וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתוני העולם על ריאל מדריד: מי אמר פרובינציאליות?

באנגליה הכותרות על בייל ("מלך אירופה"), באיטליה היללו את אנצ'לוטי ("גג היבשת"), ובארגנטינה די מריה "אחראי לניצחון"

עריכה: יאיר דניאל

כיכר סיבלס במדריד שוב צהלה ושמחה: רבבות אוהדי ריאל מדריד חגגו הלילה (בין שבת לראשון) את הזכייה העשירית בתולדות המועדון בגביע אירופה לאלופות, אחרי ה-1:4 המתוק של הבלאנקוס על אתלטיקו מדריד בגמר בליסבון.

שחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה בליגת האלופות. AP
שחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה בליגת האלופות/AP

"כן כן כן, הדסימה כבר פה", קראו ההמונים עד אור הבוקר, כשאוטובוס שחקני ריאל עובר בשלוש וארבע בבוקר וההמונים משתגעים. כמובן שאת התגובות הנרגשות ביותר סחט סרחיו ראמוס, כובש שער השוויון הדרמטי בדקה ה-93 שכפה הארכה, והקפטן איקר קסיאס, ששוב הניף גביע, 12 שנים אחרי הפעם הקודמת. כמו כן, מאות אוהדי אתלטיקו קיבלו את פני שחקני אלופת ספרד במדריד, ועודדו את השחקנים על העונה הנפלאה, למרות ההפסד הכואב בגמר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה בליגת האלופות. AP
שחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה בליגת האלופות/AP

בנוסף להשתוללות של עיתוני ספרד, גם בתקשורת העולמית חגגו את הזכייה של ריאל, כשגם שם מתייחסים בכותרות להישגים של בני ארצם. ב"דיילי מייל" היללו את גארת' בייל, וציינו ש"הנסיך מוויילס הוכתר כמלך אירופה", וציינו ש"בייל הוא איש הרגע, האיש שעלה 100 מיליון יורו העניק לריאל את הגביע". ב"מירור" נכתב ש"בייל כבש את השער המכריע, ורק חמש שנים אחרי הבכורה בטוטנהאם, הוולשי הפך לאגדה בריאל מדריד".

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. AP
מלך איטליה. אנצ'לוטי/AP

גם ב"גאזטו דלי ספורט" האיטלקי ציינו כמובן את בן ארצם והכותרת קראה ש"אנצ'לוטי על גג אירופה, סיומת רומנטית העניקה לו את הניצחון, הבלתי ייאמן קרה בדקה האחרונה, החלום התגשם". גם ב"קוריירו דלו ספורט" נכתב ש"הניצחון הוא של אנצ'לוטי, האובססיה של ריאל הסתיימה". ב"אולה" הארגנטינאי נכתב ש"ריאל מדריד זכתה בגמר בליסבון, כשדי מריה הגדול אחראי למבצע בחלק השני של ההארכה שהעניק לבלאנקוס את הניצחון. אתלטיקו של סימאונה נלחמה, אבל נכנעה".

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו (מרכז) פביו קונטראו (ימין) פפה (שמאל) חוגגים זכייה בליגת האלופות. AP
מככבים בפורטוגל. הטריו/AP

ב"אבולה" הפורטוגלי התמונה הראשית היא כמובן של כריסטיאנו רונאלדו, ובכותרת השנייה ציטוט של פאביו קונטראו, העומד לצד בני ארצו רונאלדו ופפה: "זה פשוט נפלא להיות אלוף בכזה אצטדיון מיוחד כאן בליסבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully