וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דמאיו התפרץ על השופטים, שלומי אזולאי מועמד

בבני יהודה זעמו על פנדל שלא קיבלו באשדוד, אסייג: "כל האצטדיון פרט לשופט ראה שהיה פנדל". חלוץ מכבי חיפה צפוי להצטרף

one

העונה המסויטת של בני יהודה נמשכה גם הערב (שבת) עם הפסד 1:0 למ.ס אשדוד באצטדיון הי"א. ההרגל המגונה של הזהובים לספוג בדקות הסיום שוב חזר על עצמו, כשדויד סולארי כבש את שער הניצחון בדקה ה-89. בני יהודה עדיין אחרונה בטבלה. בסיום ניגש המנכ"ל משה דמאיו לחדר השופטים ובא בטענות קשות לשופט המשחק צביקה לוי על כך שלא שרק לפנדל מוצדק לטובת בני יהודה, לכאורה, בדקה ה-85. עבור בני יהודה היה זה הפסד שני רצוף בחוץ. בקבוצה ימשיכו לנסות להתחזק בחלון ההעברות הקרוב ומי שעשוי להצטרף הוא שלומי אזולאי, חלוצה של מכבי חיפה.

בסיום התייחס המאמן יעקב אסייג לפנדל שלא נשרק לטובתו: "היה פנדל ברור, מהספסל ראינו שהוא נגע ביד והשופט שהיה הכי קרוב לא ראה את זה. במשחקים הקודמים המצב היה הפוך והשופטים רצו במהירות והצביעו על נקודת ה-11. כל האיצטדיון ראה פרט לשופט וזה אומר הכל".

0:1 דרמטי למ.ס אשדוד על בני יהודה

יעקב אסייג מאמן בני יהודה. מגד גוזני
מאוכזב מהשיפוט. אסייג/מגד גוזני
אוהדי בני יהודה מקללים את שחקניהם. מגד גוזני
לא מפסיקים לקלל. אוהדי בני יהודה/מגד גוזני

אסייג התייחס גם למשחק עצמו: "בחצי הראשון לא נראינו רע, הגענו לכמה מצבים וככה גם בפתיחה של החלק השני. אשדוד קצת השתלטו על המשחק ולקראת הסוף והיו להם מצבים מסוכנים. באנו קודם כל במטרה לעצור את רצף ההפסדים וכמעט ניצחנו אותו עם הפנדל וחבל שבסוף קיבלנו גול בדקה ה-90. נצא מזה".

אסייג הוסיף על מצב הקבוצה: "הכל נראה לא בריא ושחור, אבל אני מאוד אופטימי. מגיע צל"ש לאוהדים של בני יהודה אם הם באים עד אשדוד במצב הגרוע של הקבוצה והם מעודדים. יש להם כאב וצריך להבין אותם אבל האוהדים של בני יהודה זה הדבר הכי טוב שיש לקבוצה".

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
והוא דווקא מחייך. קלינגר/מגד גוזני

המאמן המנצח, ניר קלינגר, אמר בסיום: "שני הגולים הראשונים שהיינו צריכים להבקיע פגעו בקורות, ועוד שניים או שלושה מצבים שיצרנו בחצי השני הלכו החוצה. בסך הכל הגיע לנו לנצח, המחצית הראשונה לא הייתה טובה והיינו אנמיים בחלק הקדמי. צריך לדעת להרים את הראש, לצאת למחצית השניה, לשחק יותר אגרסיבי ומהר וזה מה שעשינו".

על העובדה שהעניק למרציאנו את אפודת השוער הראשון במקום רועי משפתי, שהיה זה שפתח במשחקים האחרונים: "דיברתי עם שניהם לפני המשחק. היו לנו שיחות. כשאתה בונה שוער צעיר ונותן לו הזדמנות והוא לוקח אותה. משפתי היה נהדר בשלושת המחזורים האחרונים, אבל עדיף לעשות את החילוף כשהוא למעלה ושיש לו ביטחון מאשר כשהוא למטה. יש לנו עכשיו שני שוערים טובים וזה שאיפה וחלום של כל מאמן וככה נמשיך עד סוף העונה".

שחקן אשדוד אלכסנדר דוידוב: "זה היה משחק חשוב מאוד. בני יהודה קבוצה חזקה, הם לא ניסו להתגונן אלא כדי לשחק כדורגל. במחצית הראשונה לא היינו טובים, אבל השתפרנו, ובסיום היה לנו מזל. יש לנו הרבה ניצחונות בבית, אבל היום היה לנו מזל. גם נגד הפועל תל אביב שיחקנו טוב ולא ניצחנו. המטרה שלנו לסיים באחד מששת המקומות הראשונים. אני מקווה שנספיק לנצח".

כובש השער דויד סולארי הוסיף: "נלחמנו כבר מהפתיחה, ידענו שהם קשוחים. אני שמח שהייתה לנו את האיכות כדי לנצח בסיום. אתה אף פעם לא יודע מתי הגול יגיע, אני שמח שהוא הגיע בדקה ה-89. אנחנו חזקים מאוד בבית. אני מקווה שהמנטליות שלנו תשתנה, ונעשה תוצאות טובות יותר גם בחוץ. אני בטוח שנהיה טובים יותר בסיבוב השני".

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. מגד גוזני
מכוונים כלפי מעלה. שחקני אשדוד חוגגים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully