וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "לא התכוונו להתחרות במכבי תל אביב העונה"

21.10.2013 / 23:04

ההפסד לבית"ר אילץ את מאמן הפועל ת"א להודות: "לא נכון להסתכל על מכבי, צריך לבנות קבוצה חזקה". שכטר: "מתנצל על ההחמצות"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב רשמה הערב (שני) את הפסדה הכואב ביותר העונה, כשנכנעה 1:0 לבית"ר ירושלים בטדי. האדומים הגיעו לאווירה נהדרת בבירה עם תקוות גדולות על ניצחון שישיב אותם לחלק העליון ואף היו מסוכנים הרבה יותר, בעיקר במחצית הראשונה בה הירבו להחמיץ, אך שער בודד של ניסו קפילוטו בדקה ה-84 הנחיל להם את הפסדם השני העונה בליגה. רן בן שמעון ושחקניו יקוו להתאושש מהאכזבה הגדולה בשבת, כשיתארחו אצל נועלת הטבלה, הפועל ניר רמת השרון.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מאוכזב, ובצדק. בן שמעון/ברני ארדוב

"כמות המצבים אליה הגענו במשחק הזה היתה צריכה להספיק לנו כדי לנצח, אבל לא נורא, צריך להמשיך הלאה", אמר רן בן שמעון המאוכזב בסיום. "אנחנו קבוצה יותר איכותית, אבל בדרך כלל, כשאתה שולט ומגיע למצבים אתה צריך לתת גול. בחצי השני היתה להם הזדמנות אחת ולנו אחת - אנחנו פספסנו מחמישה מטרים והם הבקיעו. אני יודע כמה דברים בעניין הזה, ואגיד אותם לשחקנים שלי. גם במשחק כזה, כשאתה רואה שאתה מגיע למצבים ומחמיץ, לא צריך להפסיד".

על כך שהוא כבר רחוק מרחק שמונה נקודות מהיריבה העירונית אמר המאמן המפסיד: "הצמרת לא בורחת. גם אם היינו מנצחים פה - הכוונה של הפועל השנה היא לא להתחרות במכבי תל אביב. כל עוד אני כאן תמיד ארצה את ההישגים הכי גבוהים, אבל להסתכל בשלב הזה על ההישגים של מכבי זה לא נכון. צריך להיות קבוצה חזקה שתרוץ חזק בצמרת. צריך לרדוף קצת יותר מהר, לבנות קבוצה חזקה כדי שנוכל להתחרות בעתיד. נהיה בצמרת השנה, אין לי ספק בזה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חלוץ הפועל תל אביב איתי שכטר. ברני ארדוב
"רוצה להחזיר לאוהדים על ההחמצות". שכטר/ברני ארדוב

איתי שכטר: "אני רוצה להתנצל בפני האוהדים והשחקנים, יכולתי לגמור את המשחק כבר במחצית הראשונה. כואב לי מאוד, אני מאוד מאוכזב. זה חלק מהכדורגל, נצטרך להרים את הראש, הרגשתי טוב במשחק מבחינה גופנית והרגשתי שאני חוזר ליכולות שלי למרות שלא הבקעתי. בית"ר היו עדיפים עלינו במחצית השנייה אבל לא הגיעו להרבה מצבים, עם הטירוף והקהל הם נכנסו לעניינים. זה משחק שאסור היה לנו להפסיד. בכדורגל תמיד יש את השבוע הבא, נתקן את הטעויות ונשתדל לנצח כבר בשבוע הבא. הייתי מרוצה מאיך ששיחקתי, אני מאמין שאני אעבוד קשה והכדור בסוף ייכנס לרשת, יש ימים שהכדור לא נכנס. אני רוצה להחזיר לקבוצה שלי על ההחמצות של היום. במחצית השנייה הייתה מעין ירידת מתח, הם לחצו ולא השתחררנו, לא היינו מרוכזים בחלק האחרון".

אוהדי הפועל תל אביב מאוכזבים. יוסי ציפקיס
84 דקות של תקווה, שהסתיימו באכזבה. אוהדי הפועל תל אביב בטדי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully