וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפת וואלה! ספורט: דייויד בלו נפגש עם בעלי הפועל ירושלים

8.10.2014 / 19:19

השחקן, שמכבי תל אביב מחזרת אחריו במרץ, ניצל את שהותו בניו יורק וערך פגישה עם אורי אלון בענייני נדל"ן, אולם סביר שבמהלכה אלון הציע לבלו עסקה לה יתקשה השחקן לסרב: להשתלב בעתיד בתחום הנדל"ן, אם יצטרף להפועל ירושלים העונה

צילום ועריכה: נועם אשל

בווידאו: מכבי תל אביב ודיוויד בלאט מסכמים את המפגש ביניהם

מכבי תל אביב ניצלה את המשחק הלילה (בין שלישי לרביעי) מול ברוקלין כדי לחזר מקרוב אחר דייויד בלו, השוהה בימים האחרונים בניו יורק. ראשי מכבי תל אביב נפגשו עם השחקן והפעילו עליו לחצים כבדים להחתימו כבר עתה במועדון. אולם לוואלה! ספורט נודע כי לא מן הנמנע שתתרחש תפנית מפתיעה בעלילה, שתגרום לרעידת אדמה בכדורסל הישראלי: הפורוורד ניצל את שהותו בניו יורק כדי להיפגש עם אורי אלון, בעלי הפועל ירושלים, המתגורר בעיר, והגיע למשרדיו של אלון לפגישה.

דייויד בלו מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קאמבק שיחולל רעידת אדמה בכדורסל הישראלי? בלו/ברני ארדוב

כידוע, בלו עובד בתקופה האחרונה בעסקי הנדל"ן, תחום שבו מצליח הבעלים אורי אלון. הבעלים של ירושלים הוא גם המקים והבעלים של הסטרט-אפ הניו יורקי אורבן קומפס (Urban Compass). אלון גייס לאחרונה 360 מיליון דולר – ודורג כאחד היזמים הבולטים ביותר בקצב הצמיחה המהיר שלהם בארה"ב. קשה להאמין שהפגישה בין בלו ואלון נסובה על התחום העסקי בלבד, זאת מאחר שהפועל ירושלים הייתה במגעים מתקדמים עם בלו בשנה שעברה, ובמועדון הירושלמי הצהירו לא אחת כי הם מעוניינים להחתים בשורותיו את "השחקנים הישראלים הטובים ביותר", כך שחתימה של בלו בהפועל ירושלים, אם תתבצע, תטרוף את הקלפים בליגה.

יש להניח שאורי אלון הציע לבלו עסקה לה יתקשה השחקן לסרב לה: להשתלב בעתיד בתחום הנדל"ן, אם יצטרף להפועל ירושלים העונה. במקביל, כאמור, מכבי תל אביב מפעילה לחצים על בלו להצטרף אליה. בפגישות האחרונות בלו נשאל על ידי אחד מאנשי הקבוצה "האם אתה חוזר למכבי?", בלו הגיב בחיוך בלבד. כשהגורם במכבי הוסיף:" זו תשובה רק לבינתיים?".

הכנה: מכבי תל אביב הובסה 111:94 בברוקלין

גודס: ”בהשוואה לקליבלנד, זה כבר היה הרבה יותר טוב”

מכבי תל אביב: שחורציאניטיס קיבל אישור לחזור למגרשים

דייויד בלו עם ניקולה וויצ'יץ' מנהל מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
כשנשאל אם הוא רוצה לחזור למכבי, הוא הגיב בחיוך בלבד. בלו עם וויצ'יץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בלו הצטרף למכבי תל אביב בעונת 2002/03 ובעונה שלאחר מכן הוא היה שותף לזכייתה בגביע היורוליג לאחר ניצחון בגמר על פורטיטודו בולוניה ביד אליהו. בתום אותה עונה עזב בלו לדינמו סנט פטרסבורג, ובהמשך שיחק באיטליה לפני שחזר למכבי תל אביב בעונת 2007/08. בתום אותה עונה, בה מכבי תל אביב איבדה את האליפות, עזב בלו ללה מאן הצרפתית, וחזר ב-2009 לקדנציה שלישית במכבי תל אביב, עמה העפיל לגמר היורוליג ב-2011. בעונתו האחרונה ביד אליהו (2011/12) שיחק בלו 20 משחקי יורוליג בהם תרם 9.3 נקודות ו-2.5 ריבאונדים וקלע ב-37.5% מהשלוש. בעונה שעברה בלו היה אחד הבולטים בקבוצה הן מקצועית והן כשחקן מוביל בחדר ההלבשה. יכולותיו סייו למכבי תל אביב לזכות ביורוליג, ובסוף העונה, לאחר שהקבוצה זכתה באליפות המדינה, הוא פרש מכדורסל.

אורי אלון סירב להתייחס לדברים. תגובתו של בלו תובא לכשתושג.

צפו בביקור המרגש של דייויד בלו באימון מכבי תל אביב

דיוויד בלו שחקן מכבי תל אביב לשעבר, משמאל. נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בלו באימון מכבי תל אביב בברוקלין/אתר רשמי, נועם גלאי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully