וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אסייג יאמן באשדוד, גל כהן ועזוז יעדרו

19.12.2013 / 13:56

המאמן הזמני ימשיך לעמוד על הקווים. המאמן הקבוע ימונה בשבוע הבא, גם אוחנה ואבוקסיס ברשימה. מכת פציעות לשבת

one

בני יהודה ששקועה במקום האחרון בטבלת ליגת העל קיימה היום (חמישי) את האימון המסכם לקראת המשחק הקרוב נגד מ.ס. אשדוד בחוץ. המאמן הזמני יעקב אסייג יהיה האיש שבכל מקרה יעמוד על הקווים במשחק הקרוב כשלאחר מכן נושא מינוי המאמן הקבוע צפוי להיסגר בתחילת השבוע הבא כשהמועמדים העיקריים הם אלי כהן, פרדי דוד ויצחק שום. שמות נוספים שהוזכרו כמועמדים הם אלי אוחנה ומועמד מפתיע חדש-ישן הוא יוסי אבוקסיס.

גם אלי כהן מועמד לאמן את בני יהודה

יעקב אסייג מאמן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
כאב ראש לא קטן. יעקב אסייג/אדריאן הרבשטיין

בינתיים לאסייג יש כאב ראש לא קטן בשל מכת הפציעות שנפלה על הקבוצה. הבלם גל כהן סובל ממתיחה חזקה בשריר התאומים ולא נראה שיוכל לשחק. בנוסף סובל המגן איציק עזוז מפציעה בברכו ובוודאות לא יכלל בסגל. עזוז יערוך מחר בדיקת MRI בשל חשש לפגיעה במיניסקוס ורצועת הברך והוא צפוי לתקופת היעדרות של מספר שבועות.

כהן ועזוז מצטרפים לשני הפצועים הנוספים, אור ברוך שנותח בקרסולו ויעדר חודשיים, וכן הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס שחזר אמש מחופשה בארצו. איבשקביצ'יוס ששבר את קרסולו יעבור טיפול להוצאת בורג הקיבוע ברגלו. בקבוצה מעריכים שהקשר הליטאי יוכל לחזור לשחק לקראת סוף חודש ינואר.

הקשר הסנגלי יורו לאמין ששוחרר אמש רשמית מהקבוצה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, יעזוב את ישראל ביום שני לאחר שסגר את כל ענייניו בקבוצה. מגן הרכש עומר ורד יעבור היום בבקרת התקציבים והוא צפוי לפתוח בהרכב בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully