וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "אם לא יהיה זעזוע גדול, בסוף נרד ליגה"

22.12.2013 / 8:32

הזהובים מאבדים אחיזה בליגה אחרי עוד הפסד: "מודעים למצב, אבל עדיין לא מצליחים לעצור את כדור השלג הענק הזה"

one

בני יהודה רשמה אמש את הפסדה ה-11 מפתיחת העונה, כאשר נוצחה 0:1 באשדוד, משער שספגה מרגלי דויד סולארי בדקה ה-89 ואין ספק שלפחות לעת עתה, היא המועמדת העיקרית לירידת ליגה. זה היה משחק 13 ברציפות ללא ניצחון ונכון לעכשיו שוברים הזהובים כמעט כל שיא שלילי שהיה במועדון. מצבה של הקבוצה אנוש ואם לוקחים בחשבון ששני המשחקים הקרובים יהיו בבית מול מכבי תל אביב המובילה ואחר כך נגד בני סכנין בחוץ, מבינים שגם העתיד הקרוב לא ממש נראה ורוד בהרבה.

אוהדי בני יהודה מקללים את שחקניהם. מגד גוזני
לא משלימים עם המצב. אוהדי בני יהודה באשדוד/מגד גוזני

"אם לא יהיה כאן זעזוע גדול, בסוף נרד ליגה, אבל אנחנו כבר אומרים את זה חודשיים ועדיין לא מצליחים לעצור את כדור השלג הענק הזה", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט.
בקבוצה היו אמש טענו קשות מאוד על צוות השיפוט ובמיוחד לעבר השופט הראשי צביקה לוי, שלא שרק כך לדברי אנשי בני יהודה, לפנדל ברור לזכותם, בעקבות נגיעת יד לכאורה של יאיא פטי בתוך הרחבה בסביבות הדקה ה-85. "כל האצטדיון ראה פנדל, פרט לשופט וזה אומר הכול", אמר המאמן הזמני יעקב אסייג בסיום והיטיב לבטא את תחושות אנשי הקבוצה.

עוד בטרם מונה מאמן חדש לקבוצה, עושים בשכונה מאמצים להתחזק בצורה משמעותית בחלון ההעברות בחודש ינואר. לאחר שהחלוץ האנגלי ג'יימס קין והמגן עומר ורד שפתח ושיחק אמש 75 דקות, כבר חתמו על חוזה עד סיום העונה, לוטשים הזהובים עיניים לכיוונו של חלוץ מכבי חיפה שלומי אזולאי שלא מוצא את מקומו בהרכב הירוקים ועשוי להצטרף בינואר. גם שמותיהם של שי אבוטבול ומשה לוגסי נמצאים על הפרק והכוונה היא לצרף חלוץ זר נוסף לחיזוק החלק הקדמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully