וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים סדר באקשן: כל מה שקרה בעולם הספורט ביום כיפור

דרמת הענק של רם וארליך בדייויס, הבכורה הנהדרת של אוזיל בארסנל וההכרעות ביורובאסקט. כל התוצאות, כל העדכונים

העם היהודי, בישראל ובגולה, לקח אומנם הפסקה ביממה החולפת והתפנה לסליחות ותפילות לרגל יום כיפור וזו גם הזדמנות מצוינת לאחל לכולכם גמר חתימה טובה ולקוות שהצום עבר עליכם בקלות. אבל כמו תמיד, עולם הספורט המשיך לעבוד בקצב מסחרר וכדי שלא תפספסו בטעות משהו מכל האירועים הגדולים שקרו, הכנו עבורכם סיכום מיוחד. תהנו.

עם כל הכבוד לכדורגל ולכדורסל, נפתח, איך לא, עם גביע הדייויס. אנדי רם ויוני ארליך, הצמד הישראלי, כבר הרגילו אותנו לאורך השנים לדרמות משוגעות, אבל כזו עוד לא הייתה לנו. השניים החלו את משחק הזוגות מול סטיב דארסי ואוליבייה רוחוס בשעה 15:00 שעון ישראל ואחרי שניצחו את המערכה הראשונה 3:6, הם הפסידו את שתי הבאות 7:5, 6:1. דווקא כאן, רגע לפני הצום, החל המהפך הגדול והמערכה הרביעית הלכה לישראלים עם 5:7. בשלב זה הגיעה שעת הצום בישראל והעדכון מהמשחק הופסק, אבל הפרשי השעות בבלגיה איפשרו למשחק להימשך. רם וארליך לקחו את המערכה החמישית עם 3:6, ניצחו את המשחק כולו אחרי שלוש שעות ו-43 דקות והעלו את נבחרת הדייויס שלנו ל-1:2 במפגש ההישרדות בבית העליון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע לפני שהצום שלהם התחיל, הם עוד הספיקו לחגוג בגדול. רם וארליך/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדורגל:

אנגליה:

מנצ'סטר יונייטד חזרה לנצח ובמשחק שפתח את המחזור הרביעי היא גברה 0:2 על קריסטל פאלאס. רובין ואן פרסי (45, פנדל) ו-וויין רוני (81, כדור חופשי מצוין) כבשו וסידרו לדייויד מויס ניצחון ראשון באולד טראפורד.

בהמשך, ארסנל חזרה מסנדרלנד עם 1:3. מסוט אוזיל, בבכורה בפרמיירליג, בישל בדקה ה-11 לאוליבייה ז'ירו הלוהט. המארחים השוו בפנדל בתחילת המחצית השנייה, אבל ארון ראמזי, עוד אחד שנמצא בכושר שיא, כבש צמד וסידר לתותחנים ניצחון ליגה שלישי ברציפות.

מנצ'סטר סיטי אכזבה עם 0:0 בחוץ מול סטוק סיטי המפתיעה ואילו טוטנהאם נעזרה בצמד של גילפי סיגורדסון וניצחה 0:2 את נוריץ'. במשחקים נוספים: ניוקאסל ניצחה בחוץ 1:2 את אסטון וילה ואילו המפגשים בין האל לקרדיף ובין פולהאם לווסט ברומיץ' הסתיימו ב-1:1.

לסיקור מורחב של כל משחקי השבת בפרמיירליג

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מסוט אוזיל, שחקן ארסנל. רויטרס
הרשים כבר בבכורה שלו. אוזיל/רויטרס

גרמניה:

אלופת אירופה באיירן מינכן חזרה לנצח בליגה, שם שמטה נקודות במחזור הקודם. הבווארים הכניעו 0:2 את האנובר, שנעצרה אחרי פתיחת עונה טובה. מריו מנדז'וקיץ' (51) ופרנק ריברי (64) כבשו את השערים.

במשחקים נוספים: הרטה ברלין, ללא בן שהר, הפסידה ביום שישי 1:0 בבית לשטוטגרט. בשבת, לברקוזן ניצחה 1:3 את וולפסבורג. פרנקפורט, יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית, הביסה בחוץ 0:3 את ורדר ברמן. שאלקה ניצחה 0:1 במיינץ משער של הרכש החדש קווין פרינס בואטנג. אוגסבורג נהנתה משער ניצחון של טוביאס ורנר בדקה ה-89 וגברה 1:2 דרמטי על פרייבורג.

לסיקור מורחב של כל משחקי השבת בבונדסליגה

מריו מנדז'וקיץ', שחקן באיירן מינכן. רויטרס
אלופת אירופה חזרה לנצח בליגה. מנדזוקיץ'/רויטרס

ספרד:

אתלטיקו מדריד פתחה את המחזור הרביעי בלה ליגה עם ניצחון 2:4 קל על אלמריה. הקולצ'ונרוס, שנהנו בין היתר משער יפה של דויד וייה, שמרו על מאזן מושלם ונראים מצוין. בהמשך הערב: ברצלונה מול סביליה (21:00, ספורט 5) וויאריאל מארחת את ריאל מדריד וגארת' בייל בהופעת בכורה (23:00, ספורט 5).

צרפת:

המחזור החמישי נפתח עם משחק בודד ביום שישי בערב, בו ניצחה האלופה פריס סן ז'רמן 0:2 בחוץ את בורדו והתמקמה, לפחות זמנית, במקום הראשון בטבלה.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
לפחות זמנית, זלאטן ופ.ס.ז' עלו למקום הראשון בצרפת/GettyImages

כדורסל:

נבחרת ישראל כבר חזרה לארץ ומאמנה אריק שיבק אפילו הספיק להעניק ראיון מרתק לאוהד גרינוולד ערב יום כיפור, אבל היורובאסקט נמשך בלעדינו והוא מתקרב לרגעי ההכרעה שלו.

ביום שישי נערכו שלושת משחקי המחזור השני של בית ה'. ליטא הביסה ללא קושי את בלגיה 67:86 ועלתה לרבע הגמר. צרפת הצטרפה אליה אחרי 91:102 על לטביה וגם סרביה בין שמונה הגדולות, למרות שהיא הפסידה 82:75 מפתיע לאוקראינה. הלטבים והאוקראינים ייאבקו על הכרטיס האחרון מהבית הזה.

בבית ו', המחזור השני נערך היום והוא נפתח בצהריים עם ניצחונה של קרואטיה 68:76 על איטליה וגם הקרואטים בשלב הבא.

שחקן נבחרת צרפת טוני פארקר מול ליטא. AP
פארקר כיכב, צרפת ברבע הגמר/AP

טניס:

לסיום, אנחנו חוזרים לגביע דייויס, שם נערכים בסוף השבוע גם מפגשי חצי הגמר וגם שאר משחקי פלייאוף ההישארות בבית העליון, במקביל למפגש בין ישראל לבלגיה.

אחרי שבשנה שעברה הצ'כים הדיחו את הארגנטינאים באותו שלב בדרכם לגמר ולזכייה בתואר, הם עשו זאת גם הפעם. צ'כיה עלתה ליתרון מבטיח כבר ביום המשחקים הראשון, שנערך בשישי. ראדק סטפאנק גבר 6:7, 3:6, 2:6 על חואן מונאקו ולאחר מכן תומאס ברדיך ניצח 4:6, 6:4, 3:6, 4:6 את לאונרדו מאייר. בזוגות בשבת, סטפאנק וברדיך השלימו את העבודה עם 3:6, 4:6, 2:6 על קרלוס ברלוק והוראסיו סבאז'וס ו-0:3 במפגש כולו.

סרביה וקנדה סיימו את יום המשחקים הראשון ב-1:1. במשחק הראשון התגבר נובאק דג'וקוביץ' על האכזבה מההפסד בגמר אליפות ארה"ב והביס 2:6, 0:6, 4:6 את ואשק פוספיסיל. המשחק השני היה דרמטי ביותר ובסיומו מילוש ראוניץ' הצליח לאזן את ההתמודדות אחרי 7:5, 3:6, 6:3, 3:6, 8:10 על ינקו טיפסרביץ'. משחק הזוגות בין איליה בוזוליאץ' ויוסיפ שימוניץ' לואשק פוספיסיל ודניאל נסטור נערך בשעה זו.

ראדק סטפאנק טניסאי צ'כי (שמאל) עם תומאש ברדיך. AP
קרובים לשמור על התואר. ברדיך וסטפאנק/AP

ספרד ביתרון מבטיח של 0:2 על אוקראינה. פרננדו ורדאסקו ניצח את אלכסנדר דולגופולוב 6:3, 4:6, 4:6, 2:6 ואז אלוף ארה"ב הטרי רפאל נדאל פירק את סרגיי סטחובסקי עם 0:6, 0:6, 4:6. נדאל וטומי רוברדו משחקים היום בזוגות מול סטחובסקי ודניס מולצ'נוב ויקוו לסגור את ההתמודדות.

אנדי מארי גבר 3:6, 0:6, 3:6 על הילד בורנה קוריץ', שזה עתה זכה באליפות ארה"ב לנוער. איבן דודיג איזן עם 3:6, 2:6, 3:6 על דניאל אוואנס, אבל הבריטים, עם מארי וקולין פלמינג, השיבו לעצמם את היתרון אחרי 3:6, 2:6, 7:6 (6), 1:6 על דודיג ומאטה פאביץ'.

במשחקים נוספים:

הולנד - אוסטריה 0:3
שוויץ - אקוואדור 0:3
גרמניה - ברזיל 1:2
פולין - אוסטרליה 2:1
יפן - קולומביה 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully