וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "לא יכול לחכות עד השבוע הבא כשאשחק"

3.1.2014 / 9:26

סנטר מכבי תל אביב שמתאושש מפציעה מתרגש לקראת קובאן. וויצ'יץ': "מקווה שמעכשיו נשחק בכל משחק טוב. יש מה לשפר"

עריכה: טל רזניק

במכבי תל אביב קיימת הבוקר (שישי) שביעות רצון רבה מפתיחת שלב הטופ 16. הצהובים חגגו 84:90 על גלאטסראיי אחרי ערב נהדר מחוץ לקשת (10 מ-20 לשלוש). עם זאת, האוהדים הטורקים היו מרוצים הרבה פחות: במהלך המשחק וגם בסיומו זרקו כמה אוהדים טורקים זועמים חפצים ומצתים לעבר שחקני מכבי תל אביב, אך איש מהם לא נפגע. הקבוצה יצאה מיד בתום המשחק לשדה התעופה ונחתה בארץ בשלוש בלילה.

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את גלאטסראיי 84:90

גלאטסראיי - מכבי תל אביב: המשחק המלא

שי האוזמן מנתח את הניצחון על גלאטסראיי

שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתרגש לקראת הקאמבק. שון ג'יימס/ברני ארדוב

מנהל מכבי תל אביב, ניקולה וויצ'יץ', אמר לוואלה! ספורט לאחר הניצחון: "זה ניצחון חשוב. לא קל לשחק במגרש הביתי של גלאטסראיי. לכן אני חושב שהשגנו ניצחון חשוב, מה גם שתמיד חשוב להתחיל בניצחון שלב חדש. אני מקווה שמעכשיו נשחק בכל משחק טוב. תמיד יש לנו מה לשפר".

וויצ'יץ' התייחס גם ליכולתו של ריקי היקמן, שהיה מצוין וסיים עם 24 נקודות: "ריקי מתאמן חזק בשבועות האחרונים. הוא חזר מהפציעה ונמצא בכושר טוב יותר. אני חושב שהפציעה גם השפיעה על הקליעה שלו". בשבוע הבא תארח מכבי תל אביב את קובאן בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן. Salih Zeki Sayar, GettyImages
"הוא חזר מהפציעה ונמצא בכושר טוב יותר. אני חושב שהפציעה גם השפיעה על הקליעה שלו". ריקי היקמן/GettyImages, Salih Zeki Sayar

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, הוסיף: "התחלנו את הטופ 16 ברגל ימין עם ניצחון חוץ באולם קשה מול קהל ביתי מאוד. היה משחק טוב, מעניין ואטרקטיבי והיינו צריכים לעשות הרבה התאמות ופעולות. כדי לנצח פה צריך לשחק עם הרבה הקרבה. זה בית של 14 משחקים ולכן לא צריך להסתנוור מהניצחון הזה. אנחנו צריכים להישאר צמודים לדרכי העבודה שלנו ולהתכונן למשחק הבא".

שון ג'יימס נראה אופטימי כשכתב בדף הפייסבוק שלו לאחר המשחק: "לא יכול לחכות עד השבוע הבא כשאעלה לשחק. יאללה מכבי". דיוויד בלו סיכם: "זה היה ניצחון של אופי ודרך נהדרת לפתוח את הטופ 16. אנחנו כבר עם הפנים קדימה ומקווים שהניצחון החשוב הזה יסייע לנו בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully