וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יוסי אבוקסיס חתם לשנה וחצי

22.12.2013 / 21:24

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן שב לקדנציה שנייה אצל הזהובים. אמר: "אין לי ספק שגם בעונה הבאה נהיה בליגת העל"

one

יוסי אבוקסיס מונה למאמנה החדש של בני יהודה. עוזר מאמן הנבחרת חתם הערב (ראשון) לשנה וחצי בקבוצה אחרי פגישה ארוכה עם המנכ"ל משה דמאיו. בפני אבוקסיס תוטל המשימה הקשה להציל את נועלת הטבלה, שצברה עד כה חמש נקודות ליגה בלבד, מירידה לליגה הלאומית. כזכור, דרור קשטן התפטר מתפקידו לאחר ההפסד 1:0 להפועל ניר רמת השרון. מאז הדריך את הקבוצה באופן זמני יעקב אסייג וצבר עוד שלושה הפסדים.

אבוקסיס אמר הערב: "אני מאוד מאושר לחזור לבני יהודה. היתה לי כאן עונה טובה מאוד בה סיימנו במקום השלישי. אני מודע למצב, אבל אני מאמין בקבוצה הזו, בסגל הקיים ובשחקנים שנביא בינואר כדי להישאר בליגה. יש לי זכרונות טובים מהקבוצה וזה תמיד היה מקום שקרוב לליבי, כשקיבלתי את ההצעה לחזור לא חשבתי פעמיים. כדורגל זה גם עניין של מומנטום והוא יכול להתהפך לטובתנו כי כשישנה הירתמות של כל הגורמים, השחקנים, ההנהלה, הצוות המקצועי וכמובן הקהל, השמיים הם הגבול. נצחון-שניים ואתה במקום אחר וזה יקרה גם לנו. אם לא הייתי מאמין בקבוצה הזו לא הייתי חותם לשנה וחצי. אין לי ספק שגם בעונה הבאה בני יהודה תהיה בליגת העל".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
הקדנציה הקודמת הסתיימה במקום השלישי. אבוקסיס/ברני ארדוב

אבוקסיס, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הועדף על פניו של אלי כהן שפוטר מבית"ר ירושלים, והוא יחזור לקנציה שניה בקבוצה. עוד נודע לוואלה! ספורט שבימים האחרונים ערך דמאיו שיחות עם כמה שחקנים והתייעץ איתם לגבי זהות המאמן העדיף לדעתם, ומרבית השחקנים נקבו בשמו של אבוקסיס, דבר שהיווה את אחד השיקולים המרכזיים בהחלטתו של דמאיו, לאחר שגם אלי כהן היה מועמד לתפקיד.

אבוקסיס, 43, שיחק בבני יהודה בעונת 1993/4 וחזר למועדון כמאמן בעונת 2011/12 כדי להוביל את הזהובים למקום השלישי - הישג השיא של המועדון מאז האליפות. למעשה, אותה עונה הייתה הראשונה המלאה של אבוקסיס כמאמן ראשי לאחר ששימש ארבע שנים כעוזר מאמן הפועל תל אביב. עם סיום העונה כמאמן בני יהודה מונה אבוקסיס לעוזרו של אלי גוטמן בנבחרת ישראל ובמקביל קיבל אישור להדריך את הפועל תל אביב כמאמן ראשי במקום ניצן שירזי שעזב בגלל סיבות בריאותיות. בפברואר השנה פוטר אבוקסיס מתפקידו לאחר רצף תוצאות גרועות. כעת, לא ברור האם ההתאחדות תאשר לאבוקסיס להמשיך כעוזר מאמן הנבחרת אם גוטמן יקבל קדנציה נוספת.

בחמישי פרסמנו: יוסי אבוקסיס מועמד לבני יהודה

ההפסד לאשדוד זירז את מינוי יוסי אבוקסיס

אורן יוסיפוביץ ישב עם אוהדי בני יהודה באשדוד

אחרי ההפסד לאשדוד: דמאיו התפרץ על השופטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully