וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה את סנדרלנד 1:3

הקבוצה של רוג'רס המשיכה לדהור ועלתה למקום השני. דניאל סטארידג' כבש (28) ובישל פעמיים ללואיס סוארס (36 ו-89)

אחרי שראתה את יריבותיה לצמרת מחליקות אתמול, שמרה הערב (ראשון) ליברפול על עצמה כשהשיגה ניצחון חוץ מול נועלת הטבלה, סנדרלנד 1:3, שלא הצליחה עדיין להתאושש מפתיחת העונה הנוראית שלה ופיטורי פאולו די קאניו. לואיס סוארס חזר לכבוש לאחר ההרחקה מעשרת המשחקים בעקבות תקרית הנשיכה המפורסמת כשכבש צמד, דניאל סטארידג' סגר עוד ערב נהדר כשכבש את שערו החמישי והוסיף שני בישולים, והחבורה של ברנדן רוג'רס המשיכה במומנטום הנהדר של פתיחת העונה ועלתה למקום השני בטבלה. במשחק נוסף שנערך הערב ניצחה נוריץ' את סטוק 0:1.

שחקן ליברפול דניאל סטארידג'. רויטרס
פשוט לוהט. סטארידג' עם עוד ערב ענק/רויטרס

הקבוצה של רוג'רס עלתה ליתרון בדקה ה-28 לאחר שער מפוקפק, כשכדור הקרן שהוגבה פגע ספק בידו של דניאל סטארידג', ספק בכתפו ונכנס פנימה. שמונה דקות חלפו והאורחים עלו ליתרון שני שערים, הפעם בצורה חוקית יותר כשסטארידג' רשם בישול נהדר ללואיס סוארס שדחק מקרוב. ליברפול המשיכה ללחוץ במטרה להכריע את המשחק כבר לפני המחצית אך לא מצאה את הרשת וירדה עם שני שערי יתרון לחדרי ההלבשה.

סנדרלנד עלתה טוב יותר למחצית השנייה ובדקה ה-52 הצליחו לצמק כשבעיטה מצויינת של סונג יאנג נהדפה לא מספיק טוב על ידי מינולה היישר אל גיאצ'ריני שכבש בקלילות מקרוב. אלא שהאוהדים באיצטדיון האור שקיוו שקבוצתם תצליח להתאושש מפתיחת העונה הנוראית של קבוצתם התבדו מהר מאוד, כשבדקה ה-89 סגרה ליברפול את הסיפור, כשסטארידג' שוב עשה שמות בהגנת המארחים וסידר לסוארס את שערו השני במשחק.

שחקן ליברפול לואיס סוארס. AP
ברוך שובך. סוארס חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully