וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שחורציאניטיס קיבל אישור לחזור למגרשים

7.10.2014 / 17:28

לוואלה! ספורט נודע כי הסנטר היווני עבר את הבדיקה הקריטית בעינו, כחודש לאחר הניתוח, וכך הוסר המכשול המשמעותי ביותר שמנע ממנו לשחק. אלן אנדרסון: "מכבי היא קבוצה ברמה של NBA". וגם: צפו בוויצ'יץ' קולע מחצי מגרש

אתר רשמי

בווידאו: צפו בניקולה וויצ'יץ' קולע ביד אחת מחצי מגרש

מכבי תל אביב נמצאת אמנם במסע ממושך בארה"ב, אולם קיבלה השבוע חדשות מצוינות: לוואלה! ספורט נודע כי סופוקוליס שחורצאניטיס, שלא יכול היה לשחק בשל המצב בעינו, קיבל אישור השבוע לשוב למגרשים. הסנטר היווני עבר בהצלחה את הבדיקה החשובה, אשר אחריה התברר כי הניתוח הצליח.

הבדיקה שעבר שחורציאניטיס הייתה קריטית מאוד לעתידו, מכיוון שניתן היה לערוך אותה ולברר את מצבו הרפואי רק כחודש מיום הניתוח - בכדי לקבוע האם יוכל לשמש כשחקן פעיל.

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הפחית במשקל, מטופל בטיפות עיניים ויכול לחזור. סופוקליס שחורציאניטיס/יוסי ציפקיס

כזכור, שחורציאניטיס עבר ניתוח בעין לפני כחודש על ידי ד?ר שמעון קורץ באיכילוב, במטרה להוריד את הלחץ התוך עיני שאף היה חשש כי יאבד את הראייה בעין זו. גם בעין השנייה סובל שחורציאניטיס מהגלאוקומה, אך במכבי תל אביב מציינים כי כל עוד הוא מטפל בטיפות, המצב יציב והוא יכול לשחק.

בשל המצב הרפואי אליו נקלע השחקן, חוזהו של שחורציאניטיס הוא על תנאי כרגע. לחץ הדם ממנו הוא סובל מטופל על ידי כדורים ובתקופה האחרונה הוא עורך אימונים אישיים והשיל כבר כעשרה ק"ג ממשקלו. אולם, כאמור, הבעיה בעינו הייתה המחסום המשמעותי ביותר לחזרתו של שחורציאניטיס לשוב להיות שחקן פעיל.

בסביבתו של שחורצאניטיס מספרים כי הסנטר נחוש לשחק, ומציג רצינות באימונים. גורמים במכבי מעידים כי כרגע מסתמן כי חוזהו של הסנטר היווני עם מכבי תל אביב, שהיה על תנאי, יחודש. עם חזרתו של שחורצאניטיס, סיכוייו של מאריץ' להישאר מתמעטים, ונראה כי מכבי לא תחדש את חוזהו בחודש דצמבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלן אנדרסון שחקן ברוקלין נטס. AP
מלא בפרגונים למכבי. אלן אנדרסון/AP

ובזמן שסופו עובד על חזרה למגרשים, מכבי תל אביב השלימה את ההכנות האחרונות שלה לקראת המפגש הלילה (2:30) מול קבוצת ה-NBA ברוקלין נטס. אחרי התבוסה מול קליבלנד החזקה, מכבי תפגוש הלילה את אלן אנדרסון, הגארד המצוין שנתן עונה טובה מאוד במדים הצהובים לפני שעבר לליגה הטובה בעולם.

אנדרסון ערך ראיון קצר לקראת המשחק והפליג בשבחים לאקסית שלו: "מכבי תל אביב היא קבוצה ברמה של NBA. התרבות שלה, מסורת הניצחונות שלה, הכל שם ברמה הכי גבוהה שיש. כשהגעתי לשם לא ידעתי למה לצפות, אבל נדהמתי מהרמה שם ומהמקצוענות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully