וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "אם מסי יזכה בכדור הזהב, זה יצחיק אותי מאוד"

בלם ברצלונה יודע שחברו עשוי לזכות שוב בתואר שחקן השנה: "אל תספידו". על מצבו הבריאותי: "איבד ביטחון בגלל פציעה". במדריד זועמים: פיפ"א מעדיפה את מסי על פני רונאלדו

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. AP
פיקה/AP

בלם ברצלונה ג'רארד פיקה התייחס בראיון בספרד למצב הפצועים בקבוצתו, סיפר על המצב שלו ושל ליאו מסי, ואף הוסיף כי "אם מסי שוב יזכה בתואר שחקן השנה, זה מאוד יצחיק אותי".

"המצב של הפציעה שלי מחייב אותי לנוח", אמר פיקה, שיחמיץ את משחק הידידות של נבחרת ספרד מול גיניאה המשוונית בסוף השבוע, "אני אנצל את ההזדמנות הזאת כדי לנוח ולהתאושש.

המצב של מסי הוא קצת שונה, זו פציעה עדינה, והוא רק בהתחלה. הוא סבל ממנה כמה פעמים בעבר, ויכול להיות שבגלל זה הוא איבד מעט מהביטחון. עכשיו ליאו קצת מצוברח, אבל זה בסדר. זו פציעה לא קלה, ודי מובן שהוא סובל מעייפות מנטאלית".

לגבי האפשרות שמסי יזכה שוב בכדור הזהב, בפעם החמישי ברציפות. "אף פעם אסור להספיד את ליאו", טוען פיקה, "אלו בחירות, שבהן כל אחד מצביע את דעתו האישית. הוא כבר זכה בארבע כאלה, והוא מוערך מאוד בכל העולם".

כמובן שהשנה מסי לא משחזר את יכולת השיא שלו מהשנה שעברה, שבה ניפץ את שיאי הכיבוש, ובחודשים האחרונים נראה שרונאלדו מאפיל עליו, וגם פרנק ריברי נחשב מועמד לאור ההצלחות הגדולות של באיירן מינכן. "אם מסי יזכה, זה יצחיק אותי מאוד", אומר פיקה, "אני מעריץ גדול של ליאו, אבל אני לא רוצה לקחת כלום מרונאלדו או מריברי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בפיפ"א באמת מעדיפים את מסי על פני רונאלדו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב, חודשיים נותרו עד לחלוקת כדור הזהב, אבל במדריד כבר עצבניים. גם ב"מארקה" וגם ב"אס" יצאו הערב עם כותרות ראשיות בהן נטען כי פיפ"א מפגינה את אהדתה למסי על חשבון רונאלדו.

על פי שני העיתונים שיוצאים בבירה, בפרופילים של שני השחקנים באתר פיפ"א לקראת חלוקת התואר נכתב כי מסי היה מלך שערי הליגה הספרדית בעונת 2012/13 ואילו רונאלדו סיים רק שני, מאחוריו. במדריד זועמים, שכן לטענתם השערים אותם כבש הארגנטינאי בשנת 2012 כלל לא צריכים להילקח בחשבון במאבק על תואר כדור הזהב של 2013. בבירה עדיין לא שכחו את ההערות של ספ בלאטר כלפי רונאלדו ומאמינים כי הקמפיין של פיפ"א לטובתו של הארגנטינאי נמשך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully