וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת תיזום פגישת פיוס בין הפועל ומכבי תל אביב

20.11.2013 / 10:27

בעקבות פרשת אי הגעת אוהדי מכבי להדר יוסף ינסו במנהלת הליגה לגשר: "רואים בדאגה את מערכת היחסים המתוחה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מנהלת ליגת העל הודיעה הבוקר (רביעי) כי תיזום פגישה בין ראשי הפועל ומכבי תל אביב על רקע המתיחות בין הצדדים בעקבות אירועי הדרבי האחרון. כזכור, האוהדים הצהובים לא הגיעו להדר יוסף ולא משכו את 130 הכרטיסים שהגיעו להם, ובהפועל יצאו במתקפה כנגד ההחלטה מאחר והם חוששים כי מכבי לא תאפשר לאוהדים האדומים להגיע לדרבי בסיבוב השני ביד אליהו.

הדרבי שוב אדום:

הפועל ניצחה את מכבי 66:78 בדרבי של תל אביב

דיוויד בלאט הפך את מכבי מאימפריה לסתם קבוצה

אורן יוסיפוביץ מסכם את הדרבי עם מבט מבפנים

סופו: ”כרגע אנחנו לא קבוצת צמרת, ואנחנו צריכים לשחק בהתאם”

לימונד: ”משחק מושלם”, נאור: ”ניצחון של הקהל”

רמי כהן על אדלשטיין: "המאמן מספר 1 בארץ"

דיוויד בלו חירב למכבי תל אביב את הדרבי

שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. קובי אליהו
ייפגש עם ראשי האדומים? שמעון מזרחי/קובי אליהו

"המנהלת רואה בדאגה את מערכת היחסים המתוחה בין מכבי תל-אביב והפועל תל אביב וסבורה שעל הצדדים לשבת יחד ולנסות לאחות את הקרעים", נכתב בהודעה לעיתונות של האדומים, "אין לנו ספק שאין מקום להחרים קהל של קבוצה אחת על ידי הקבוצה המארחת. המנהלת תיזום בזמן הקרוב פגישות בין ראשי הקבוצות ובמידת הצורך עם האוהדים. אנו סבורים שיש לעשות עבודת הסברה יסודית ומקיפה בקרב האוהדים של הקבוצות ולהגיע למצב שהאוהדים ישמרו במשחקים על אוירה ספורטיבית, יימנעו משירי נאצה, קללות , ריקת חפצים לזירה, שבירת כיסאות וקללות".

עוד נכתב בהודעה כי: "האוהדים חייבים להבין כי פעולות אלו גורמות נזק אדיר לקבוצות שחוטפות עונשים כבדים כולל משחקי רדיוס ועד הורדת נקודות וקנסות. גילויי אלימות מרחיקים קהל נרחב של נוער, ילדים ומשפחות ממשחקי הכדורסל ופוגעים באפשרות לגיוס כספים וספונסרים לקבוצות. אנו מצהירים שבשום אופן לא ניתן לאלימות להרים ראש ונעקור כל סימני אלימות".

בהפועל תל אביב הגיבו לדברים, והודיעו: "הנהלת הפועל תל אביב סבורה כי אין לנהל מלחמות על גבם של אוהדי הכדורסל ותשמח להיפגש עם כל גורם אפשרי כדי לשמור על זכויותיהם של האוהדים ועל התנהלות תקינה במסגרת כללי מנהלת הליגה, ולמען מניעת היווצרות מתחים מיותרים בין המועדונים. יחד עם זאת, הנהלת הקבוצה לא תאפשר פגיעה, ולו הקלה ביותר בזכויותיה ובזכויות אוהדיה במגרשים השונים. הנהלת הפועל תל אביב מתנגדת לכל גילוי אלימות ושמחה וגאה בכך שאוהדי הקבוצה מוכיחים בגרות ומופת ומתחילת העונה לא נרשם אף אירוע אירוע אלים מצד אוהדי הקבוצה, לבטח גם במשחק הדרבי האחרון".

כזכור, הפועל תל אביב תעמוד מחר לדין באיגוד הכדורסל לאחר שהדרבי הופסק פעמיים בשל זריקת קונפטי וכדורי ים לפרקט בתחילת הרבע הראשון והשני בהתאמה. כמו כן יעמוד לדין המאמן ארז אדלשטיין בעקבות התקרית במשחק בגן נר בה התעמת עם השופט מאיר פורטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully