וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס: "סטארידג' וסוארס הצמד הכי הטוב באנגליה"

ליברפול טיפסה למקום השני אחרי ניצחון על סנדרלנד, מאמן מסופק בעיקר מסוארס, שכבש צמד: "תגמול על ההשקעה שלו"

ליברפול המשיכה היום (ראשון) את פתיחת העונה האופטימית שלה, אחרי שגברה בחוץ 1:3 על סנדרלנד ועלתה למקום השני בפרמיירליג. הבשורה הגדולה מליברפול היא כמובן חזרתו של לואיס סוארס, החלוץ שחזר למגרשים אחרי חמישה חודשי היעדרות וכבש צמד. יופי של קאמבק, שנותן הרבה תקווה לאוהדים באנפילד.

לואיס סוארס חוגג שער עבור ליברפול. רויטרס
מזל טוב. סוארס/רויטרס

"הוא קיבל תגמול על העבודה הקשה שלו בתקופה שבה היה מורחק", אמר מאמן הקבוצה ברנדן רוג'רס על החלוץ, "הוא ודניאל סטארידג' מהווים צמד מצוין, הם משלימים זה את זה. הם אולי צמד החלוצים הכי טוב באנגליה, לא רואה שילוב יותר טוב מזה בליגה. ויין רוני ורובין ואן פרסי גם נהדרים. שינינו מעט את השיטה ל-2-1-4-3, וזה עובד מצוין.

"ידענו שיהיה משחק קשה, אבל השקענו הרבה מאמץ, ואני שמח על זה. נראינו טוב בהתקפות המתפרצות, אבל יש לנו עוד הרבה דברים לשפר".

סטארידג' כבש שער שנוי במחלוקת, כשניסה לנגוח והכדור ספק נגע בידו. "אני חושב שהיה לו מעט מזל עם הגול הזה", הודה רוג'רס, "בכל אופן, אני חושב שהוא צריך לעבוד על משחק הראש שלו".

לואיס סוארס כובש עבור ליברפול. רויטרס
חד וחלק. סוארס/רויטרס

המאמן הזמני של סנדרלנד, קווין בול, ראתה את קבוצתו מצמקת ל-2:1 ומסתערת קדימה עם תקווה לשוויון, אבל גם זה לא עזר, והחתולים השחורים קבורים במקום האחרון. "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל במחצית השנייה הגבנו פנטסטי לפיגור, ובאופן כללי התצוגה הייתה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully