וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארה"ב: דיוויד בלאט בין המועמדים לאמן את הניקס

כריס שרידן טוען שיחסיו הקרובים של מאמן מכבי ת"א עם הג'נרל מנג'ר סטיב מילס עשויים להביא אותו לעבוד תחת פיל ג'קסון

ברני ארדוב

צפו בתכנית "משחק מקדים" לקראת המשחק של מכבי תל מול פרטיזן בלגרד

בואו של פיל ג'קסון לניו יורק יהפוך את הניקס לאחת הקבוצות המעניינות בקיץ הקרוב, והשמועות בנוגע לשינויים בקבוצה ממשיכים לצוץ בתקשורת האמריקאית. בבלוג הכדורסל של כריס שרדין דווח שדייויד בלאט, מאמנה של מכבי תל אביב, מועמד לאמן את הניקס. "דייויד מי, אתם שואלים? הוא רק אחד המאמנים המצליחים בכדורסל האירופי", כתב שרדין, והסביר מדוע מאמן מכבי תל אביב מועמד למשרה הנחשקת: "הוא שיחק בפירנסטון עם הג'נרל מנג'ר של הניקס סטיב מילס".

בפודקסט שלו, אמר שרידן: "בלאט מאוד קרוב למילס. יש לו הצלחה בלתי רגילה בכל רחבי אירופה מאז עזב את פרינסטון. זה לא יפתיע אותי אם הם ישקלו אותו ברצינות. תשמרו את השם הזה על הפרק". ב-2010, בכתבה על בלאט בניו יורק טיימס, צוטט מילס כאומר: "הוא היה תלמיד פרינסטון כפי שניתן היה לצפות. הוא היה שחקן חכם בצורה בלתי רגילה והבין כל מה שהמאמן שלנו ניסה לעשות".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא הפעם הראשונה שאופציית ה-NBA מוזכרת. בלאט/ברני ארדוב

אגב, זו לא הפעם הראשונה ששרידן מזכיר את שמו של בלאט כמועמד להגיע לקבוצה ב-NBA - בקיץ 2013, הוא העלה את האפשרות שהמאמן יגיע לבוסטון. בערך באתה תקופה חשפה ורד כהן הצעה אקסקלוסיבית אותה שקל בלאט בכובד ראש - להצטרף לצוות המקצועי של ברוקלין נטס.

מועמד נוסף להחליף את מייק וודסון, שעלול לשלם בתפקידו על העונה המסויטת שעוברת על הניקס, הוא ג'רי סלואן. גם שמותיהם של ג'ורג' קארל, ג'ף ואן גנדי, סטן ואן גנדי וסטיב קר הוזכרו בנושא. לוודסון חוזה עד תום עונת 2014/15, אולם אם הניקס לא יגיעו לפלייאוף העונה (וכעת הם רחוקים משם מרחק ארבעה נצחונות), קשה מאוד להאמין שג'יימס דולן ופיל ג'קסון ישאירו את מאמן אטלנטה לשעבר בתפקיד.

פיל ג'קסון לצד הבעלים של ניו יורק ניקס ג'יימס דולן, הג'נרל מנג'ר סטיב מילס. Maddie Meyer, GettyImages
היחסים הקרובים עם הימני יביאו את בלאט לתפוח הגדול? מילס עם פיל ג'קסון וג'יימס דולן/GettyImages, Maddie Meyer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully