וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "בהשוואה לקליבלנד, זה כבר היה הרבה יותר טוב"

אופטימיות במכבי תל אביב אחרי ברוקלין. גודס: "אני מרוצה". רנדל: "התבוסה לקאבס הייתה קריאת השכמה". טיוס נפצע בחימום

AP

בוידאו: ההפגנה האנטי-ישראלית שנערכה מוקדם יותר השבוע בקליבלנד

מכבי תל אביב סיימה הלילה (בין שלישי לרביעי) את מסע המשחקים שלה ביבשת אמריקה עם הפסד נוסף, 111:94 לברוקלין בברקלייז סנטר. בניגוד למשחק מול קליבלנד, הצהובים נתנו פייט במחצית הראשונה, אך הנטס פתחו מבערים ברבע השלישי וברחו בדרך לניצחון קליל. ג'רמי פארגו שוב היה נקודת האור במכבי תל אביב עם 27 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אבל רגע לפני משחק הפתיחה בליגת העל מול נס ציונה, הצהובים ספגו הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. אלכס טיוס נפצע בחימום לקראת המשחק ולא שותף.

"אני חושב שבהשוואה למשחק מול קליבלנד, זה היה משחק הרבה יותר טוב", התעודד גיא גודס בסיום. "היינו אגרסיביים בשני צדי המגרש. הספסל שלנו היה קצר, ולפעמים הלכנו לעומק הספסל כדי להעניק מנוחה לשחקנים הבכירים שלנו, וזה נתן לברוקלין דחיפה. הם העלו גל שני ושלישי של שחקנים, אנחנו החטאנו זריקות במשך שתיים-שלוש דקות, והמשחק השתנה לפתע. זה מה שקרה. היינו מספיק קשוחים מנטאלית ופיסית כדי לחזור למשחק. אני מרוצה מאיך ששיחקנו. השחקנים נתנו מאמץ".

"אין ספק שהיינו טובים יותר הלילה", הוסיף בריאן רנדל, ששב לשחק אחרי שנעדר בתבוסה לקליבלנד בעקבות פציעה. "המשחק מול קליבלנד היה קריאת השכמה עבורנו, כי למרות שידענו שזה ייה משחק קשה, לא באנו בגישה הנכונה. היום היינו הרבה יותר מרוכזים וידענו לקראת מה אנחנו באים. אחרי מסע ארוך כל כך של 17 יום הצלחנו להתחרות בברוקלין. והיו גם כמה היילייטס".

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב עם סילבן לנדסברג. AP
יש סיבה לאופטימיות? גודס עם לנדסברג/AP

כמו בהפסד לקליבלנד, כך גם הלילה לווה משחקה של מכבי תל אביב בארצות הברית בהפגנות פרו-פלסטיניות. הפעם, מחוץ לאולם ברקלייס סנטר של ברוקלין, התקיימה הפגנה של שני גופים עיקריים - "הקול היהודי לשלום", שהפגין לא פעם נגד פעולות ישראל, ו-"NYC סולידריות עם פלסטין". על פי דיווחים בארצות הברית, כ-200 איש פקדו את ההפגנה שנועדה לבקר את מדיניות ישראל, בפרט במבצע "צוק איתן", קראו קריאות, והניפו דגלי פלסטין ושלטים עליהם הכיתוב "סוף לכיבוש".

צפו בקטע מההפגנה הלילה

"אתם חושבים שזה רק משחק?" נכתב בעמוד הפייסבוק של ההפגנה. "מכבי תל אביב וקבוצות ישראליות אחרות מופיעות ברחבי העולם בתמיכה לכיבוש פלסטין. במסע הזה לניו יורק, יצטרפו אליהם אנשים מארגון 'חברי צה"ל', שמזרים כספים לצבא הישראלי. בכדי לחלוק כבוד ללמעלה מ-20 ספורטאים שנהרגו בנוסף לאלפי אזרחים על ידי הצבא הישראלי, בואו נראה שברוקלין לא משחקת עם אפרטהייד!"

מחאה של אוהדי ברוקלין נטס לפני משחק מול מכבי תל אביב. AP
כ-200 איש נכחו בהפגנה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully