וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אירוח הפיינל פור מפעיל לחץ על מילאנו"

דיוויד בלאט יודע בדיוק מה מכבי תל אביב צריכה בפתיחת סדרת ההצלבה מול מילאנו: "אם רוצים פיינל פור צריך לנצח כאן לפחות משחק אחד" (21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות). היקמן: ”אם ניקח שניים, למה לא?”. ורד כהן, שליחת וואלה! ספורט, מדווחת מאיטליה

צילום: ורד כהן, עריכה: יאיר דניאל

רגע האמת של מכבי תל אביב הגיע. הצהובים יחלו מחר (רביעי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) באיטליה את סדרת ההצלבה מול ארמאני מילאנו, כאשר המנצחת בסדרת הטוב מחמישה משחקים תזכה בכרטיס לפיינל פור, שייערך אף הוא במילאנו.

"לכל הקבוצות שהגיעו לפיינל 8 מגיע הרבה קרדיט", אמר מאמן מכבי תל אביב דייויד בלאט. "בטופ 16 כפי שהוא היום יש תחרות מאוד מאוד קשה, אבל אפשר בוודאות לדעת מי שמונה הקבוצות הגדולות באירופה לאחר כל המשחקים האלו. אנחנו משחקים שני משחקי חוץ מול קבוצה מאוד איכותית. מילאנו תארח השנה את הפיינל פור , על כל המשתמע מכך, וצריך להיות בכושר הכי קרוב לטופ שאפשר בכדי לנצח פה".

איזה משמעות יש לעובדה שמילאנו מארחת את הפיינל פור?

"יש לזה משמעות. אך זה גם מפעיל עליהם לחץ ובסופו של דבר מה שיקבע זה הכדורסל, ואנחנו מקווים להביא את הכדורסל הטוב שלנו, אני לא מתעסק במי עדיף על מי, אם אנחנו רוצים לעלות לפיינל פור אנחנו צריכים לנצח מינימום משחק אחד".

הבלוג של גרינוולד על הרגע שיגדיר את העונה של מכבי תל אביב

אלכס טיוס רוצה להיות האקס פקטור של מכבי תל אביב

כך לוקה באנקי השכיח את אוברדוביץ' במילאנו

מדוע במכבי תל אביב כה מאוכזבים מג'ו אינגלס?

דייויד מוס: המצ' אפ הקשוח של דווין סמית' ומכבי תל אביב

הכירו את מילאנו, יריבת מכבי תל אביב בהצלבה

קית' לנגפורד לא שוכח את הימים ביד אליהו: ראיון

דייויד בלו שחקן מכבי תל אביב. ורד כהן, מערכת וואלה! NEWS
הכנות אחרונות. דייויד בלו/מערכת וואלה! NEWS, ורד כהן

על כך שלוקה באנקי אמר שמכבי היא פייבוריטית אמר בלאט: "זו דרך להוריד לחץ וזה בסדר. זה מה שהוא צריך לעשות, אם רוצים לעלות לפיינל פור צריך לנצח פה מינימום משחק אחד, זה לא משנה באיזה משחק זה".

ההכנה למשחקים שונה מאלה של הטופ 16?

"המשחקים הם שונים, כל אחד מהם צריך להבין את זה ולדעת איך להגיב בכל משחק ומשחק. צריך גם לדעת להכין לכל משחק ומשחק ואיך להתייחס לכל משחק".

על הפציעה ממנה סובל יוגב אוחיון אמר בלאט: "נראה איך הוא יהיה. באימון האחרון לפני היציאה למילאנו הוא התאמן במשך שעה ונראה איך הוא יגיב היום לאחר הנסיעה הארוכה שהייתה לנו. נקווה שיהיה בסדר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אימון מכבי תל אביב במילאנו. ורד כהן, מערכת וואלה! NEWS
מתרגשים ודרוכים. שחקני מכבי תל אביב באימון/מערכת וואלה! NEWS, ורד כהן

מכבי תל אביב נחתה בצהריים באיטליה. הקבוצה הגיעה באיחור של כשעה, זאת לאחר שההמראה התעכבה בשל עומס בהמראות מנתב"ג. עיכוב נוסף היה בשדה התעופה באיטליה, כאשר התברר כי הציוד של טייריס רייס נשלח בכלל לרודוס.

מיד עם ההגעה למלון הוגשה לשחקנים ארוחה כשרה שהוכנה מראש, ובסיומה עלו השחקנים לנוח. עם הקבוצה הגיעו גם דני פדרמן והמנכ"ל אלי דריקס. בנוסף, הצטרפו למסע כ-200 אוהדים שעודדו את השחקנים, כשבמשחק צפויים להיות כ-300 צהובים ביציעים. הערב תערוך הקבוצה אימון מסכם ומסיבת עיתונאים, ומחר תקיים אימון קליעות קליל.

הגארד ריקי היקמן אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מתרגשים לקראת פתיחת הסדרה מחר. עבדנו קשה כדי להגיע לרגע הזה ולהיות כאן. כולנו חדים ורוצים שנשחק טוב, כולם מרגשים טוב. אנחנו מרגישים שאנחנו באים לשחק עם ביטחון, בכושר טוב ומוכנים לעלות על הפרקט".

היקמן הוסיף: "אנחנו מאוד מתרגשים, זה החלק המכריע של העונה. אנחנו מחכים בקוצר רוח ויודעים שהמשחק מחר חשוב, כמו גם זה של יום שישי. המטרה שלנו היא להשיג לפחות ניצחון חוץ אחד. אם נשיג שניים? למה לא. ננסה להיות ממוקדים ולבצע את הדרישות של המאמן. ננסה להוציא אותם מהצבע - זה מפתח למשחק. אני אתרום את חלקי, אבל זה מאמץ קבוצתי".

לוקה באנקי מאמן ארמאני מילאנו. צילום: ורד כהן, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן, ספק 500
הקבוצה שלו לומדת מהר. לוקה באנקי/ספק 500, צילום: ורד כהן, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

לוקה באנקי, מאמנה של מילאנו, אמר במסיבת העיתונאים שקיימה הקבוצה: "אנחנו חיים עבור אירועים מיוחדים כאלה. תהיה אווירה נפלאה מול יריבה מהרמה הגבוהה ביותר. למכבי יש קבוצה שרצה יחד, מאמן שנמצא שם כבר שנה תשיעית והוא הכוכב על הספסל, אבל אנחנו באים אחרי שהשתפרנו בהדרגה ומאמינים שנעשה את זה. אני זוכר את ההפסדים בבכורה ביורוליג ובבכורה בטופ 16, אבל הוכחנו שאנחנו לומדים מהר. אני לא יודע אם אנחנו פייבוריטים, אני רק רוצה להשיג שלושה ניצחונות כדי לעבור".

על קית' לנגפורד אמר המאמן: "חסר לו כושר משחק, אבל הוא חוזר לעניינים כמתוכנן. לא יהיה קל לו לחזור לרמה שהיה לפני כן והמצב הסתבך גם עם הפציעה של ג'נטילה. הקהל כאן יספק אווירה לא פחות חמה מאשר בהיכל נוקיה".

מסיבת העיתונאים של ארמאני מילאנו. ורד כהן, ספק 500
מסיבת העיתונאים של מילאנו/ספק 500, ורד כהן
ניקולה וויציץ' מנהל מכבי תל אביב נרשם במלון במילאנו. ורד כהן, מערכת וואלה! NEWS
סידורים במלון. ניקולה וויצי'ץ'/מערכת וואלה! NEWS, ורד כהן
שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב במלון במילאנו. ורד כהן, מערכת וואלה! NEWS
גם הוא במלון. שמעון מזרחי/מערכת וואלה! NEWS, ורד כהן

(עדכון ראשון: 17:08)

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully