וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חרארדו מרטינו יעזוב את ברצלונה בתום העונה

בקטאלוניה משוכנעים שהמאמן לא ישלים את העונה השנייה בחוזהו, ומדווחים כי כבר התריע על כך בפני ראשי ברצלונה

טאטה מרטינו מאמן ברצלונה. AP
פרידה מהירה מהצפוי? מרטינו/AP

ברצלונה אמנם רשמה אמש (ראשון) 0:7 מרשים במיוחד על אוסאסונה, אך בקטאלוניה לא מרפים מחרארדו מרטינו ומפרסמים היום, פחות משבוע לקלאסיקו, כי הוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה. ב'ספורט' הקטלאני דווח כי המאמן הארגטינאי, שחתם רק בקיץ האחרון על חוזה לשנתיים, הודיע לראשי המועדון כי בכוונתו לעזוב כבר בסיום העונה הנוכחית ולא למלא את חוזהו עד תום. כמו כן, דווח כי ברצלונה תכנס בקרוב מסיבת עיתונאים על מנת להבהיר את סוגיית הישארותו או אי הישארותו של מרטינו, שעלתה לכותרות מספר פעמים בתקופה האחרונה.

בספרד נפוצו בשבוע שעבר דיווחים לפיהם מרטינו קיבל הצעה לאמן את נבחרת ארגנטינה ולהתמנות מיד אחרי הגביע העולמי. כעת, כך על פי התקשורת הספרדית, עליו להחליט בין המשרה הנחשקת במולדתו לבין ברצלונה, ונראה כי הוא הגיע להכרעה.

הדיווחים הללו מגיעים על רקע ההכחשה הגורפת של נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומאו, לאפשרות שמרטינו יעזוב. "אנחנו לא חושבים על אף אחד אחר חוץ מטאטה מרטינו, הוא ישלים את החוזה שלו פה", אמר בשבועות האחרונים. מרטינו (52) הוכרז ביוני בשנה שעברה כמאמנה החדש של ברצלונה, לאחר שהוביל את ניול'ס אולד בויס הארגנטינאית לאליפות בליגה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully