וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ: "כשאתה לא מצליח להביא מוטיבציה, זה הזמן ללכת"

"ההפסד לצ'לסי כאב לי, זה היה רגע של עצב. גם הצלחה מסחררת של 14 תארים יכולה להתיש אותך". כולם ידעו שפפ גווארדיולה עזב את ברצלונה גם בגלל עייפות. בראיון למגזין גרמני הוא מספר כמה גדולה היא הייתה

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה. רויטרס
לא הצליח להלהיב את עצמו ואת הקבוצה יותר. גווארדיולה קצת לפני הסוף/רויטרס

מאמן באיירן מינכן, פפ גווארדיולה, סיפר בראיון מדוע הוא החליט לעזוב את ברצלונה בקיץ 2012. גווארדיולה שגדל במועדון, זכה באינספור תארים כשחקן והוביל את הקבוצה לשלל זכיות כמאמן, עמד על הקווים ארבע שנים לפני שלקח שנת חופש. בקיץ 2013 התמנה למאמן באיירן מינכן.

גווארדיולה סיפר שהוא החליט לעזוב את ברצלונה בצורה סופית אחרי ההדחה על ידי צ'לסי מליגת האלופות באפריל 2012. "היו לי הרבה רגעי עצב וזה היה אחד מהם", סיפר פפ, "היינו הרבה יותר טובים, אבל ספגנו שער מיותר ולפני ששמנו לב, היינו בחוץ. זה היה הפסד מאוד כואב מבחינתי. הרגשתי שאני לא יכול לחזור ולהכין את הקבוצה שוב. כשאתה לא יכול להביא לשחקנים שלך מוטיבציה כמאמן, אתה יודע שהגיע זמן ללכת".

המאמן הוסיף: "הייתה לנו הצלחה מסחררת - 14 תארים בארבע שנים - אבל זה גם יכול להתיש אותך. כבר לא הצלחתי להלהיב את עצמי ואת הקבוצה אחרי שזכיתי בהכול גם כשחקן וגם כמאמן. זה גרם לקשיים. שנת החופש שלקחתי ושבה הייתי בניו יורק, הייתה חשובה לי, למשפחתי וגם לברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully