וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיילי מייל": אינייסטה עשוי להגיע בינואר ליונייטד

האם קשר ברצלונה יעזוב אחרי למעלה מעשור? באנגליה מדווחים שמויס סימן את אינייסטה כמועמד יחד עם קואנטראו

האם אנדרס אינייסטה יעמוד בחודש ינואר בפני ההעברה הכי גדולה של חלון ההעברות ויצטרף למנצ'סטר יונייטד? ב"דיילי מייל" מדווחים כי קשרה של ברצלונה שלא מרוצה ממעמדו עשוי להגיע לאנגליה אחרי שדייויד מויס סימן אותו כמטרה העיקרית ברשימת ההעברות שלו לשנה החדשה. אינייסטה שמשחק בעשור האחרון בברצלונה יצטרך לקבל החלטה האם הוא מוותר על המועדון שבו העביר את כל הקריירה שלו.

שחקן ברצלונה אנדרס אינייסטה מאוכזב. GettyImages
מסוכסך עם המאמנים? אנדרס אינייסטה/GettyImages

בינתיים מדווחים בעיתון האנגלי שבספרד מתרבים הקולות שהיחסים בין אינייסטה ומאמניו אינם טובים ולכן לראשונה בקריירה שלו הוא ישקול להצטרף למועדון אחר מאשר לחתום על חוזה חדש בקאמפ נואו. החוזה של אינייסטה יסתיים ב-2015 ובתקופה הקרובה הוא יצטרך להחליט לאן מועדות פניו. כזכור, בקיץ האחרון מויס סימן את ססק פברגאס כמטרה עיקרית, אבל קשרה של ברצלונה העדיף להישאר במועדון. כעת מקווה מויס שאינייסטה יקבל החלטה אמיצה כאשר מי שעוד נמצא על הפרק מבחינתו הוא פאביו קואנטראו שעשוי לעזוב את ריאל מדריד.

רוי קין מאמן איפסוויץ'. Scott Heppell, AP
"הכול שקרים". רוי קין/AP, Scott Heppell

ובינתיים החזית בין מי שמשמש כעוזר מאמן נבחרת אירלנד רוי קין לבין מאמן יונייטד לשעבר אלכס פרגוסון מתחממת. כזכור, פרגוסון תיאר במסגרת האוטוביוגרפיה שלו את קין ששיחק אצלו ביונייטד כ"אדם פראי ומפחיד" והוסיף עליו כי "יש לו את הלשון הפראית ביותר שאפשר לדמיין". קין התייחס לדברים ואמר: "היפה כדורגל הוא שלכל אחד יש את הדעות שלו ואין לי בעיה עם זה. העניין הוא שכל מי שמדבר עליי או שיש לו משהו איתי אומר שקרים, אבל אני לא מתכוון לדבר על זה עכשיו ולהגן על עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully