וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו לא יגיע לטקס "כדור הזהב"

הפורטוגלי מאס ביחס של פיפ"א כלפיו ויחרים את אירוע הגאלה שייערך בינואר. אנצ'לוטי: "אם לא ייתנו לו את הפרס, אני פותח בשביתה". דל בוסקה האריך את חוזהו בנבחרת עד 2016

בעוד קצת פחות מחודשיים יחולק באירוע הגאלה השנתי של פיפ"א פרס "כדור הזהב" היוקרתי לשחקן הטוב ביותר בעולם בשנת 2013. אומנם נותר עוד לא מעט זמן, אבל הקרקע כבר בוערת והערב (שישי), נודע כי אחד משלושת המועמדים לפרס, כריסטיאנו רונאלדו, לא יגיע לאירוע.

לאחרונה חלו מספר מקרים בגזרת רונאלדו-פיפ"א. תחילה היה זה נשיא התאחדות הכדורגל העולמית, ספ בלאטר, שבמהלך כנס באוניברסיטת אוקספורד בחודש שעבר הודה שהוא מעדיף את ליאונל מסי על פני הפורטוגלי במירוץ לתואר ואף צחק על סגנון המשחק ועיצוב השיער של רונאלדו. בלאטר ניסה להתנצל לאחר מכן, אך לא ממש הצליח להסביר את פשר הדברים שלו ולאחרונה הוא אף הודיע כי ישוחח עם כוכב ריאל מדריד באירוע הגאלה, שיחה שכעת לא תצא אל הפועל.

אמש כעסו במדריד: כך פיפ"א מעדיפה את מסי על פני רונאלדו

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. Andres Kudacki, AP
נמאס לו מהיחס. רונאלדו/AP, Andres Kudacki

רונאלדו, שכועס על יחסה של פיפ"א כלפיו, החליט להחרים את האירוע וזאת לאחר שאמש פורסמו בעיתוני מדריד ידיעות זועמות על כך שבפרופילים שנוצרו באתר פיפ"א עבור שלושת המועמדים, רונאלדו, מסי ופרנק ריברי, שני האחרונים זוכים למילים חיוביות בניגוד לפורטוגלי.

בינתיים, מאמנו של רונאלדו בריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, אמר: "אם לא ייתנו לרונאלדו את כדור הזהב, אני פותח בשביתת מחאה. אף אחד לא ראוי לתואר הזה כמוהו, הוא מקצוען ונותן דוגמה".

* עוד בספרד, הפעם בענייני הנבחרת. מאמן הלה רוחה, ויסנטה דל בוסקה, שהוביל את ספרד לזכייה במונדיאל וביורו האחרונים, אמר היום: "אפשר לאשר שחידשתי את החוזה בנבחרת עד 2016". דל בוסקה, שיעמוד על הקווים כאשר ספרד תנסה להגן על התואר במונדיאל הקרוב בברזיל, ינסה להוביל את הנבחרת לזכייה שלישית ברציפות באליפות אירופה, בצרפת 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully