וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "הרגשה עילאית, זה יותר משלוש נקודות"

21.10.2013 / 23:08

הבעלים חגג את ה-0:1 על הפועל ת"א. כהן: "המשחק המשמח בקריירה, ראינו בית"ר שונה". קריאף: "ניצחון של הקרבה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לאורך 84 דקות אצטדיון טדי קיווה לשער האחד שיהפוך את הפרמיירה של טדי המחודש למושלמת. אלה היו 84 דקות מותחות וארוכות, בהן הפועל תל אביב סגרה היטב את השער עד שהגיעה הבעיטה של ניסן קפילוטו שהכניעה את בוריס קליימן, והקפיצה לאוויר 30 אלף צופים. בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב ואספה שלוש נקודות יקרות במשחק שנעל את המחזור השישי.

איציק כהן שי חדד ניסו קפילוטו בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
סיום מושלם לערב מושלם. קפילוטו חוגג עם איציק כהן ושי חדד/ברני ארדוב

"אני חושב שזה הניצחון הכי משמח בקריירה שלי", אמר מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן, שקבוצתו רשמה ניצחון ליגה שני ברציפות. הייתה ציפייה בלתי רגילה למשחק הזה, הדבר הכי חשוב עבורי היה להחזיר את הקהל הגדול הזה שמח הביתה, ואין מאושר ממני. קרדיט גדול מגיע לשחקנים על מחצית שנייה טובה יותר, בחצי הראשון לא נכנסו טוב למשחק, נתנו להם כבוד. בחצי השני העזנו, ראינו שהשד לא נורא כל כך, והניצחון הגיע לנו".

"זה ניצחון ענק, היו לנו שבועיים של ציפייה למשחק גדול מול הפועל תל אביב", הוסיף המאמן. "לא צריך להרחיב איזה משמעות יש למשחק הזה לאוהדים ולבעלים. יש פה שחקנים שעדיין לא שיחקו במעמדים כאלה, אבל הבנו שלא צריך לפחד וראינו בית"ר שונה. זאת עדיין לא בית"ר שאני רוצה לראות והמשחק הזה ייתן לנו הרבה ביטחון ודחיפה בהמשך הדרך. בריאן ג'ונס הוא שחקן שמי שראה אותו ראה שחקן איכותי וצעיר. על דוד רביבו אני לא רוצה להרחיב. הוא שחקן מוערך מאוד ועתיר ניסיון, הוא תרם רבות בחוכמה שלו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. יוסי ציפקיס
הנקמה השולמה. אלי טביב/יוסי ציפקיס

הבעלים של בית"ר אלי טביב היה מאושר בסיום: "זאת הרגשה עילאית, זה לא עוד משחק - גם נגד הפועל וגם מול 30 אלף צופים שהולכים הביתה שמחים. אנחנו בתחילת הדרך ועוד נעשה דברים יפים". טביב הוסיף: "כל הכבוד לקהל. הבטחתי שלא יהיו קריאות גזעניות ואתם רואים איזה קהל יש לנו. לא שיחקנו מספיק טוב היום, אני מבין את השחקנים והניצחון בזכות הקהל. יש מה לתקן ואני מאמין שנהיה קבוצה יותר טובה בעתיד. אני לא רוצה לדבר על נקמות, הכי חשוב היה לנצח את המשחק הזה. כמובן שזה לא משחק רגיל בשבילי, זה יותר משלוש נקודות, אין ויכוח. אנחנו רוצים להשתדרג, המטרה היא קודם כל פלייאוף עליון ומשם, אלוהים גדול".

אופיר קריאף הוסיף: "זה ניצחון של הרבה הקרבה, במיוחד שלא נראנו כל כך טוב. זה היה חשוב עבורנו, עבור הקהל. אם אני אדבר על הקהל אני אוכל לדבר כמה שעות. אין קבוצה שיכולה להביא 30 אלף איש במחזור השישי, זה מטורף. בכל פעם אתה חושב שזהו, וזה רק נהיה יותר מטורף. ממחר נתחיל להתכונן לעכו, הניצחון הזה יכול להרים אותנו למעלה, אבל צריך המשכיות".

שחקני בית"ר ירושלים ניסו קפילוטו, לאנדרי מולמו מרימים את דוד רביבו. יוסי ציפקיס
מגיבורי הערב. דוד רביבו מונף על כתפי קפילוטו ומולמו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully