וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני מונה למאמן גלאטסראיי

מנג'ר מנצ'סטר סיטי לשעבר חתם לשלוש שנים בטורקיה ויחליף בתפקיד את פתיח טרים. הבכורה: מול טבס ויובנטוס ברביעי

חמישה ימים אחרי שפיטרה את פתיח טרים, מצאה הערב (ראשון) גלאטסראיי מאמן חדש, נוצץ הרבה יותר. מדובר ברוברטו מאנצ'יני, שחתם על חוזהו בשורות האלופה הטורקית. מנג'ר מנצ'סטר סיטי לשעבר יערוך את הופעת הבכורה שלו על הבמה הגדולה מכולן - ליגת האלופות, כשגלאטסראיי תתארח ביום רביעי בטורינו אצל יובנטוס שבשורותיה משחק קרלוס טבס, מי שכיכב אצל מאנצ'יני במנצ'סטר סיטי והספיק להסתכסך עם האיטלקי.

מאמן מנצ'סטר סיטי, רוברטו מאנצ'יני. רויטרס
קבוצה חמישית בקריירת האימון שלו. מאנצ'יני/רויטרס

התבוסה 6:1 לריאל מדריד במחזור הראשון של ליגת האלופות חרצה את גורלו של טרים, תחתיו דורגה קבוצת הפאר במקום ה-11 בלבד בטורקיה אחרי שישה מחזורים. עוד בשבוע שעבר הוזכר מאנצ'יני כמועמד הבולט למשרה, עד החתימה המיוחלת. באנגליה טוענים כי המאמן שהוליך את סיטי לאליפות היסטורית ב-2011/12 ופוטר בקיץ שעבר קיבל חוזה לשלוש שנים בשווי כ-5.5 מיליון יורו לעונה.

מאנצ'יני יכול להגיע לשכר של 7 מיליון יורו לעונה כולל בונוסים, את זה הוא יעשה אם ישמור על אליפות טורקיה ויעפיל לפחות לרבע גמר האלופות. אלופת טורקיה תהיה קבוצתו החמישית של שחקן העבר האיטלקי, שהחל את קריירת האימון שלו בפיורנטינה, המשיך בלאציו, עבר לאינטר ובשנים האחרונות עבד במנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully