וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי חדד: "הניצחון הזה נותן לנו כוח שאי אפשר להסביר"

22.10.2013 / 7:47

בית"ר בעננים: "טביב עבר גיהנום בהפועל, אם הוא היה יכול הוא היה עובר ומנשק כל אוהד בטדי". טונייס: "מעט מאוד פעמים חוויתי משהו כזה, הרוש היה נהדר". בית"ר זכתה להכנסה של יותר מ-2 מיליון שקל

one

שריקת הסיום אמש (שני) שלחה את כל תא העיתונאים באיצטדיון טדי לחפש מיידית את אלי טביב. חדר ה-VIP בקושי נפתח, וכבר קבוצה גדולה של כתבים הצטופפה סביב הבעלים וסביב ראש העיר ניר ברקת כדי לקחת כמה מילים ראשונות אחרי ה-0:1 המתוק של בית"ר ירושלים על הפועל תל אביב.

כהרגלו, טביב לא נסחף ושמר בבטן חלק מהתחושות אך בסביבתו אמרו אמש: "אי אפשר להסביר כמה המשחק הזה היה חשוב לו. הוא עבור גיהנום בהפועל והוא לא שוכח. אם הוא היה יכול הוא היה עובר ומנשק כל אחד מ-28 אלף אוהדי בית"ר שהגיעו לאיצטדיון. הפועל פגעו בו מאוד, הוא הרגיש שהוא הרים אותם והם ירקו לו בפנים, וזאת סגירת מעגל עבורו".

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. יוסי ציפקיס
"הפועל פגעו בו מאוד, הוא הרגיש שהוא הרים אותם והם ירקו לו בפנים". אלי טביב/יוסי ציפקיס
sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

לאחר מכן טביב התלווה לאוטובוס הקבוצה שיצאה לאכול במסעדה בירושלים. טביב היה מאושר באוטובוס, זימזם חלק מהשירים, ובבית"ר אמרו בחיוך: "היה נהג תימני לאוטובוס. אם הנסיעה הייתה נמשכת עוד קצת, טביב גם היה רוקד. הוא כל כך חיכה למשחק הזה, לקח שחקנים לשיחות אישיות, דאג לחזק את המאמן והאוהדים, הוא באמת האיש המאושר ביותר בערב הזה".

טביב החמיא בסיום למאמן אלי כהן ואמר: "במחצית הראשונה השחקנים התרגשו וזה טבעי, כי חלקם לא היו במעמד כזה ואנחנו עדיין קבוצה חדשה. מגיעות מחמאות לצוות המקצועי בראשות אלי כהן שהוציאו את השחקנים מהמצב הזה, עשו את החילופים הנכונים והביאו את הניצחון. אנחנו רק בתחילת הדרך, יהיה לנו עוד עליות וירידות אבל אנחנו רק נלך ונשתפר ממשחק למשחק".

כהן שחרר הרבה אוויר בסיום ואמר: "הדבר הכי חשוב ששלחנו 30 אלף איש הביתה שמחים. היה כואב לי מאוד לשלוח אותם הביתה מאוכזבים וזה כל מה שחשבתי עליו לפני המשחק. יש לנו הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה אבל אני בטוח שאחרי שהלחץ השתחרר יראו עכשיו בית"ר טובה ויציבה יותר". על אי הנעימות שהתרחשה כאשר קראו לעומר אצילו ודוד רביבו יחד אמר המאמן: "רציתי לקרוא לאצילי ואחרי כמה דקות להכניס את רביבו, אך שניהם חשבו שקוראים להם והגיעו. אנחנו לא מתעסקים בקשקושים מסביב ובאמת חושבים רק איך להצליח".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קיבל מחמאות מהבעלים. אלי כהן/ברני ארדוב

עוד לפני שהשחקנים עלו על האוטובוס הגיע אנדרס טונייס, הצביע על ניסו קפילוטו ואמר "אמרתי לך שהוא מספר אחד וצריך לשחק בנבחרת?". על השער של חברו להגנה אמר הבלם הונצוליאני: "אני כבר חזרתי בריצה להגנה אחרי המצב הנייח שהיה לנו, והוא נשאר למעלה ופתאום מצא את עצמו לבד ברחבה וכבש. לפעמים דברים כאלה קורים".

הבלם שהגיע מסלטה ויגו התרגש מאוד מהאווירה: "זה היה מדהים, מה שחוויתי היום חוויתי מעט מאוד פעמים בחיים, קצת בונצואלה, קצת בסלטה ויגו, אבל הקהל היה נהדר ונתן דחיפה אדירה. הפועל קבוצה מצוינת ויש לה שחקנים טובים, אבל הצלחנו להתמודד עם זה. אריאל הרוש היה נהדר והציל אותנו בכמה מצבים, וכשלנו הייתה הזדמנות אחת טובה ניצלנו אותה. זה משחק שהיינו צריכים לקחת וטוב שעשינו את זה".

איציק כהן שי חדד ניסו קפילוטו בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
טונייס שלח אותו לנבחרת. ניסו קפילוטו/ברני ארדוב

שי חדד חגג במיוחד בסיום ואמר: "זה לא היה פשוט. חשבנו הרבה לפני המשחק על מה שיכול להתרחש. דיברנו הרבה, וכל מי שנתנו לו מיקרופון דיבר ויצא לתקשורת, ומנגד הפועל הייתה בשקט והתרכזה במשחק. אני שמח שידענו בחצי הראשון הלא טוב שלנו לא לספוג כי הפועל הייתה הרבה יותר טובה. אנחנו קבוצה בבנייה. יש כאן המון שחקנים צעירים וחדשים וההתרגשות הייתה גדולה. השחקנים של הפועל יותר מנוסים ומחוברים כקבוצה, אבל איזה כיף לנצח באיצטדיון המחודש ולשמח את הקהל, אין אושר יותר גדול מזה".

חדד נשאל אם מרגישים את השינוי בעקבות הגדלת מספר המושבים באצטדיון וענה: "לגבי הקהל של בית"ר לא משנה הכמות, גם אם זה 2,000 או 3,000 רמת הדציבלים היא מטורפת. האווירה במשחקים האלה עם הפועל זה משהו שאין בשום מקום אחר בארץ. הניצחון הזה נותן לנו כוחות שאי אפשר להסביר. אני בטוח שהמשחק הזה ייתן לנו המון ביטחון וכוח להמשך, במיוחד אחרי שעמדנו בציפיות בכל הלחץ והמתח הזה. האושר הוא כל כך גדול שזה הדבר העיקרי כרגע, הקהל שלנו הוכיח היום שהוא מספר אחד בארץ גם בכמות וגם באיכות".

גם איציק כהן, שדווקא שיחק לא מעט בטדי במדי הפועל ירושלים, עם כמות קטנה מאוד של צופים מאחוריו, עדיין ניסה לעכל בסיום את מה שעבר: "להיכנס ככה לטדי עם 30 אלף איש זה משהו שעדיין לא חוויתי, באמת היה הלם מסויים. אני באופן אישי לוקח את זה למקום טוב וזה נותן לי כוחות ודוחף אותי להוציא מעצמי יותר. זכיתי להיות חלק מבית"ר ירושלים וכרגע אני רק רוצה להמשיך לעבוד קשה, להוכיח שאני ראוי לקרדיט שאני מקבל ולשמח כל כך הרבה אנשים, זו באמת זכות גדולה".

אוהדי בית"ר ירושלים חוגגים. יוסי ציפקיס
" גם אם זה 2,000 או 3,000 רמת הדציבלים היא מטורפת". אוהדי בית"ר/יוסי ציפקיס

שחקן נוסף שזכה בסיום למחמאות מהמאמן אלי כהן היה ברק משה, שסיפר: "הפועל קבוצה מצוינת שמחזיקה את הכדור היטב וגורמת לך לרוץ הרבה. במחצית השנייה הייתה הקרבה של כל הקבוצה שהסתיימה בניצחון. במחצית הראשונה נתנו להם יותר מדי כבוד, גם באמצע וגם בהתקפה והם עשו כמעט כל מה שהם רצו, אבל עשינו שינוי של 180 מעלות במחצית השנייה עד לגול ולניצחון המדהים הזה".

על הקרדיט שהוא מקבל מאלי כהן והאמון של טביב שרואה בו שחקן עם עתיד במועדון אמר: "זה מחמיא לי וגורם לי לעבוד יותר קשה ולדרוש מעצמי כדי להודות למאמן ולבעלים על הקרדיט והאמון שהם נותנים בי. לא כל אחד מקבל קרדיט ואמון במועדון כמו בית"ר ירושלים וצריך לדעת להעריך את זה".

בבית"ר קיבלו בסיום הודעה מהמשטרה כי באצטדיון נכחו מעל ל-30 אלף צופים, ולאחר שכל הכרטיסים למשחק נמכרו זוכה המועדון להכנסה של מעל 2 מיליון שקל, אם כי מנגד עלויות האבטחה מגיעות ל-450 אלף שקל. בבית"ר שמחו גם על כך שהמשחק עבר בשלום כמעט ללא אירועים חריגים. עוד לפני המשחק ובמהלכו עצרו המשטרה שמונה אוהדים לחקירה כאשר לפחות מחציתם ישוחררו הבוקר.

הקשר איברהים קארגבו ימשיך להיבחן בבית"ר גם בשבוע הקרוב, כשלאחריו תתקבל ההחלטה האם להחתימו ולשחרר את אייס קרים, שזכה למחמאות על משחקו אתמול ובהחלט ייתכן כי במידה ויפגין יכולת טובה במשחק הבא בעכו הוא יישאר בקבוצה לפחות עד ינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully