וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק באקסטזת פיל ג'קסון: "אנרגיות חדשות בעיר"

הניקס הלוהטים רשמו ניצחון שביעי רצוף לעיני הנשיא החדש, אפילו פופוביץ' מתרגש. הליגה תבדוק בעיות אתיות עם בת זוגו מהלייקרס

פיל ג'קסון נשיא ניו יורק ניקס. AP
ירקום עסקאות בחדר השינה? ג'קסון/AP

כרמלו אנתוני שוב נראה כמו כוכב שאפשר לבנות עליו, אמארה סטודמאייר הזכיר לפרקים את הפורוורד העוצמתי שהיה לפני כמה שנים, והקהל בניו יורק מתחיל להתעורר. נשיא הכדורסל החדש פיל ג'קסון הגיע לתפוח הגדול, צפה הלילה (בין רביעי לחמישי) לראשונה במשחק של הניקס, קבוצתו החדשה, זכה לתשואות חמות מהקהל בגארדן שנעמד על רגליו, והמאמן מייק וודסון תיאר את התחושות בצורה מדויקת: "יש אנרגיות חדשות בעיר. זה פשוט עצום עבור המועדון הזה להביא דמות כמו פיל".

הלילה הניקס רשמו ניצחון שביעי רצוף כשגברו על מוליכת המזרח אינדיאנה 86:92, ואמארה סטודמאייר הודה ש"כשבנאדם כזה נמצא בסביבה זה יוצר מנטליות ווינרית, זה מייצר אווירה אופטימית, וחשוב שננצל את זה". כרמלו קלע 34, כולל רבע רביעי מצוין, אמרה קלע 21, טייסון צ'נדלר קלט 14 ריבאונדים, וקואץ' וודסון ציין ש"צריך לתת הרבה קרדיט לבחורים, כי שוב, אנחנו נלחמים". הניקס רחוקים ארבעה משחקים מהמקום השמיני שמוביל לפליאוף, והמאמן יודע ש"חפרנו לעצמנו בור גדול, ואנחנו מנסים להיחלץ ממנו".

פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה פייסרס מול אמארה סטודמאייר שחקן ניו יורק ניקס. AP
במילה אחת, אכזבה. ג'ורג'/AP

מיטש קופצ'אק, הג'נרל מנג'ר של הלייקרס שעבד עם פיל ג'קסון בלוס אנג'לס, התייחס למעבר של ג'קסון לניו יורק ואמר ש"אני חושב שזה נהדר, אני שמח בשבילו, אני יודע שבשנה שעברה הוא היה משועמם, ועכשיו הוא שוב נראה דרוך, הוא אומר שהוא מאושר, ונראה שהתזמון אידיאלי". גם מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ' סבור ש"זה פנטסטי, זה טוב לכולם, זה טוב לליגה לקבל בחזרה אדם כזה, אישיות כזאת, סיפור הצלחה. זה נהדר לניקס. הם כבר יסתדרו. הוא יצליח שם. אני בטוח שהוא נהנה מהאיחוד מחדש עם הקבוצה ועם האתגר".

עם זאת, המהלך מעלה גם בעיות: ג'קסון, כידוע, הוא בן הזוג של ג'יני באס, חברת הנהלה בכירה בלוס אנג'לס לייקרס. כדי להימנע מעסקאות וטריידים שיירקמו בחדר השינה של הזוג, בהנהלת ה-NBA אישרו כי יוודאו שהיחסים בין השניים לא יעוררו תקריות וסוגיות אתיות. "אפילו כדי להימנע ממראית עין של איזשהו קונפליקט", אמר דובר ה-NBA, "פנינו לניקס וללייקרס כדי לוודא שהיחסים בין ג'יני באס לפיל ג'קסון לא ישפיעו על התנהלות הקבוצות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
ייפגשו בסיבוב הראשון?/AP

והייתה גם קבוצה מפסידה. נראה כאילו אינדיאנה עושה הכול כדי לא לסיים במקום הראשון במזרח (אולי זה כדי לא לפגוש את הניקס בסיבוב הראשון, ואת שיקגו או ברוקלין בסיבוב השני?), ולמרות עוד הפסד של מיאמי, הפייסרס פשוט לא מצליחים לצבור מומנטום. הלילה הם שוב המחישו את חוסר היציבות שלהם, ואת הדעיכה שלהם בהשוואה לכושר שלהם מתחילת העונה. פול ג'ורג' סבל מערב קליעה קשה (רק 4 מ-17 מהשדה), דייויד ווסט קלע רק 8 נקודות, ג'ורג' היל קלע רק 7, וששת שחקני הספסל שעלו תרמו ביחד 13 נקודות בלבד. "לא הצלחנו לשפר את חוכמת המשחק שלנו ולמצוא פתרונות כשהיריבה פוגעת בשטף ההתקפי שלנו", אמר פול ג'ורג', "אנחנו חייבים להתפתח מבחינה התקפית".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
אף אחד לא ירצה לפגוש אותם בפלייאוף. ניו יורק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully