וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אין הרבה משמעות לניצחון הזה"

2.1.2014 / 22:42

המאמן לא התרגש. אוחיון: "הוכחנו שאנחנו מוכנים לאתגר". עתמאן: "עם סגל מלא היינו מנצחים". כספי: "גאה באחים שלי"

עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב פתחה הערב (חמישי) את שלב הטופ 16 ביורוליג עם ניצחון מרשים 84:90 בטורקיה על גלאטסראיי. הצהובים סגרו פיגור של תשע נקודות ברבע הרביעי, וגם ללא שון ג'יימס הראו שיש מה לתת גם בשלב השני במפעל. ריקי היקמן הוביל את רשימת הקלעים עם 24 נקודות, יוגב אוחיון שיחק נהדר והוסיף 15, ובעיקר נהנו הצהובים מערב נהדר מעבר לקשת – 10 מ-20 ל-3 (50%). בסיום המשחק זרקו כמה אוהדים טורקים זועמים מצתים לעברם של שחקני מכבי תל אביב, אך איש מהם לא נפגע.


ערב גדול מ-3, מכבי תל אביב ניצחה את גלאטסראיי

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
לא מסתנוור מהניצחון. בלאט/ברני ארדוב

"תמיד נחמד לחזור לכאן", אמר בסיום מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. "זה היה משחק בין שתי קבוצות שהיו טובות מאוד בצד ההתקפי. גלאטסראיי היא קבוצה מצויינת עם מאמן מצויין. לא שמרנו רע בשני הרבעים הראשונים, אבל הם עשו עבודה טובה מבחינת אחוזי קליעה. במחצית השנייה ניסינו לשנות את זה. היינו טובים יותר במהלכים של אחד על אחד ובריבאונדים. מבחינה התקפית היינו מוצלחים". על ההמשך אמר בלאט: "אנחנו נשחק 14 משחקים בטופ 16. לפני שנתיים ניצחון כזה היה נותן לנו יתרון משמעותי. היום, כבר אין לו הרבה משמעות. אבל עדיין טוב לנצח במשחק חוץ".

יוגב אוחיון, שהיה אחד המצטיינים של מכבי, בעיקר ברבע האחרון הוסיף: "אמרנו כל הזמן שאנחנו מאמינים בקבוצה שלנו. ידענו שהרמה תעלה בטופ 16, ואני חושב שהוכחנו היום שאנחנו מוכנים לאתגר. לפעמים אנחנו מסתמכים יותר על הגבוהים, הפעם הגארדים לקחו הרבה אחריות". על משחקו של היקמן אמר אוחיון: "ערב ענק של ריקי, מגיע לו כל הכבוד. צריך לזכור שהטופ 16 מאוד ארוך וקשה, אבל כיף להתחיל אותו ככה".

ריקי היקמן, שסיים כקלעי המצטיין של הצהובים הערב עם 24 נקודות צייץ בטוויטר: "התחלה מצויינת לטופ 16! בואו נמשיך לכתוש!".

עוזר מאמן הקבוצה, גיא גודס אמר: "זה ניצחון מאוד חשוב. היה מאמץ קבוצתי אדיר, ולקלוע 90 נקודות בחוץ זה פנטסטי. קלעו באחוזים נהדרים, הכדור זז בין השחקנים והגענו לזריקות חופשיות. ההגנה והרבואנד הובילו אותנו לסלים קלים". על השחקן המצטיין של הערב אמר גודס: "ריקי היה מצויין, קלע 24 נקודות ואפשר להגיד שזה אחד המשחקים הטובים שלו העונה".

מי שעוד חגג את הניצחון הצהוב הוא דווקא שחקן שמשחק באדום לאחרונה - עומרי כספי. שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב צייץ בסיום המשחק בטוויטר שלו: "גאה באחיי אלכס טיוס, דייויד בלו וביוגב על משחק כדורסל מצויין עבור מכבי וניצחון גדול בטורקיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. Salih Zeki Sayar, GettyImages
רבע אחרון גדול שלו. אוחיון/GettyImages, Salih Zeki Sayar

מנגד, בגלאטסראיי כאבו מאוד את ההפסד הביתי, ובקבוצה יודעים היטב שעתה הם יהיו חייבים לעבוד הרבה יותר קשה בכדי להשיג את הכרטיס להצלבה. "תפקדנו טוב כקבוצה", אמר המאמן, ארגין עתמאן, "אבל לפעמים אתה צריך מזל כדי לנצח. אני לא מדבר על הזריקות שנכנסו או שלא נכנסו. מאליק (הריסטון) נפצע ולא שיחק במחצית השנייה והוא אחד השומרים הטובים ביותר שלנו. זה השפיע עלינו. כשסינאן גולר החטיא לייאפ פנוי וביצע את העבירה הרביעית שלו, זה הרג לנו את הקצב".

על היריבה אמר עתמאן: "שמרנו טוב מול מכבי, אבל לא שמרנו טוב מחוץ לקשת, במיוחד מול ריקי היקמן ששיחק אחד על אחד הרבה מול ארסלן ונתן תצוגה התקפית טובה. עם אוחיון הם כבר הגיעו ל-90 נקודות. הם קבוצה שקולעת ב-30 אחוזים מחוץ לקשת והערב הם קלעו ב-50". על המשך הדרך אמר המאמן: "זה הטופ 16, כך שיהיה קשה. אם היה לנו סגל מלא, היינו מנצחים את מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully