וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "הכדורגל שקרן, גם בחצי השני הם לא היו עדיפים"

הלם בהפועל תל אביב: "הגענו לכמות מצבים שלא הגענו כל העונה, יש בעיה בחוד". ביקורת על בן שמעון: "החילופים שלו לא הגיוניים", ועל הכושר הגופני: "נעשה בירור מעמיק"

one

הלם. זו המילה הטובה ביותר לתאר את התחושות של אנשי הפועל תל אביב בדקות ובשעות לאחר ההפסד הכואב 1:0 לבית"ר ירושלים בטדי אמש (שני). כמעט כל הקבוצה עסקה בניסיונות להסביר את ההבדלים בין המחציות, ובחיפוש הסיבות לכך שאחרי 45 הדקות הראשונות היא לא ירדה לחדר ההלבשה ביתרון.

"אנחנו פראיירים גדולים", אמר גילי ורמוט בסיום. "הגענו לכמות מצבים שלא הגענו אליה כל העונה ולא הבקענו. אין מה לעשות, בכדורגל התוצאה לפעמים לא משקפת את מה שהיה והכדורגל הוא שקרן, אבל לא משנה את התוצאה הסופית. המחצית השנייה הייתה פחות טובה משמעותית. אבל גם אז הם לא היו עדיפים עלינו".

"הכול הולך לנו קשה עד שהכדור נכנס, אם זה היום או לפני שבועיים ברעננה", המשיך הקשר בניסיון להסביר מה לא עובד בקבוצה. "אני מקווה שנלמד להבקיע בדקות המוקדמות. אני מאמין גדול בקבוצה. מאז ההפסד בבאר שבע אנחנו במגמת שיפור ואני מאמין שאם נחבר כמה ניצחונות נגיע לצמרת".

בבית"ר לא נרגעים: "מעולם לא חווינו דבר כזה"

שחקן בית"ר ירושלים שי חדד מול שחקן הפועל תל אביב גילי ורמוט. ברני ארדוב
"בכדורגל התוצאה לפעמים לא משקפת את מה שהיה". גילי ורמוט/ברני ארדוב

שחקנים נוספים ניסו לנתח את הבעיות של האדומים, ואחד מהם אמר: "יש לנו בעיה בחוד. כשדמארי ושכטר מבקעים כמו מול הפועל חיפה הכול הולך חלק, אבל כשיש להם ימים לא טובים אין לנו פתרונות וגם אין חלוץ מהספסל שייכנס ויעשה את השינוי". שחקן אחר הוסיף: "לא הצלחנו בפעולות האחרונות שלנו. ככה זה - כשיש מומנטום חיובי הכול נדבק, וכשהמומנטום לא איתנו הכל הולך קשה".

היו גם כאלה שביקרו את רן בן שמעון על החילופים שערך במחצית השנייה. בהפועל טענו כי בן שמעון זעם על אוראל דגני והשתולל על הקווים בשל יכולתו, ולכן ביצע את השינוי כשהוציא את המגן והכניס את יגאל אנטבי. בנוסף, הכנסתו של עומר פדידה הייתה תמוהה בעיני כולם. "לא הגיוני במצב שהקבוצה לא משחקת ולא זזה במגרש, רן יעשה שינויים ויכניס שני שחקנים שבכלל לא שיחקו העונה בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
זעם על דגני. רן בן שמעון/ברני ארדוב

עוד ביקורת גלויה שנשמעה הייתה על הכושר הגופני הליקוי שהפגינו האדומים במחצית השנייה: "כנראה היו יותר מדי ימי חופש בזמן האחרון", טען אחד השחקנים. "במחצית השנייה שחקנים לא עמדו על הרגליים ועל זה צריך לעשות בירור מעמיק". בכל מקרה כרגע נראה שבן שמעון לא יעשה שינויים קיצונים לקראת המשחק מול רמת השרון, אבל כולם במועדון יודעים שהמצב חייב להשתפר. "קבוצה שרוצה צמרת חייבת להיות רעה יותר ולקחת את הנקודות היום ומול הפועל רעננה", סיכם בן שמעון את הערב העגום מבחינת קבוצתו.

חלוץ הפועל תל אביב איתי שכטר. ברני ארדוב
"במחצית השנייה שחקנים לא עמדו על הרגליים". איתי שכטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully