וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימונד: "משחק מושלם", נאור: "חששתי, זה נטו ניצחון של הקהל"

18.11.2013 / 23:01

הפועל תל אביב חוגגת את ההצגה הנפלאה בדרבי. אדלשטיין: "היינו צריכים הזדמנות גדולה להראות את הפוטנציאל שלנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב רשמה הערב (שני) את אחד הערבים המשמחים ביותר שלה בשנים האחרונות, כאשר הביסה את היריבה העירונית השנואה עם 66:78 גדול בהדר יוסף. הקבוצה של ארז אדלשטיין הגיעה ללא שום רגשי נחיתות, הוליכה מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון, הציגה הגנת ברזל וסידרו לשלל האדומים שגדשו את הדר יוסף ערב בלתי נשכח.

אוהדי הפועל תל אביב משליכים כדורים לפרקט בדרבי. ברני ארדוב
חגיגה גדולה בהדר יוסף. האוהדים האדומים/ברני ארדוב

הנצחונות הגדולים של הפועל תל אביב בדרבים:

1962: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 36:60 (24 הפרש)

1978: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 98:85 (13 הפרש)

1985: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 80:96 (16 הפרש)

1988: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 92:72 (20 הפרש)

1990: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 86:74 (12 הפרש)

2004: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 71:96 (25 הפרש)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
תל אביב אדומה, ובגדול. שחקני הפועל חוגגים בסיום/ברני ארדוב

ארז אדלשטיין המאושר אמר בסיום: "מכבי באו בשיא הריכוז, אבל היינו טובים היום, הגבנו להכל. השחקנים מבינים את המשמעות של להפסיד שלושה משחקים, היינו צריכים הזדמנות גדולה כדי להתחבר ולהראות את הפוטנציאל שלנו ולהחזיר את מה שאנחנו מתאמנים. ידענו שאנחנו צריכים להישאר ביחד ולעשות את הפעולות הנכונות. לחדור וללכת לצבע".

קשה לנו לשחק פעם אחת בשבוע, יש חבר'ה שרוצים לשחק", הוסיף המאמן המנצח. "הניצוץ הוא כל מה שהיה. גם אם נפסיד הקהל שלנו רוצה שנזנק על הרצפה. יותם שירן וגם וינסנט קאונסיל זינקו על הרצפה". על היכולת המצוינת של רביב לימונד אמר אדלשטיין: "רביב טוב מתחילת העונה, אנחנו משחקים בשיטת התקפה שמתאימה לו, הוא מתאמן כל כך קשה, אין סרט שהוא לא יצליח. הוא מזכיר את רימאס קאוקינאס באיך שהוא מתאמן. אני רוצה שתהיה לזה המשכיות למרות שהוא יציב מתחילת העונה. אני מאוד שמח בשבילו".

קרלון בראון ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
דורש המשכיות. אדלשטיין עם בראון/ברני ארדוב

לא תיארתי שיהיה כאלה אנרגיות, אין לי מילים", אמר בסיום רביב לימונד, מהמצטיינים הערב. "באנו מאוד אגרסיביים הגנתית, במיוחד בחצי הראשון. גם בהתקפה הוצאנו לפועל כמו שרצינו. מכבי קבוצה טובה מאוד, היום תפסנו אותם ביום לא כל כך טוב, וזה היה משחק די מושלם שלנו". הרכז החמיא כמובן לקהל האדום ואמר: "האולם הזה זה גיהנום באדום, לבוא לכאן בתור שחקן יריב זה לא פשוט. בחיים לא שיחקתי באווירה כזאת, אי אפשר לתאר את זה במילים. הקהל שלנו גם ככה היה שולט גם אם היו כאן 150 אוהדים של מכבי, מקווה שבפעמים הבאות יהיה גם קהל של היריבה, אבל זה לא משנה, העיקר שניצחנו".

על החיבור המעולה שלו עם המועדון אמר לימונד: "האופי מתאים לי מאוד, אני שמח שזה עובר לי ככה חלק ורק שיימשך ככה, שיהיה צעד אחד בדרך לאלפי צעדים שלי בהפועל".

רביב לימונד הפועל תל אביב חוגג. ברני ארדוב
אין מילים. לימונד חוגג/ברני ארדוב

הקפטן מתן נאור, שיודע דבר או שניים על איך לנצח את הצהובים, הוסיף: "אין ספק שיש לניצחון הזה משמעות גדולה הרבה בגלל מה שקרה בשנה שעברה. אמרו לנו שמכבי פגיעים בליגה, אבל מבחינתם יש חוקים אחרים כשהם באים לדרבי, וזה מעצים את ההישג מהבחינה הזאת. מה שקורה פה עם הקהל זה מדהים, זה נטו מדהים. בתחושה שלי, איך שהרגשתי את הקבוצה, חששתי מאוד. זה נטו ניצחון של הקהל. אין ספק שלדרבי מגיעים אחרת. לא רק אנחנו, כל קבוצה שמגיעה מול מכבי רוצה להוכיח, ובטח אנחנו עם כל המשמעות שיש לקהל".

"לגבי המשמעות של הניצחון, ארז דיבר איתנו על זה כל השבוע עד כמה חשוב לנצח", הוסיף נאור. "שם המשחק הוא המשכיות, המשחק הזה נתן לנו משהו אבל זה לא ייתן כלום אם לא נמשיך. זה רק מראה את הפוטנציאל שלנו, אנחנו צריכים ללמוד מזה למשחקים הבאים. נתנו משחקים טובים מפתיחת העונה, ושני משחקים הפסדנו מהוצאת חוץ. שיחקנו טוב במשחקים הראשונים ואנחנו צריכים למנף את המשחק הזה הלאה".

הקפטן החמיא ליותם שירן, ששיחק 22 דקות והיה מצוין: "בכל הזדמנות שהוא עושה מהלך גדול באימונים אני אומר לו שהוא לא מבין עד כמה הוא מפלצת, יש לו יכולות פיזיות מדהימות ומעבר לזה גם כדורסל וכישרון ודברים צריכים להתחבר לו. אני מאושר מהמשחק הגדול שלו".

בהנהלת הפועל תל אביב היו מרוצים מכך שהדרבי היה חם, אולם עבר בשלום ללא תקריות מיוחדות. יחד עם זאת, לאחר המשחק, אוהד של הפועל תל אביב עוכב לחקירה לאחר שלטענת המשטרה הוא השליך אבוקה במגרש החנייה בהדר יוסף.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
גאווה לדור ההווה, מורשת לדור העתיד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully