וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מסי, רונאלדו וריברי מועמדים ל"כדור הזהב"

הרשימה הסופית פורסמה, וכצפוי שלושת הסופרסטארים יתמודדו על הפרס. פרגוסון, היינקס וקלופ מועמדים למאמן השנה. השערים המועמדים לפרס פושקאש: זלאטן, ניימאר ונמניה מאטיץ'

עכשיו זה רשמי: פיפ"א והעיתון "פראנס פוטבול" הכריזו על שלושת המועמדים לזכיה בתואר "כדור הזהב", המוענק לשחקן השנה בעולם, ואין הפתעות: פרנק ריברי מבאיירן מינכן, ליאונל מסי מברצלונה וכריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד הם הטריו.

כותבי וואלה! ספורט מתווכחים: רונאלדו, ריברי או מסי?

פז חסדאי מסביר למה זלאטן חייב לזכות בשער השנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא חשבנו אחרת. שלושת המועמדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההודעה על הזוכה תימסר בערב גאלה שייערך ב-13 בינואר בציריך. הפרס הזה מעניין במיוחד השנה, הפעם לא רק בגלל היריבות המסורתית בין רונאלדו למסי, אלא משום שלדעת רבים, בהם מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה, ריברי הוא זה שהאפיל על שניהם העונה. "מסי ורונאלדו מדהימים", אמר גווארדיולה, "אבל טבעי לתת את הפרס לריברי".

כמאמן באיירן גווארדיולה שואף, כמובן, ששחקנו יזכה, בעוד בחזיתות האחרות נשמעים קולות התומכים במסי וברונאלדו מתוך אינטרס. "אם מסי לא יזכה זה יהיה משיקולים פוליטיים", אמר נשיא ברצלונה סנדרו רוסיי, בעוד קרלו אנצ'לוטי הכריז כי "רונאלדו הוא השחקן מספר 1 בעולם".

בערב ייבחרו גם מאמן השנה, נבחרת השנה ופרס פרנץ פושקאש לשער היפה של 2013. אלכס פרגוסון, יופ היינקס ויורגן קלופ הם המועמדים למאמן השנה. השערים הם של זלאטן איברהימוביץ', ניימאר ונמניה מאטיץ' מבנפיקה.

זלאטן בחוץ: "לא צריך את כדור הזהב כדי לדעת שאני הטוב בעולם"

סטויצ'קוב: "כדור הזהב גורם לי להקיא"

בנובמבר נטען: "כריסטיאנו רונאלדו לא יגיע לטקס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully