וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 0:7 לברצלונה על אוסאסונה, שיא כיבושים למסי

האלופה נראתה מצוין שבוע לפני הקלאסיקו, הפרעוש כבש שלושער והפך למלך שערי הקבוצה בכל הזמנים עם 371 כיבושים, אלכסיס, אינייסטה, טייו ופדרו השלימו את החגיגה

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
קבלו את מלך שערי ברצלונה בכל הזמנים. ליאונל מסי/GettyImages

רק ביום שבת ראתה ברצלונה את ריאל ואתלטיקו מדריד מנצחות ופותחות על פניה פער בפסגה. הערב (ראשון) האלופה הגיבה עם 0:7 מוחץ בבית על אוסאסונה וצימקה את הפער מריאל לארבע נקודות, שבוע בדיוק לפני הקלאסיקו הגדול בברנביאו. אולם, עם כל הכבוד לניצחון וההצגה הקבוצתית שנתנו הקטלאנים, הערב הזה ייזכר הרבה מאוד שנים בזכות איש אחד - ליאונל מסי. הפרעוש כבש שלושער במשחק הזה והפך למלך שערי הקבוצה בכל הזמנים עם 371 כיבושים בעשר עונות בלבד. מסי עקף בשני שערים את פאוליניו אלקנטרה שכבש 369 שערים עבור הקטלאנים.

אלכסיס סאנצ'ס היה זה שפתח את חגיגת השערים, אנדרס אינייסטה כבש שער שדה ראשון העונה במחצית השנייה, כריסטיאן טייו כבש את החמישי במבצע אישי מבריק דקה אחרי שנכנס כמחליף ופדרו חתם את ההצגה אחרי בישול של מסי. בארסה חזרה לעצמה אחרי ההפסד המביש מול ויאדוליד במחזור החולף, אך מול ריאל מדריד תצטרך להיות בשיאה כדי להשיג ניצחון ולפתוח לחלוטין את המאבק על האליפות הצמוד בספרד. סביליה הביסה 1:4 את ויאדוליד.

פדרו שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
חזר לעניינים. פדרו חוגג/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 10: ברצלונה לא הצליחה להיכנס למשחק בפתיחה וכמעט שילמה על כך כשאוריול ריירה כבש מקרוב אחרי הדיפה של ואלדס, אבל השער נפסל ובצדק משום שחלוץ אוסאסונה היה בנבדל.

דקה 18: גול! הרגע שלו חיכו אוהדי ברצלונה הגיע. ליאונל מסי קיבל כדור מאלכסיס סאנצ'ס, המשיך בנגיעה פנימה והשתווה לגדול הכובשים של ברצלונה בכל הזמנים. 0:1 לברצלונה.

* עם השער הזה ליאונל מסי השתווה לפאוליניו אלקנטרה ככובש המצטיין של ברצלונה בכל הזמנים עם לא פחות מ-369 שערים.

דקה 23: גול! בארסה לא חיכתה הרבה זמן וכבשה את השני. ג'ורדי אלבה ביצע דאבל פס עם אינייסטה ומצא את אלכסיס סאנצ'ס שבנגיעה המשיך לרשת. 0:2 קליל לברצלונה.

דקה 35: גול! האלופה רצתה להצהיר כוונות לפני הקלאסיקו ושילשה את היתרון שלה עוד לפני המחצית בזכות שער נהדר של אינייסטה. הקשר שלא מרבה לבעוט מחוץ לרחבה שלח כדור אדיר מ-20 מטרים בשמאל לפינה הגבוהה של אנדראס פרננדס. 0:3 קליל לבארסה.

* קבלו נתון מדהים על אנדרס אינייסטה: הקשר מעולם לא הפסיד משחק שבו הוא כובש בקבוצה ובנבחרת ספרד. המאזן של אינייסטה במשחקים בהם הוא כובש הוא 53 ניצחונות ושש תוצאות תיקו. אגב, אינייסטה הקדיש את השער הזה לאשתו ובנו אחרי הטרגדיה האישית שעבר וזכה למחיאות כפיים מיושבי הקאמפ נואו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם דני אלבס. GettyImages
ערב היסטורי. מסי חוגג עם אלבס/GettyImages

דקה 62: גול! אחרי קצת יותר משעה של משחק זה קרה - ליאונל מסי הפך למלך שערי בארסה בכל הזמנים עם שער מספר 370. הארגנטינאי קיבל כדור מאינייסטה ומזווית לא פשוטה בעט לרשת הגבוהה. 0:4 לברצלונה.

* כאמור, זה היה שערו ה-370 של ליאונל מסי בברצלונה ובעשר עונות בלבד במדי הבלאוגראנה הפרעוש שבר את שיאו של פאוליניו אלקנטה והפך למלך שערי המועדון אי פעם.

דקה 75: כמעט השלושער של מסי. הארגנטינאי קיבל כדור כ-18 מטרים משער של אוסאסונה ובעט כדור חזק וחד בשמאל, אבל אנדראס פרננדס הדף בקושי לקרן.

דקה 78: גול! דקה בלבד אחרי שהחליף את אלכסיס סאנצ'ס, כבש כריסטיאן טייו שער נהדר. הקיצוני קיבל כדור בצד שמאל, חתך לימין ברגל ימין שלח בננה לחיבורים. 0:5 לברצלונה.

דקה 88: גול! והנה זה הגיע - ליאונל מסי השלים שלושער והעלה את מאזן השערים שלו ל-371. הארגנטינאי קיבל כדור מדני אלבס, נותר חופשי לבדו ברחבה וכבש מקרוב. 0:6 לברצלונה.

דקה 90: גול! הקטלאנים חתמו את הניצחון והפעם מסי עבר למלאכת הבישולים. הפרעוש מצא את פדרו שמול ההגנה המפורקת של אוסאסונה בעט לרשת. 0:7 לברצלונה.

אנדרס אינייסטה, ברצלונה, מקדיש שער. GettyImages
הקדיש את השער לעובר המת. אינייסטה במחווה מרגשת/GettyImages

סביליה - ויאדוליד 1:4

הצגה של האנדלוסים שממשיכים להיאבק על הכרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה והשאירו מאחור את ההפסד הביתי, המפתיע והכואב בדרבי בשמינית גמר הליגה האירופית בחמישי האחרון, לקראת הגומלין בחמישי הקרוב. האורחים לעומת זאת, ירדו מהאולימפוס אחרי שלושה מחזורים ללא הפסד והניצחון על ברצלונה. איבן רקיטיץ' כבש את הראשון בפנדל (23), קווין גמיירו הוסיף צמד, אחד בבעיטה נהדרת מזווית קשה לחיבורים (41) ואחד בפנדל נוסף (66) ואת הרביעי כבש מקרוב דיוגו, רבע שעה לסיום. דקה לאחר מכן, חאבי גוארה צימק.

ריאל סוסיאדד - ולנסיה 0:1
לסוסיאדד: אימאנול אגירצ'ה (61)

אלצ'ה - בטיס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully