וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "דווין סמית' הוא מפתח בסדרה, הוא שחקן קלאץ'"

16.4.2014 / 9:07

מתח במכבי תל אביב סביב יכולתו של הפורוורד, שסובל מחוסר יציבות. וגם: גודס מנתח את המצ' אפים. ורד כהן מדווחת ממילאנו

צילום: ורד כהן, עריכה: יאיר דניאל

1. לאחר אימונים אינטנסיביים, הערב זה קורה: מכבי תל אביב תפתח את סדרת ההצלבה מול מילאנו. הצהובים זוכרים היטב אלו מרורים ספגו בעונה שעברה מול ריאל מדריד, כשהשנה סבורים הצהובים שבהחלט אפשר לעבור את מילאנו – אך רחוקים מלהיות שאננים.

"אגרסיביות ונפילה בדברים הקטנים, כמו ריבאונד – יכולות להכריע את המשחק", מזכיר המאמן דייויד בלאט שוב ושוב באימונים. עם זאת בקבוצה מדגישים כי בסך הכול מדובר ב"מצ'-אפ טוב" מול האיטלקים.

גיא גודס אמר לוואלה! ספורט: "זה מצ' אפ מאוד מעניין כי מילאנו היא קבוצה די דומה מבחינת סגנון הגארדים של מילאנו. הם יצירתיים, קשוחים ואיכותיים. יש להם שני גבוהים שאוהבים לרוץ, מחכה אתגר לא פשוט. בייחוד שמילאנו מארחת את הפיינל פור. המטרה שלנו היא לנצח משחק אחד משני המשחקים פה".

באימון המסכם אמש הורגשה היטב הדריכות הרבה, והשחקנים נראו מרוכזים במיוחד. את הערב לפני המשחק בילו השחקנים במתחם המסעדה של המלון ולשבת בכסאות הצבעוניים המפוזרים בלובי, כשחלקם העדיפו לצאת להליכה קצרצרה בסביבת המלון. לאחר האימון השחקנים אכלו במהירות ומיהרו לחדרים.

הבלוג של גרינוולד על הרגע שיגדיר את העונה של מכבי תל אביב

אלכס טיוס רוצה להיות האקס פקטור של מכבי תל אביב

כך לוקה באנקי השכיח את אוברדוביץ' במילאנו

מדוע במכבי תל אביב כה מאוכזבים מג'ו אינגלס?

דייויד מוס: המצ' אפ הקשוח של דווין סמית' ומכבי תל אביב

הכירו את מילאנו, יריבת מכבי תל אביב בהצלבה

קית' לנגפורד לא שוכח את הימים ביד אליהו: ראיון

מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. קובי אליהו
מדגיש בפני שחקניו את החשיבות. בלאט/קובי אליהו

2. מכבי מי? מילאנו, בירת מחוז לומברדיה, היא אחת הערים המאוכלסות באיטליה, ואולי משום כך לא ניכרת בה תכונה רבה לקראת המפגש הערב בין מכבי ומילאנו. עם זאת, האולם אמור להיות היום מלא במשחק, בכל זאת, קשה לאתר כמה אלפי אוהדים בין 1.3 מיליון תושבים.

משאל קצר בין עוברים ושבים מראה כי רובם עסוקים בענייניהם – ריצות לעבודה, ישיבה בבתי הקפה המטופחים, ואפילו לא יודעים על הדרמה שתתרחש בתוך שעות ספורות באולם. "שמעתי שיש איזה משחק, אבל אני לא יודע מה בדיוק", אומר ג'ובאני בן ה-23. אמנם שלטים נתלו פה ושם, אך לא רבים מדי. מילא שהאזרח האיטלקי הממוצע אדיש – המפליא הוא שהאוהדים המקומיים לא מתרגשים. גאודי בן ה- 34 מספר: "אני אוהד מילאנו כבר 20 שנה, הייתי הולך עם אבא שלי למשחקים. השנה הפיינל פור במילאנו ולכן כולם יודעים שאנחנו חייבים לנצח. אני חושב שזה לא יהיה קל מול מכבי אבל ננצח את שני המשחקים פה". האוהד מוסיף ומנתח את הכדורסל האיטלקי: "אני חושב שהכדורסל האיטלקי מצליח ביותר, למרות שהרבה קבוצות צמצמו את התקציב ביחס לשנים ההן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לוקה באנקי מאמן ארמאני מילאנו. צילום: ורד כהן, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן, ספק 500
לא מתכוון לחלק לסמית' מתנות. באנקי/ספק 500, צילום: ורד כהן, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

3. לא מעט מהציפיות של מכבי תל אביב נופלות על כתפיו של דווין סמית' – שכזכור סובל מכאבים בברכיו. התרומה ההתקפית של האמריקאי צנחה בשבועות האחרונים, אולם מול ירושלים הציג יכולת טובה ומעניין כיצד יופיע למשחק החשוב הערב. סמית' לא ויתר על אימונים העונה, למרות הכאבים, ועבר לא מעט טיפולים להקלתם, רק בסיום העונה צפוי סמית' לעבור ניתוח. בקבוצה מתוחים: האם יצליח השחקן לראות הערב ברכה בעמלו?

"דווין הוא מפתח בסדרה הזאת, הוא שחקן של קלאץ', הוא מנהיג שקט שעושה את כל הדברים, ומוביל את הקבוצה בשקט יחסית, וחשוב שהוא יהיה במיטבו, גם מבחינה הגנתית, ריבאונד, השלשות שהוא יודע לקלוע והאגרסיביות שלו", סבור גיא גודס. לוקה באנקי, מאמן מילאנו מוכיח ידע נרחב לגבי סמית': "אני יודע שנולדה לדווין סמית' תינוקת השבוע, אנחנו רוצים להביא לו מתנה - אבל לא משחק, זה בטוח..", התבדח המאמן. "אם היכולת שלו ירדה בעקבות הפציעה? צפיתי בסמית' משחק מול הפועל ירושלים והוא נראה מצוין, אז צריך לשים לב אליו".

דווין סמית' מכבי תל אביב. קובי אליהו
איש המפתח. דווין סמית'/קובי אליהו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוהדים כבר מוכנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully