וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה התעמת עם וראן: "לא נזיל דמעה מהמשחק הזה"

אתלטיקו מדריד שבורת לב, סימאונה הגיב בעצבנות אך יודע: "זה לא לוקח כלום מהעונה שלנו". טיאגו: "בסוף נגמר לנו הכוח"

עריכה: יאיר דניאל

אתלטיקו מדריד הייתה קרובה הלילה (בין שבת לראשון) דקה אחת בלבד מזכייה היסטורית בליגת האלופות, כשהוליכה 0:1 על ריאל מדריד בדרך לניצחון מתוק בגמר ליגת האלופות, אבל אבל שער כואב בדקה ה-93 מראשו של סרחיו ראמוס כפה הארכה, ובסופו של דבר ריאל הייתה זו שניצחה את היריבה העירונית 1:4 גדול, כשבסיום השחקנים התשושים של דייגו סימאונה קרסו ונפלו מהרגליים.

שחקני אתלטיקו מדריד מאוכזבים. רויטרס
אוי, זה היה קרוב. אתלטיקו/רויטרס

מיד עם שריקת הסיום סימאונה עצמו היה קרוב לעימות עם רפאל וראן: הבלם הצרפתי בעט לעברו את הכדור, והמאמן הארגנטינאי הגיב בזעם ובעט בחזרה בכדור בחוזקה לעברו. מיד לאחר מכן סימאונה העצבני רץ למגרש כדי להתעמת עם וראן, לפני שהפרידו בין הצדדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עצבני. סימאונה מול וראן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם הכניסה למסיבת העיתונאים, דייגו סימאונה זכה למחיאות כפיים מאנשי התקשורת, מחווה שגם המאמן המנצח קרלו אנצ'לוטי לא זכה לה. "בגלל רגעים כאלה הכדורגל הוא נפלא. אין צורך להזיל דמעה מהמשחק הזה, כשמישהו נותן את כולו על הדשא, נותן את כל הלב וכל מה שיש לו, הוא יכול להישאר רגוע ולהרים ראש. ההפסד היום לא לוקח מאום מהעונה שהייתה לנו. עכשיו ננוח קצת בקיץ, ונחזור לעבוד לקראת המשחק הבא.

"ריאל הייתה טובה יותר במחצית השנייה, בעוד אנחנו היינו עייפים יותר, אבל המשחק נגמר רק כשהשופט שורק. אמרתי לשחקנים שלי שאני גאה בהם, הם התמודדו עם צניעות גדולה". ואכן, גם אוהדי הקבוצה הריעו לשחקנים במשך דקות ארוכות בסיום, למרות ההפסד.

אוהדי אתלטיקו מדריד בוכים באיצטדיון ויסנטה קלדרון בזמן גמר ליגת האלופות. רויטרס
הלם. אוהדי אתלטיקו/רויטרס

קפטן אתלטיקו מדריד גבי היה שבור בסיום ואמר: "איפשרנו להם להשוות, אבל זה הכדורגל. בהארכה כבר לא הצלחנו לנצח. היתה לנו עונה נהדרת בה נלחמנו כמו חיות והצלחנו להשיג מה שהצלחנו להשיג". גבי התייחס לעימות על הדשא בסיום, ואמר ש"וראן עשה מחווה מכוערת בסיום, צריך גם לדעת לנצח".

גם טיאגו הודה ש"נתנו הכול, ובסוף כבר לא נשאר לנו כוח. זה עצוב מאוד, היינו קרובים מאוד, אבל נמשיך לתת את החיים שלנו תמורת המועדון הזה".

שוער אתלטיקו מדריד טיבו קורטואה מאוכזב בגמר ליגת האלופות. רויטרס
ייפרד? קורטואה/רויטרס

חואנפראן ניסה לשמור על אופטימיות: "זה היה משחק גמר ששוחק ממש עד לשנייה האחרונה. השער של סרחיו ראמוס הסב לנו המון נזק. אנחנו צריכים עכשיו לברך את האלופה שזכתה בצדק, ולדעת שאנחנו עוד נחזור. אנחנו צריכים להיות רגועים. אנחנו מנצחים ומפסידים באותו אופן. אחרי הכל, אנחנו קבוצה".

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד ליד הגביע. GettyImages
כמה קרוב, כמה רחוק. סימאונה ליד הגביע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully