וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופ 16: ניצחונות לריאל, ברצלונה, פנאתינייקוס ולבוראל

הבלאנקוס שמרו על המאזן המושלם עם 64:80 על פרטיזן, הקטלאנים הביסו 65:84 את אפס, פאו חגגה עם 57:83 על מילאנו

אחרי כל ההקדמות ומשחקי החימום, הגענו לשלבים הרציניים יותר של היורוליג והערב (חמישי), בזמן שמכבי תל אביב השיגה ניצחון גדול מול גלאטסראיי, התקיימו עוד כמה משחקים לוהטים ברחבי היבשת. קוצ'ה לבוראל ויטוריה פתחה את דרכה עם ניצחון חוץ מרשים 79:93 על מלאגה בדרבי ספרדי לוהט. ריאל מדריד שמרה על המאזן המושלם שלה העונה עם 64:80 בבלגרד מול פרטיזן המקומית. ברצלונה דרסה את אנאדולו אפס 65:84, בעוד פנאתינייקוס לא ריחמה על מילאנו עם 57:73 קליל.

שחקן ריאל מדריד יואניס בורוסיס. Marko Metlas, GettyImages
שמר על המאזן המושלם. בורוסיס/GettyImages, Marko Metlas

בית ו'

פרטיזן בלגרד - ריאל מדריד 80:64

מי יעצור את ריאל מדריד? הבלאנקוס הגיעו לסרביה עם מאזן מושלם של 0:10 באירופה העונה ואחרי הניצחון הגדול בליגה מול ברצלונה ופתחו את דרכם בטופ 16 עם עוד הצגת כדורסל וניצחון קליל על יריבה די חלשה, שהעפילה רק ברגע האחרון לשלב הבא. פרטיזן הצליחה איכשהוא לשמור על פיגור סביר במשך שלושה רבעים, אבל כמו שקרה בכל כך הרבה משחקים של הבלאנקוס העונה, סרחיו רודריגס תפס פיקוד ברבע האחרון והריץ את ריאל לעוד ניצחון קליל וחד משמעי.

רודריגס ורודי פרננדס הוליכו את ריאל עם 16 נקודות כ"א. יוהניס בורוסיס הסנטר היווני היה מעולה ותרם 15 נקודות ותשעה ריבאונדים. בצד השני טרנס קינסלי הגארד האמריקאי בלט אצל הסרבים עם 17 נקודות, בויאן בוגדנוביץ' תרם 15 אבל זה היה רחוק מלהספיק מול הקבוצה הטובה באירופה.

שחקן קוצ'ה לבוראל ויטוריה אנדרס נוצ'יוני מול מלאגה. Mariano Pozo, GettyImages
הוליך את הבאסקים לניצחון יוקרתי על מלאגה. נוצ'יוני/GettyImages, Mariano Pozo

בית ה'

מלאגה - קוצ'ה לבוראל ויטוריה 93:79

הדרבי הספרדי הבטיח הרבה וגם קיים. סרחיו סקאריולו ולבוראל פתחו את הטופ 16 עם ניצחון יוקרתי וחשוב מאוד על מלאגה במשחק הפכפך ודרמטי. דווקא האנדלוסים פתחו את המפגש הזה בסערה ופתחו הפרש דו ספרתי כבר אחרי הרבע הראשון, אבל ויטוריה חזרה בגדול ברבע השני והשלישי והוליכה בהפרש מבטיח. מלאגה עוד עשתה ריצה של 0:9 ברבע הרביעי וחזרה לפיגור של ארבע בלבד, אבל שלשה של המילטון שתי דקות לסיום שברה את מלאגה וסללה את הדרך לניצחון של הבאסקים.

כוכב הניצחון הזה היה אנדראס נוצ'יוני הארגנטינאי שהוליך את ויטוריה עם 20 נקודות ושמונה ריבאונדים. לנדון המילטון ופרננדו סאן אמטריו סייעו לו עם 13 נקודות כ"א. זוראן דראגיץ' היה מצוין בשורות מלאגה עם 22 נקודות, ארל קלאווי הוסיף 17 למפסידים.

פנאתינייקוס - מילאנו 57:73

מילאנו ביצעה ככל הנראה את החיזוק הגדול ביותר מבין כל קבוצות הטופ 16 עם צירופו של כוכב סיינה דניאל האקט, אך הופעת בכורה רעה מאוד שלו הערב (3 נקודות ב-23 דקות), בצירוף משחק חלש של קית' לנגפורד (11 נקודות, 0 מ-4 ל-3), לא ממש השאירו לאיטלקים סיכוי. פאו הוליכה מהפתיחה ועד הסיום, ושבע דקות לסיום קבע אנטוניס פוציס יתרון שיא של 42:62. האיטלקים עוד הצליחו למזער נזקים, אך סיימו את הערב עם 57 נקודות בלבד. ג'יימס גיסט הוליך ארבעה שחקנים בספרות כפולות אצל היוונים עם 12 נקודות, רוקו אוקיץ' תרם 11. דימיטריס דיאמנטידיס צירף לחמש הנקודות שלו לא פחות מ-11 אסיסטים.

שחקן פנאתינייקוס דימיטריס דיאמנטידיס מול שחקן מילאנו גאני לוואל. Nikos Paraschos, GettyImages
11 אסיסטים. דיאמנטידיס/GettyImages, Nikos Paraschos

ברצלונה - אפס איסטנבול 65:84

הטורקים חסרו את כוכבם, סקוטי הופסון, ובלעדיו זה פשוט לא היה כוחות. בארסה פתחה מדהים, ושלשה של חואן קרלוס נבארו לקראת סיום הרבע השני קבעה 18:48 מטורף לקטלאנים. מיותר לציין שמכאן קיבלנו גארבג' טיים אחד ארוך, ובעוד שאפס הצליחה לצמק ל-65:51 "בלבד", אך לא יותר. נבארו הצטיין עם 21 נקודות (5 מ-8 ל-3), בראד אולסון הוסיף 13 וקוסטס פפאניקולאו תרם 12 נקודות למנצחת, כשג'ואי דורסי נזקק ל-20 דקות כדי להגיע לדאבל-דאבל של 10 נקודות ו-11 ריבאונדים. בצד השני, 15 נקודות של סמיח ארדן ממש לא הספיקו, דושקו סבאנוביץ' הוסיף 12.

שחקן ברצלונה חואן קרלוס נבארו. Rodolfo Molina, GettyImages
הכל קל שיש. נבארו/GettyImages, Rodolfo Molina

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully