וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוטי: "מסי לא גורם לחברים שלו לשחק טוב יותר"

מאמן העבר ביקר את הכוכב. אינייסטה: "האוהדים שלנו מאמינים שננצח". צפו בקליפ: הרגעים הגדולים של צ'אבי בברנבאו

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
שוב נראה חד. מסי/GettyImages

הקלאסיקו ה-168 ייערך ביום ראשון בספרד בין ריאל מדריד לברצלונה (22:00, ערוץ 5), כשהבלאנקוס יארחו בסנטיאגו ברנבאו את האלופה, בידיעה שניצחון יעניק לריאל יתרון של שבע נקודות על פני יריבתה בפסגה, וירחיק את ברצלונה מאפשרות לזכות באליפות חמישית בשש שנים.

כמובן המפגש בין שתי הקבוצות הגדולות בספרד הוא גם מפגש בין שני השחקנים הטובים בעולם, כשליאו מסי ינסה לחלוף על פני בן ארצו אפרדו די סטפנו כמלך שערי הקלאסיקו בכל הזמנים אם יכבוש את שערו ה-19, בעוד רונאלדו עומד כעת על 12 גולים ב-20 משחקי הקלאסיקו שלו מאז שהצטרף לריאל ב-2009.

"עכשיו אלה רגעי הכרעה של העונה, כשכל ניצחון או הפסד קובע", אמר גארת' בייל אחרי שריאל מדריד הבטיחה את העפלתה לרבע גמר ליגת האלופות, כשהוולשי מתכונן לקלאסיקו הראשון לו, "נתכונן בכל הרצינות למפגש מול יריבה קשה שצמודה אלינו".

עוד בספרד:

חקירה חדשה בספרד: מעברו של דויד וייה לברצלונה

אנצ'לוטי: ”אי אפשר להאמין איזו יכולת פיזית יש לרונאלדו”

ריאל מדריד: חסה גמר את העונה, חלום המונדיאל נגוז

פפ על עזיבת ברצלונה: "כשאתה לא מצליח להביא מוטיבציה, זה הזמן ללכת"

דיווח: חרארדו מרטינו יעזוב את ברצלונה בתום העונה

ליאו מסי: "יכולים לתת משחק גדול גם נגד ריאל מדריד"

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל חוגג. GettyImages
הקלאסיקו הראשון שלי. בייל/GettyImages

קרלו אנצ'לוטי פתח את הקדנציה שלו בברנבאו בצורה מקרטעת, אבל מאז ריאל נראית מצוין, כשעלתה לראש הטבלה בספרד, לגמר הגביע ולרבע גמר הצ'מפיונס. בארסה, מנגד, סובלת מעונה לא יציבה, כשהמאמן חרארדו מרטינו סובל מביקורת קשה, ליאו מסי סבל מפציעה עד שלאחרונה חזר לכושר, והקבוצה עמדה תחת לחץ גדול בעקבות עסקת ניימאר השנויה במחלוקת. עם זאת, לצד הפסדים מיותרים לוויאדוליד וסוסיאדד, בארסה הדיחה לאחרונה את מנצ'סטר סיטי מהצ'מפיונס ופירקה 0:7 את אוסאסונה.

"הקבוצה מפוקסת, מרוכזת ומאוחדת", אמר פדרו לקראת המשחק, "במשחקים החשובים שלנו העונה, שיחקנו טוב והצגנו רמה גבוהה. אנחנו מגיעים למשחק בכושר טוב, בידיעה שיש הרבה על הפרק. אולי הם יותר פייבוריטים, בגלל שהם משחקים בבית והם במקום הראשון, אבל אנחנו יודעים שבמשחקים כאלה אין פייבוריטים, הכול יכול לקרות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה. GettyImages
"אף אחד לא חושב שריאל תנצח בקלות". אינייסטה/GettyImages

אנדרס אינייסטה התייחס למעידות של בארסה לאחרונה, וציין שהיא מגיעה מלאת ביטחון לברנבאו. "אחרי שאתה מפסיד שני משחקים כאלה, כמו שהפסדנו בליגה לוויאדוליד וסוסיאדד, הדבר שאתה הכי צריך זה לשחרר את עצמך עם משחקים כמו מול סיטי ואוסאסונה", אומר הקשר, שהתייחס גם לדיווחים על עתידו של מרטינו במועדון: "הייתי שמח אם טאטה יישאר, הוא מאמן מצוין. אם הוא לא היה כזה, הוא לא היה מגיע לכאן בכלל. כולנו מאחוריו. יש לנו קבוצה טובה, שעשתה בעבר דברים נפלאים, וזכתה בצדק בכבוד ובהערכה. אני לא מאמין שהאוהדים שלנו חושבים שנפסיד בברנבאו. נצטרך להציג שם משחק מושלם".

אינייסטה טוען כי "אף אחד לא חושב שריאל תנצח בקלות", והתייחס לציטוטים של פפ גווארדיולה, שאמר שעזב את ברצלונה כי לא יכול היה יותר להחדיר בה מוטיבציה: "פפ לא אמר שלשחקנים לא הייתה מוטיבציה, הוא אמר שהוא לא הצליח לתת לנו מוטיבציה. אני לא חושב שהשחקנים שלנו לא היו נחושים".

מאז 1929, המאזן ב-167 המפגשים בין הקבוצות בליגה הוא 70 ניצחונות לריאל, 65 ניצחונות לבארסה ו-32 תיקו. בשלושת המשחקים האחרונים בברנבאו, ריאל ניצחה פעמיים את ברצלונה (בסופר קופה ובליגה) וסיימה פעם אחת בתיקו (בגביע).

צפו: הרגעים הגדולים של צ'אבי בברנבאו

ובינתיים בזמן שליאונל מסי עסוק בענייני הקלאסיקו, הפרעוש סופג ביקורת ממאמן העבר הארגנטינאי ססאר לואיס מנוטי שמחמיא על היכולת האישית, אבל בטוח: "מסי הוא לא מסוג השחקנים שגורם לחברים שלו לשחק טוב יותר. מבחינה אישית הוא יכול להכריע משחקים עבור הקבוצה שלו עם האיכות האינדיבידואלית שלו. הוא יכול להבקיע שלושה שערים משום מקום, אבל הוא צריך שהקבוצה שסביבו תעמיד אותו במצבים טובים ותוודא שהוא מקבל את הכדור".

מנוטי גם התייחס למעמדו של ניימאר בברצלונה, ואמר: "ניימאר הצטרף לקבוצה שכוללת שחקנים רבים טובים וייקח לו זמן להתרגל לסגנון המשחק הספציפי של ברצלונה. הוא שחקן נהדר. כמו מסי, הוא יכול להכריע משחקים משום מקום".

המאמן הארגנטינאי ססאר לואיס מנוטי. Guillermo Arias, AP
"הוא יכול להבקיע שלושה שערים משום מקום, אבל הוא צריך שהקבוצה שסביבו תעמיד אותו במצבים טובים ותוודא שהוא מקבל את הכדור". מנוטי/AP, Guillermo Arias

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully