וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטיאגו ברנבאו מיקרוסופט?

ריאל מדריד מנהלת מגעים עם ביל גייטס לשינוי שם האצטדיון. וגם: איך מעריכים הספרדים שייגמר הקלאסיקו הראשון העונה?

וידאו: רויטרס, עריכה: טל רזניק

האם אצטדיון הברנבאו של ריאל מדריד ישנה בקרוב את שמו לאצטדיון סנטיאגו ברנבאו מיקרוסופט? בעיתון הספרדי "אל קונפידסניאל" פורסם אתמול (שישי) שהבלאנקוס מנהלים מגעים עם עם יו"ר מיקרוסופט ביל גייטס כשאחד הנושאים שעלו הוא שינוי שמו של האצטדיון. אמנם מדובר במגעים ראשונים בלבד, אבל בריאל מדריד שוקלים לבצע את השינוי לאור הכסף הרב שיזרום לקופת המועדון ויסייע בקיצוץ החובות הגדולים. בכל מקרה, בדיווח מובהר כי שום החלטה לא תתקבל עד לאמצע 2014.

ברצלונה - ריאל מדריד: פיקה ובייל צפויים לפתוח

כל הדיווחים והכתבות לקראת הקלאסיקו

אוהדי ריאל מדריד מחוץ לאצטדיון סנטיאגו ברנבאו. Denis Doyle, GettyImages
האוהדים יקבלו את השינוי? הברנבאו/GettyImages, Denis Doyle

ובינתיים בזמן שמדברים על שינוי שמו של האצטדיון, בספרד עסוקים בקלאסיקו שייערך הערב (שבת, 19:00, ספורט 5). ב'מארקה' פורסם סקר גולשים שהתבקשו להעריך כיצד המשחק הזה יסתיים כאשר מרביתם (22 אחוז, שהם כמעט 30 אלף גולשים) העריכו שהתוצאה בסיום תהיה 1:2 לריאל מדריד. 11 אחוז מעריכים שבארסה תחגוג בסיום 1:3 ו-10 אחוזים נוספים חושבים שהתוצאה תהיה 1:2 למסי וחבריו. רק 115 גולשים, שמהווים מעט יותר מ-0 אחוז, חושבים שזה ייגמר ב-0:0. אכן סיבה לאופטימיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
זוכה למחמאות. קרלו אנצ'לוטי/GettyImages

מי שאין לו שום ספקות לגבי ההרכב הוא טאטה מרטינו שהודיע במסיבת העיתונאים שנערכה לפני המשחק: "החלטתי על ההרכב לפני המשחק נגד מילאן. אני יודע איזה שחקנים רוצים לשחק ולצערי לא יכולים מבחינה פיזית". הדבר היחיד שהסכים המאמן לגלות הוא שג'רארד פיקה ישחק.

ומה יש לפפ גווארדיולה להגיד לקראת הקלאסיקו? בעיקר להחמיא למאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. "למען ההגינות אני לא יכול להתייחס יותר מדי לריאל מדריד מכיוון שבקושי ראיתי אותם משחקים העונה, אבל באופן כללי אני יכול להגיד שאנצ'לוטי הוא אחד המאמנים הכי טובים בעולם. יש לו ניסיון עשיר, הוא השיג הרבה תארים בהרבה מקומות ואני בטוח שריאל תשחק טוב.

ניימאר, ברצלונה. רויטרס
פחות פופולארי ממה שחשבתם. ניימאר/רויטרס

שאלה נוספת שצצה לפני הקלאסיקו היא האם ניימאר הוא באמת עד כדי כך פופולארי? לכוכב הברזילאי יש אמנם 8.8 מיליון עוקבים דרך הטוויטר, אבל בדיקה של "סטטוס פיפול" הובילה לממצא מעניין: 4.3 מיליון עוקבים מתוך הכמות הזו, שהינם 49 אחוז, הם משתמשים פיקטיביים . 3.2 מיליון נוספים הם עוקבים לא פעילים, כלומר כאלה שלא צייצו ב-100 הימים האחרונים, מה שמותיר את שחקנה של ברצלונה עם 1.2 מיליון עוקבים "אמיתיים" בלבד.

עוד על הקלאסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully