וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירה חדשה בספרד: מעברו של דויד וייה לברצלונה

החקירה מתמקדת בנוגע להעברת החלוץ מוולנסיה ב-2010 וסכום של 10 מיליון יורו שנעלם. נחשפה רשימת הרכש של מרטינו

דויד וייה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
הרבה סימני שאלה. וייה/רויטרס

בספרד מדווחים היום (רביעי) כי ברצלונה הייתה מעורבת בעוד עסקה מפוקפקת כאשר נפתחה חקירה באשר להעברתו של דויד וייה מוולנסיה לברצלונה ב-2010. החלוץ שמשחק כיום באתלטיקו מדריד קשור לפרשה שדומה מאוד במרכיביה לפרשת העברתו של ניימאר מסנטוס לברצלונה, אבל מתמקדת בעיקר בחלקה של ולנסיה.

על פי עיתון "אל פאיס", מי שהיו חתומים על העברתו של וייה הם נשיאה לשעבר של הקבוצה, מנואל יורנטה, וסגן הנשיא לשעבר, חאבייר גומס. מי שהגיש את התלונה כנגד השניים הוא עורך הדין של המועדון המחזיק באחוזים בוולנסיה, אנדרס סאצ'י, שאמר: "ההעברה מכילה כל מיני דברים מוזרים".

על פי אותו דיווח, נשיאה לשעבר של ברצלונה, ז'ואן לאפורטה חתם על תצהיר בפני בית משפט שסכום ההעברה עמד על 40 מיליון יורו, ולא 50 מיליון יורו כפי שהופיע במסמכים, מה שמותיר עשרה מיליון יורו שלא ברור לאן הלכו. כמו כן מתברר שוייה החליף את סוכנו רגע לפני ההעברה, והמהלך הזה קשור לבעייתיות שבהעברה.

חרארדו טאטה מרטינו, מאמן ברצלונה. AP
שום דבר לא נעשה עם הרשימה שלו בינואר. מרטינו/AP

ובינתיים אתר האינטרנט ESPN ברזיל חושף שב-10 באוקטובר האחרון טאטה מרטינו נפגש עם הנהלת ברצלונה בקשר לחיזוק, הגיש רשימה של שמונה שחקנים, אך אף אחד מהם לא נחת בקאמפ נואו בינואר.

ברשימה היו ארבעה שחקני הגנה, שני שחקני קישור ושני חלוצים:

סרחיו אגוארו (חלוץ, מנצ'סטר סיטי)
מירוסלב קלוזה (חלוץ, לאציו)
ארדה טוראן (קשר, אתלטיקו מדריד)
אילקאי גונדואן (קשר, בורוסיה דורטמונד)
פיליפה לואיס (מגן שמאלי, אתלטיקו מדריד)
דוריה (בלם, בוטאפוגו)
נבן סובוטיץ' (בלם, בורוסיה דורטמונד)
סנטיאגו ורג'יני (בלם, אסטודיאנטס. בינואר הושאל לסנדרלנד)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ארדה טוראן שחקן אתלטיקו מדריד. Paul White, AP
הנהלת ברצלונה מחקה את השם שלו מיד. ארדה/AP, Paul White

במסמך שהוא העביר, מרטינו ביקש לנסות להחתים חלק מהשחקנים כבר בינואר. הרשימה הזו הגיעה לידיו של סנדרו רוסיי, שאז עוד שימש כנשיא המועדון. השמות של טוראן ופיליפה נמחקו מיד מתוך הבנה שאתלטיקו מדריד לא תסכים למכור אותם ליריבה שלה למאבק האליפות, בטח לא בינואר. גם השם של קלוזה לא עורר התלהבות בגלל גילו המתקדם (35), זאת למרות שבברצלונה העריכו שלאציו תסכים למכור אותו בינואר תמורת כשני מיליון יורו.

על גבי המסמך שדלף ל-ESPN ברזיל, הופיעו הערות של חברי הנהלה בכתב יד. ליד שמו של סובוטיץ' למשל, הם כתבו שיש להגיש לדורטמונד הצעה בגובה 17 מיליון יורו ובנוסף להציע לה לקיים שני משחקי ידידות שההכנסות מהם יועברו לקבוצה הגרמנית. ליד שמו של אגוארו נכתבה הצעה דומה: 28 מיליון יורו + שני משחקי ידידות נגד מנצ'סטר סיטי, כשהאנגלים יגרפו את ההכנסות.

בינתיים גוברות ההערכות שמרטינו יסיים את דרכו בברצלונה בתום העונה. בנוסף, רוסיי התפטר מתפקידו כנשיא המועדון והרשימה הזו - או מגעים עם המועדונים בהתאם אליה - הפכו ללא רלוונטיים. אם מרטינו בכל זאת יישאר, כנראה שברצלונה תנסה לרכוש לפחות כמה מהשחקנים ברשימה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully