וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ניצחון דרמטי לרם וארליך, ישראל מובילה 1:2

משחקם של הצמד הישראלי גלש ליום כיפור בארץ, אבל הם הספיקו להשלים את המערכה החמישית ולגבור על דארסי ורוחוס הבלגים 3:6, 7:5, 6:1, 5:7, 3:6. ישראל רחוקה ניצחון אחד בלבד מהישרדות בבית העליון.

זה היה מותח, זה היה דרמטי וזה נגמר מאוחר מדי, לפחות עבורנו היושבים כאן במדינת ישראל. אנדי רם ויוני ארליך נאבקו בערב יום שישי במשך שלוש שעות ו-43 דקות בצמד הבלגי סטיב דארסי ואוליבייה רוחוס עד שניצחו 3:6, 7:5, 6:1, 5:7, 3:6 והעניקו לישראל יתרון 1:2 במפגש ההישרדות בבית העליון של גביע הדייויס. המשחק החל בשעה 15:00 שעון ישראל וממש רגע לפני כניסת הצום הצמד הישראלי כפה שוויון 2:2 במערכות. בשלב זה נאלצנו להפסיק את הדיווח, אבל בשל הפרשי השעות מול בלגיה, המשחק נמשך והסתיים בחיוך גדול עבור הנבחרת הישראלית, שהתפנתה לצום שקט ובתקווה, קל. מחר ינסו דודי סלע ו/או אמיר ויינטרוב לסגור את ההתמודדות הזו עם ניצחון אחד נוסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצחון של הרבה אופי. רם וארליך/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך המשחק

מערכה ראשונה: 3:6 לרם וארליך

רם וארליך הצילו שתי אפשרויות שבירה של הצמד הבלגי ועלו ל-0:1. בחמשת המשחקונים הראשונים כל אחד מהצמדים הצליח לשמור על ההגשות שלו, ולוח התוצאות הראה 2:3 לישראל. במשחקון השישי ניצלו רם וארליך את אפשרות השבירה הראשונה שלהם, וברחו ל-2:5. רוחוס עוד הצליח לספק נקודה נפלאה שסייעה לצמד הבלגי לצמק ל-5:3, אך ארליך ענה עם נקודה מצוינת ליד הרשת שסגרה את המערכה עם 3:6 נאה לישראל בתום 38 דקות.

מערכה שנייה: 5:7 לדארסי ורוחוס

הבלגים לא נבהלו ודארסי לקח את משחקון ההגשה שלו על האפס. הנחתה יפה של רם השוותה את המערכה. המומנטום הישראלי נמשך וטעות של רוחוס עזרה להשיג שבירה כבר במשחקון השלישי, 1:2. הצמד הישראלי שמר על השבירה שלו ועוד משחקון הגשה טוב של רם קבע 2:4. ארליך הסתבך, אבל הציל נקודת שבירה ולקח עוד משחקון. ארבע נקודות מערכה לא נוצלו על ידי הישראלים והצמד הבלגי צימק ל-5:4. המומנטום עבר לבלגים, ששברו והשוו את המערכה. הבלגים המשיכו בריצה המסחררת שלהם ושבירה נוספת סידרה להם 5:7 ואת המערכה השנייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב הם מוכיחים שביחד הם פשוט בלתי עצירים. רם וארליך/מערכת וואלה!, צילום מסך

מערכה שלישית: 1:6 לדארסי ורוחוס

לצערנו, גם ההפסקה בין המערכות לא עזרה, הבלגים המשיכו להשיג נקודות נהדרות ושברו שוב כדי לקחת משחקון שישי ברציפות. המחבט המסכן של ארליך שילם את המחיר. זה לא נגמר ועוד משחקון קליל כבר קבע 0:3 למארחים. עוד שבירה בלגית, 1:5 והמערכה והמשחק כולו, מתחילים לברוח. גם המשחקון שסגר את המערכה היה קל עבור המארחים, 1:6.

מערכה רביעית: 5:7 לרם וארליך

ההסתערות נמשכה והבלגים השיגו עוד שבירה, כבר במשחקון הראשון של המערכה. רם וארליך לקחו משחקון, אבל דארסי ורוחוס מיד ענו ועלו ל-1:3. אחרי הרבה הרבה מאוד זמן, הצמד הישראלי סיפק משחקון טוב, שבר והשווה ל-3:3. דווקא בנקודה הזו, רם סיפק שגיאה כפולה והבלגים שוב שברו, כמה חבל. הפינג פונג נמשך והפעם הישראלים שברו, 4:4. הבלגים השיגו נקודת שבירה, אבל אייס ענק של ארליך השאיר את ישראל בחיים. בסופו של דבר, המשחק המשוגע הזה הלך למערכה חמישית, אחרי שהישראלים שברו וניצחו 5:7 את המערכה הרביעית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הניצחון שיסדר לישראל את ההישארות בבית העליון? רם וארליך/מערכת וואלה!, צילום מסך

מערכה חמישית: 3:6 לרם וארליך

כאמור, מומנטום הוא דבר נזיל בטניס והניצחון הדרמטי במערכה הרביעית, שהשאיר אותם במשחק, גם הפיח רוח חיים רעננה בצמד הישראלי. השניים השיגו את השבירה הקטנה והחשובה כל כך כבר במשחקון הרביעי של המערכה ומשם לא התבלבלו, שמרו על ההגשות והשיגו 3:6 ענק במערכה ו-2:3 במשחק כולו. ישראל עולה ל-1:2 בהתמודדות!

התגובה של אייל רן הקפטן לאחר המשחק (צילום: איגוד הטניס)

התגובה של רם וארליך לאחר המשחק (צילום: איגוד הטניס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully