וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "השער הגדול בחיי". קסיאס: "יותר גדול מהמונדיאל"

סרחיו ראמוס הציל את ריאל בדקה ה-93 בדרך לגביע המתוק: "קשה לתפוס, סיפקנו דרמה לכל חובבי הכדורגל". קסיאס: "על פי המצבים התוצאה הוגנת". וגם: מכבי תל אביב וטייריס רייס מסרו ד"ש

עריכה: יאיר דניאל

מי היה מאמין? מי היה מאמין שאחרי שפיגרה לאורך מרבית המשחק מול אתלטיקו מדריד והשיגה שער שוויון דרמטי עמוק בתוספת הזמן, תנצח ריאל מדריד את גמר ליגת האלופות 1:4? הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי השלימה הערב (שבת) את הזכייה העשירית בתולדותיה בליגת האלופות, אחרי שרשמה קאמבק עצום, הכל בזכות שער של סרחיו ראמוס עמוק בתוספת הזמן, ששלח את המשחק להארכה. גארת' בייל, מרסלו וכריסטיאנו רונאלדו השלימו את החגיגה בחלק השני של ההארכה, וריאל מצליחה לאסוף תואר שני העונה, וללא ספק התואר המתוק ביותר שהיה יכול להיות עבורה.

סרחיו ראמוס, ריאל מדריד. GettyImages
השער הגדול בקריירה שלו. ראמוס/GettyImages

הגיבור הבלתי מעורער של ריאל מדריד, הלא הוא סרחיו ראמוס היה נרגש מאוד בסיום ואמר: "זה השער הגדול בקריירה שלי. זה סיפוק עצום כי נלחמנו עבור האוהדים עד לסיום. זה לא השער שלי, זה שער של כל המדרידאים, ושל המשפחה שלי שתמכה בי לאורך כל הדרך. זה הגיע לנו אחרי כל כך הרבה שנים. קשה להסביר איך זה מרגיש לכבוש שער בשלב כל כך מאוחר. זה קורה כל כך מהר שקשה לתפוס, ועשינו היסטוריה. סיפקנו דרמה לכל חובבי הכדורגל". על החיבוק המרגש שלו עם איקר קסיאס לאחר השוויון אמר ראמוס: "אמרתי לו - אתה המאסטר".

איקר קסיאס, שהפך לקפטן השלישי שהניף את הגביע העולמי, גביע אירופה לאומות וגביע אירופה לקבוצות, טען בסיום: "זה כנראה יותר גדול מהזכייה בגביע העולמי. התקשינו לשחק כרגיל והם השיגו שער במזל. בסיכומו של דבר, על פי המצבים התוצאה הוגנת לגמרי, לא?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני ריאל מדריד חוגגים זכייה בליגת האלופות. הטוויטר של גארת בייל, צילום מסך
ככה נראה חדר ההלבשה של ריאל/צילום מסך, הטוויטר של גארת בייל
קפטן ריאל מדריד איקר קסיאס מניף את הגביע של ליגת האלופות. רויטרס
המאסטר. קסיאס והגביע/רויטרס

מנג'ר ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי התמוגג בסיום ואמר: "סבלנו לא מעט בדרך, אבל הגיע לנו לזכות. האמנו, הצלחנו למצוא את השוויון ובהארכה כיפרנו על הכול. רצינו להשיג את התואר העשירי של המועדון. אמרתי זאת פעמים רבות בעבר - אושר הוא להעניק אושר למי שאוהד אותנו כל יום, לא משנה מה קורה. אוהדי ריאל מאושרים, וזה עושה אותנו מאושרים. עכשיו יהיה לילה בלי שינה. אני מקדיש את הניצחון הזה למשפחה שלי, תודה רבה לכם". בהמשך שחקני הקבוצה התפרצו למסיבת העיתונאים והחלו לחגוג מאחורי אנצ'לוטי.

"ביום הראשון שלי בחדר הגביעים של המועדון אמרתי לפלורנטינו פרס שהמטרה שלנו זה זכייה בליגת האלופות. המועדון החתים שחקנים משמעותיים, נתנו לי להוביל אותם וחשתי ביטחון רב", הוסיף אנצ'לוטי, ועמד על ההבדל בין שתי הזכיות שלו עם מילאן לבין הזכייה עם ריאל. "אני חושב שכל הסופים הם אותו הדבר. ההבדל מ-2005 לדוגמה הוא ששם הפסדנו ופה ניצחנו", ענה וצחק. "זכינו עכשיו בטורניר הכי חשוב בעולם".

צפו בשחקני ריאל מתפרצים למסע"ת

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי חוגג זכייה בליגת האלופות עם הגביע. AP
הציב מטרה ועמד בה. אנצ'לוטי מניף את הגביע השלישי שלו בליגת האלופות/AP

גארת' בייל, שכבש את שער הניצחון בגמר גביע המלך והשלים את המהפך בגמר האלופות, הילל את המנטאליות של ריאל: "לא היינו בפאניקה ולו לרגע אחד העונה. תמיד האמנו. גם הערב ידענו שאם נמשיך לתקוף גם נשיג את הניצחון. הגעתי למועדון כדי לשחק במפעלים הגדולים ולזכות בתארים. עכשיו אנחנו רוצים עוד".

מרסלו, שכבש את השער השלישי של ריאל בתוך ההארכה אמר: "זה אושר אדיר. לקח לנו זמן, אבל ידענו שנילחם, נקריב ונשאיר את הכל על הדשא למען האוהדים שלנו. כל מי שהיה על הספסל, על הדשא, ביציעים, זה היה נהדר לראות את החיוכים של כולם. אני מאושר, זה הגיע לנו".

אנחל די מריה, שספג לא מעט עבירות הערב, אמר בסיום: "חשתי כאבים נוראיים בסיום אז נתתי למרסלו לשחק לפניי. זה משמעותי מאוד עבורנו לנצח את המשחק הזה אחרי כל העבודה הקשה שעשינו. היכולת הטובה שלי כששיחקתי בבנפיקה ליסבון היא מה שהעניקה לי חוזה בריאל מדריד, כך שזה נהדר לחזור לכאן ולנצח".

הנשיא פלורנטינו פרס חגג את התואר העשירי, אך הזכיר: "עכשיו האוהדים יבקשו את ה-11, ה-12, ה-13, ה-14... זה ב-DNA שלנו".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל עם גביע ליגת האלופות. AP
עכשיו הוא רוצה עוד. בייל/AP

עיתוני מדריד חגגו את הדסימה של ריאל בשלל כותרות ענק. "האמונה העניקה לריאל את הדסימה", הייתה הכותרת ב"אס", "ראמוס מחק את היתרון של גודין בדקה ה-93, מחק את הטעות של קסיאס ולקח את המשחק להארכה. ואז אתלטיקו ההרואית נכנעה לגולים של בייל, מרסלו ורונאלדו".

ב"מארקה" עשו הרבה כבוד לרכש וולשי של ריאל והעניקו את הכותרת "בייל הפך את חלום הדסימה של ריאל למציאות", והוסיפו ש"12 שנים של תסכול הסתיימו בדאבל עם גביע האלופות וגביע המלך". את ראמוס כינו "המושיע" והחמיאו לבלם ש"שער הנגיחה שלו חולל נס ואפשר לריאל לנצח בהארכה".

באופן לא מפתיע התקשורת הקטאלנית לא העניקה הבוקר למשחק הענק את הכותרות הראשיות באתריה. ב"ספורט" הכותרת הראשית הייתה על השוער קלאודיו בראבו שסומן על ידי ברצלונה. "ריאל השיגה את העשירי שלה", הייתה הכותרת היבשושית שהעניקו עורכי האתר לדרמה בליסבון.

ב"אל מונדו דפורטיבו" העניקו למשחק את הכותרת הראשית, אך הסתפקו בשורה עניינית: "1:4, ריאל זכתה בליגת האלופות אחרי הארכה". "40 שנה אחרי ההיסטוריה חזרה", כתבו בעיתון על כאבם של אוהדי אתלטיקו והחמיאו לבייל "100 מיליון של בייל שווים גביע עשירי".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. AP
מישהו פקפק בו? בייל/AP

* אחרי הניצחון של ריאל, הטוויטר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל צייץ ש"רק תזכורת, זה הגביע האירופאי היחיד שריאל מדריד זכתה בו השנה", וזו כמובן עקיצה להפסד של קבוצת הכדורסל של המועדון בגמר במילאנו לצהובים. שחקן ריאל ניקולה מירוטיץ' הגיב לציוץ של מכבי וענה: "אנחנו המלכים של אירופה, גם בכדורסל, עם 8 זכיות, רק מזכיר לכם". טייריס רייס לא נשאר חייב, וענה למירוטיץ': "האם היית חלק משמונה הזכיות האלה?".

סרחיו ראמוס, ריאל מדריד. GettyImages
סרחיו ראמוס, ריאל מדריד/GettyImages
שחקני ריאל מדריד מניפים את קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
אנצ'לוטי באוויר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully