הראשונה, נרגע בהמשך. פניני/AP, Jason DeCrow

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 27 (12 מ-25 מהשדה), 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, בריאן רנדל 16 (7 מ-9 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 14 ו-8 ריבאונדים, גיא פניני 10, דווין סמית' (4 מ-12 מהשדה) 8 ו-6 ריבאונדים, יוגב אוחיון 5 (1 מ-7 מהשדה), נייט לינהארט 5, ג'ייק כהן 5, אלכס מאריץ' 2, מרקיז היינס (11 דקות) 2. בן אלטיט שותף (2 דקות) ולא קלע.

קלעו לברוקלין: ברוק לופז 20 (8 מ-12 מהשדה), דרון וויליאמס 17 ו-7 אסיסטים, ג'ו ג'ונסון 14, אנדרי קירילנקו 13, מירזה טלטוביץ' 13 ו-8 ריבאונדים, מייסון פלאמלי 12, ג'ארט ג'ק 8, קווין גארנט 6. מארקל בראון, סרגיי קראסב, מרכוס טיג וקורי ג'פרסון שותפו ולא קלעו.

אוהד מכבי תל אביב מחוץ לאולם של ברוקלין נטס. AP
נציגות יפה של אוהדי מכבי באולם בברוקלין/AP
דרון וויליאמס שחקן ברוקלין נטס מול מרקיז היינס שחקן מכבי תל אביב. AP
לא כוחות. וויליאמס מול היינס/AP
מייסון פלאמלי שחקן ברוקלין נטס מול ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. AP
העיקר החוויה. פלאמלי מול אוחיון וכהן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully