וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שחורציאניטיס צפוי לשחק מול פרטיזן

20.3.2014 / 14:51

ממכבי תל אביב נמסר לקראת פרטיזן (21:45, ישיר בוואלה!): "סופו מרגיש טוב יותר וצפוי לשחק". גודס: "המקום השני בבית בהישג יד"

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב עם עוזריו גיא גודס (מימין), אלון שטיין. יוסי ציפקיס
"פרטיזן היא קבוצה צעירה ועיקשת שעברה לא מעט שינויים ופציעות, אבל תמיד בבית קשה מולם בארינה שלהם". גודס, בלאט ושטיין/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תתמודד הערב (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) מול פרטיזן בלגרד במחזור ה-11 של הטופ 16 כאשר הצהובים נאבקים על הבטחת המקום בהצלבה וכן על מיקום טוב בבית שיקנה יתרון לקראת השלב הבא. דווין סמית' שזכה למנוחה ויעבור ניתוח בסיום העונה ערך אימון, וסופוקליס שחורציאניטיס, שנפצע בעינו בדרבי, צפוי לקחת חלק במשחק על אף שלא התאמן אתמול בגלל מחלה. "סופו מרגיש טוב יותר וצפוי לשחק ", נמסר היום מהמועדון.

סופוקליס שחורציאניטיס מכבי תל אביב. קובי אליהו
ישחק? שחורציאניטיס/קובי אליהו

ריקי היקמן אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מרגישים טוב. יהיה משחק קשה מאוד מול פרטיזן. אנחנו מכירים אותם ומצפה לנו משחק גדול עם אווירה גדולה ולכן אנחנו מצפים לזה. בכל פעם שאנחנו משחקים נגד פרטיזן אנחנו יודעים שזה לא הולך להיות קל. במשחקים הביתיים שלהם יש להם את אחד הקהלים הכי טובים באירופה. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להגיע למשחק הזה מוכנים מבחינה מנטלית כדי לחזור עם ניצחון ממשחק החוץ. צריך להיות קשוח מנטלית כדי לנצח בבלגרד. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ולכן אנחנו חייבים לנקוט מבחינה מנטלית בגישה של ניצחון בכל משחק בנפרד".

עוזר מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, הוסיף: "מדובר במשחק חשוב מאוד למיקומים לקראת הסוף. כמובן שאם ננצח עוד משחק אחד, אנחנו כמעט בוודאות מבטיחים את המקום השלישי ותמיד אפשר להסתכל קדימה. זה משחק לא קל במקום לא קל. פרטיזן היא קבוצה צעירה ועיקשת שעברה לא מעט שינויים ופציעות, אבל תמיד בבית קשה מולם בארינה שלהם. אף פעם לא פשוט לשחק שם וזה לא משנה באיזה הרכב הם מנצחים". לשאלה אם יש סיכוי לדעתו לסיים במקום השני, השיב גודס: "כל מקום בהישג יד. אם ננצח ארבעה משחקים, בהחלט יש סיכוי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully