וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חריסטו סטויצ'קוב: "כדור הזהב גורם לי להקיא"

כוכב העבר טוען כי יש דיל צרפתי: ”פלאטיני ממולח וריברי זכה בתארים”. לשמחת רונאלדו, ההצבעה לכדור הזהב נפתחה מחדש

כריסטיאנו רונאלדו הפך אמש (שלישי) למועמד המוביל של סוכנויות ההימורים לזכות בכדור הזהב, לאחר השלושער המופלא שלו ב-2:3 של פורטוגל בשבדיה, שהעניק לו יתרון משמעותי במירוץ על פני פרנק ריברי וליאונל מסי. גם פיפ"א באה לעזרתו של כוכב ריאל מדריד, כשכבר בלילה חשף כתב "אל מונדו דפורטיבו" פרנססק אגילאר כי ההתאחדות העולמית החליטה לפתוח את ההצבעה לתחרות מחדש עד ל-29 בנובמבר, אחרי שהדדליין המקורי נקבע ל-15 בנובמבר.

חריסטו סטויצ'קוב מעניק את פרס נעל הזהב לשחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
נתן פרס למסי ואז תקף את הצרפתים. חריסטו סטויצ'קוב/רויטרס

ההכרזה על שלושת הפיינליסטים תהיה ב-9 בדצמבר והטקס החגיגי בו יוצג המנצח ייערך ב-13 בינואר 2014, אבל בספרד לא יכולים לחכות. מי שפחות נרגש מהאירוע הוא חריסטו סטויצ'קוב, זוכה כדור הזהב ב-1994, שתקף בחריפות את פיפ"א ואת מישל פלאטיני, המכהן כנשיא אופ"א.

"כדור הזהב גורם לי להקיא, העסק מכור", אמר סטויצ'קוב אחרי שהעניק למסי את נעל הזהב. "פלאטיני הוא פוליטיקאי ממולח וריברי הוא צרפתי שזכה בהרבה תארים". סטויצ'קוב המשיך לתקוף את הצרפתים: "ב-1994 הם ניסו להדיח את בולגריה מחוץ למגרש ואז במונדיאל שלחו לנו שופט צרפתי למשחק מול איטליה. הדברים צריכים להיאמר".

רשימת 23 המועמדים: גארת' בייל (וויילס), אדינסון קבאני (אורוגוואי), כריסטיאנו רונאלדו (פורטוגל), רדאמל פלקאו (קולומביה), אדן הזאר (בלגיה), זלאטן איברהימוביץ' (שבדיה), אנדרס אינייסטה (ספרד), פיליפ לאהם (גרמניה), רוברט לבנדובסקי (פולין), ליאונל מסי (ארגנטינה), תומאס מולר (גרמניה), מנואל נוייר (גרמניה), ניימאר (ברזיל), מסוט אוזיל (גרמניה), אנדראה פירלו (איטליה), פרנק ריברי (צרפת), אריאן רובן (הולנד), בסטיאן שווינשטייגר (גרמניה), לואיס סוארס (אורוגוואי), טיאגו סילבה (ברזיל), יאיא טורה (חוף השנהב), רובין ואן פרסי (הולנד), צ'אבי הרננדס (ספרד).

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן עם מישל פלאטיני. Claude Paris, AP
סטויצ'קוב טוען שיש קומבינה גם על הפרס של פיפ"א. פרנק ריברי מקבל ממישל פלאטיני את תואר שחקן העונה של אופ"א/AP, Claude Paris

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully