וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה - ריאל מדריד: פיקה ובייל צפויים לפתוח

הבלם כשיר, הבריטי בתמונת ההרכב של אנצ'לוטי לקלאסיקו (שבת, 19:00, ספ' 5). המאמן: "בארסה פייבוריטית, וזה טוב"

וידאו: רויטרס, עריכה: טל רזניק

חיכינו לזה לא מעט וביום שבת זה מגיע - הקלאסיקו ה-167 בין ברצלונה לריאל מדריד ייצא לדרך בקאמפ נואו (19:00, ספורט 5 וספורט 5 HD). הקטלאנים אמנם מגיעים למשחק הזה מהמקום הראשון עם יתרון של שלוש נקודות בפסגה על פני ריאל, אך הפעם אין פייבוריטית של ממש במפגש הענק הזה, שמעבר ליריבות הגדולה בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו, יעמוד הפעם גם בסימן המפגש בין שני שחקני הרכש הנוצצים שהגיעו לקבוצות בקיץ - ניימאר של ברצלונה וגארת' בייל מהצד של ריאל מדריד.

האם אנחל די מריה מסוגל לשמור על מקומו בהרכב ריאל מדריד?

פאביו קונטראו, שחקן ריאל מדריד מול ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. רויטרס
שער שלו יהפוך אותו לכובש המצטיין בתולדות הקלאסיקו. מסי/רויטרס

ברצלונה מגיעה למפגש הזה אחרי שני משחקים שבהם היא לא מנצחת. במחזור החולף היא איבדה את המאזן המושלם שלה בליגה עם תיקו מאופס מול אוסאסונה ובאמצע השבוע הסתפקה ב-1:1 מול מילאן בליגת האלופות. הקטלאנים יגיעו מאוד רעבים למשחק הזה אבל הם לא ניצחו את ריאל מדריד בביתם בליגה מאז ה-0:5 הגדול שהנחילו לז'וזה מוריניו בקלאסיקו הראשון שלו. בבארסה מעודדים מהעובדה שקרלס פויול, הקפטן הוותיק חזר לכשירות אחרי תקופת שיקום ארוכה והוא צפוי לפתוח במרכז ההגנה, כאשר ג'רארד פיקה שהיה בספק נכלל בסגל, וצפוי גם כן לפתוח. שחקן שבוודאות ייעדר מהמשחק הזה הוא ג'ורדי אלבה הפצוע כאשר אדריאנו יפתח ככל הנראה במקומו בעמדת המגן השמאלי.

ומה עם ליאונל מסי? הפנומן הארגנטינאי שכבש באמצע השבוע את השער מול מילאן בליגת האלופות, יוכל להיכנס לספר השיאים של משחקי הקלאסיקו. אם מסי יבקיע במשחק הזה הוא יחלוף על פני אלפרדו די סטפאנו האגדי ויהיה הכובש המוביל בתולדות המפגשים בין השתיים כאשר נכון לעכשיו לשניים יש 18 שערי קלאסיקו.

"הרמה שלנו לא ירדה", התעקש טאטה מרטינו במסיבת העיתונאים. "זו הפעם הראשונה שלי במשחק כל כך יוקרתי באירופה, ולאנצ'לוטי יש יתרון עלי כי הוא כבר רגיל. נצטרך להיזהר מביצוע טעויות, כי ריאל מגיבה מהר". לגבי הקביעה כי קבוצתו פייבוריטית מחר אמר המאמן: "שתי הקבוצות מאוד שוות. אין פייבוריטית במשחק כזה".

הרכב משוער ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, קרלס פויול, אדריאנו, סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה, צ'אבי, ניימאר, אלכסיס סאנצ'ס, ליאונל מסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
האצטדיון של ברצלונה, קאמפ נואו. GettyImages
הכל ערוך ומוכן. אצטדיון הקאמפ נואו, 24 שעות לפני/GettyImages

אחרי ה-1:2 על יובנטוס בליגת האלופות, ריאל מדריד מגיעה למשחק הקלאסיקו כשהיא מעודדת מאוד בעיקר מהכושר המדהים של כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי שכבש צמד מול אלופת איטליה, ינסה להמשיך את הרצף הדי מדהים שלו ולהבקיע בביקור השביעי ברציפות שלו בקאמפ נואו בכל המסגרות. בריאל מדריד מתעסקים בעיקר בשאלה האם גארת' בייל יקבל את חולצת ההרכב, אחרי שהגיע בקיץ תמורת סכום עתק ועדיין לא הטביע את חותמו. הכוכב הוולשי נכנס כמחליף במקומו של בנזמה במשחק מול יובנטוס וייתכן מאוד שאנצ'לוטי יפתיע ויפתח איתו כחלוץ נסוג במקומו של הצרפתי המאכזב. אופציה נוספת היא שבנזמה או אלברו מוראטה המוכשר יפתחו בחוד.

"גארת' בייל עובד קשה מאוד מאז שהגיע לריאל. המצב הבריאותי שלו תקין והוא מוכן לקלאסיקו", כך אמר לקראת המשחק קרלו אנצ'לוטי, שנשאל האם הוולשי יפתח מול ברצלונה וענה: "אני לא יכול להגיד אם בייל יפתח, אבל הוא בהחלט מועמד להרכב. בייל יכול לשחק בקאמפ נואו בלי בעיה". המאמן שיבח גם את כריסטיאנו רונאלדו הכוכב הגדול שלו: "השחקן הזה מפתיע אותי כל פעם מחדש גם בגלל המקצוענות שלו וגם בגלל הרמה שהוא מציג".

"קל להכין שחקנים למשחק כמו הקלאסיקו כי כולם דרוכים למפגש כזה, הבעיה היא האיכות של היריבה", הוסיף אנצ'לוטי, וכשנשאל מי פייבוריטית מחר, השיב: "כולם אומרים שברצלונה, וזה טוב לנו".

הרכב משוער ריאל מדריד: דייגו לופס, מרסלו, פפה, סרחיו ראמוס, אלברו ארבלואה, סמי חדירה, לוקה מודריץ, כריסטיאנו רונאלדו, איסקו, אנחל די מריה, גארת' בייל (קרים בנזמה/אלברו מוראטה).

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
עדיין לא ברור האם יפתח. בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully