וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי: "יכולים לתת משחק גדול גם נגד ריאל מדריד"

אחרי שהפך למלך שערי ברצלונה בכל הזמנים, הארגנטינאי כבר מתכונן לקלאסיקו: "ריאל מדריד נהדרת, אבל המשחק תלוי בנו"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
לא הולך לשום מקום. מסי/GettyImages

מה לא נאמר על ליאו מסי העונה? אמרו שהוא נחלש, שהפציעה מגבילה אותו ואפילו היו דיווחים לפיהם הארגנטינאי הנהדר של ברצלונה עשוי לעזוב לפריס סן ז'רמן בקיץ. אולם הערב, הפרעוש סתם הרבה פיות כשכבש שלושער ב-0:7 המוחץ של ברצלונה על אוסאסונה והפך למלך שערי הקבוצה בכל הזמנים עם 371 שערים. הארגנטינאי שבר את שיאו של פאוליניו אלקנטרה שכבש 369 שערים במדי הבלאוגראנה. שבוע לפני הקלאסיקו מול ריאל, מסי נראה מצוין ולאחר המשחק הוא ערך ראיון לתקשורת הספרדית וסיפר בו לא מעט הצהרות.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
מוכנים לקלאסיקו. שחקני ברצלונה חוגגים/רויטרס

"אני מאוד שמח מהמשחק שלי ושל הקבוצה שלי. ידענו שאנחנו חייבים להשתפר אחרי ההפסד מול ויאדוליד ואחרי שספגנו הרבה ביקורות היה לנו חשוב להחזיר לנו את הביטחון", כך אמר מסי בסיום המשחק והתייחס לביקורות שספגה קבוצתו בתקופה האחרונה: "אנחנו הראשונים שידענו שאנחנו צריכים לשחק טוב יותר כדי לשנות דברים וכדי לזכות בתארים".

הפרעוש התבקש להתייחס לשיא הכיבושים שלו וכרגיל שמר על צניעות: "הדבר הכי חשוב הוא שהקבוצה תמשיך לנצח. ידעתי שאני יכול לשבור במשחק הזה את השיא של אלקנטרה, אני רוצה להשיג כמה שיותר בקריירה שלי בברצלונה ואני שמח להיכנס להיסטוריה של המועדון הזה".

וכמובן, איך אפשר בלי לדבר על הקלאסיקו מול ריאל בשבוע הבא: "אנחנו נגיע בגישה חיובית לברנבאו. ריאל מדריד היא קבוצה נהדרת שמגיעה עם הרבה ביטחון ומנצחת הרבה לאחרונה. אין ספק שמצפה לנו משחק קשה מול ריאל אבל זה תלוי בנו. אנחנו יודעים שיהיה משחק קשה אבל אנחנו ניתן פייט ונילחם על האליפות עד הסוף".

לאחרונה נפוצו פרסומים על כך שהארגנטינאי אולי יעזוב לפריס סן ז'רמן בעונה הבאה, אבל מסי עשה סוף לשמועות: "אני מתכוון להישאר בברצלונה ורוצה לפרוש עם החולצה של ברצלונה, אני מרוצה כאן ולא עוזב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully