וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדה פריצה: "חיכיתי הרבה זמן לשער הזה"

חלוץ מכבי ת"א שבר בצורת מול בני יהודה: "חלוץ נמדד בכיבושים". אלירן עטר: "לא יעזור לכל הפרשנים שחתכו אותו, פריצה שחקן גדול". שחקנים: "קשה להבין מה סוזה רוצה מיואב זיו"

one

במכבי תל אביב לא יכלו לבקש לעצמם מתנת חג טובה יותר מזו שקיבלו אמש (ראשון), בדמות שער ניצחון מתוק של ראדה פריצה בדקה ה-90 נגד בני יהודה בבלומפילד. השחקנים של פאולו סוזה יוצאים לפגרת הנבחרת עם מאזן מושלם של שש נקודות ולא פחות חשוב מזה, פער של שלוש נקודות ממכבי חיפה וחמש נקודות מהפועל תל אביב. במחזור הליגה הבא שיערך בעוד שלושה שבועות, תתארח הקבוצה לקרב לוהט בקרית אליעזר מול סגניתה. הצהובים שלחו אמש את הסקאוט עמיר תורג'מן למשחקה של מכבי חיפה באשדוד והיום הוא יעביר את רשמיו לצוות המקצועי.

שחקני מכבי תל אביב, קרלוס גרסיה, ניקולה מיטרוביץ', ראדה פריצה. ברני ארדוב
"היו לנו המון הזדמנויות להבקיע והכדור לא רצה להיכנס". ראדה פריצה/ברני ארדוב

"חיכיתי לשער הזה בכמה משחקים בהם לא הבקעתי, ואני מאוד שמח שהוא הגיע", אמר פריצה בסיום. "בסופו של דבר חלוץ נמדד בכיבושים וזה בהחלט היה כיף לראות את הכדור פוגש את הרשת. חיכיתי לזה המון זמן. שמחתי מאוד אחרי השער, אני עדיין שמח. אני שמח בשביל כולם כאן, בשביל עצמי וגם בשביל הקבוצה והאוהדים. היו לנו המון הזדמנויות להבקיע והכדור לא רצה להיכנס. חמש דקות לסיום, אמרתי לערן זהבי שתהיה לנו עוד הזדמנות טובה להבקיע ואכן קיבלתי את ההזדמנות לשמחתי".

פריצה ניסה להסביר מדוע המשחקים נגד בני יהודה תמיד קשים לצהובים: "זו קבוצה טובה מאוד והם עומדים היטב בחלק ההגנתי מאחורי הכדור. לא היה להם אפילו מצב הבקעה אחד ואני חושב שאנחנו ראויים לנצחון הזה". החלוץ השבדי לא מתרגש מההפסדים של הפועל תל אביב ומכבי חיפה: "אנחנו מסתכלים קודם כל על עצמנו וצריכים לנצח את המשחקים שלנו. אם נעשה את זה נזכה שוב באליפות, בלי קשר ליריבות. זו רק תחילת העונה אבל כל משחק הוא חשוב". לסיום התייחס פריצה גם להגרלת הבתים בליגה האירופית: "אני רואה כאן המון אפשרויות להצליח בבית הזה. זה לא הבית הכי קשה ואני חושב שכל קבוצה תירק דם מולנו כאן בבלומפילד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בן שהר שחקן הרטה ברלין. GettyImages
יגיע ברגע האחרון? בן שהר/GettyImages

אלירן עטר, שחקנה של ריימס הצרפתית, ששיתף בעונה שעברה פעולה עם פריצה בהתקפת הצהובים, ונחת אמש בישראל לקראת התכנסות הנבחרת הבוגרת, פרגן לחברו השבדי ואמר לוואלה! ספורט: "אני הכי מבסוט בשבילו בעולם. כל כך מגיע לראדה לכבוש, הוא חלוץ נפלא ובעיקר בנאדם נדיר. לא יעזור לכל הפרשנים שחתכו אותו, כי פריצה שחקן גדול שעוד יתרום המון למכבי תל אביב. קראתי דברים שאמרו וכתבו על פריצה בזמן האחרון ואין להם מושג. גם כשהוא לא כובש, הוא עובד בשביל האחרים ובגלל הדברים שהוא עושה בהתקפה, השחקנים האחרים מקבלים שטחים פנויים לעשות דברים, מי כמוני יודע. פריצה הוא נכס למכבי תל אביב ואני מאחל לו ולקבוצה המון בהצלחה בהמשך העונה".

ביממה הקרובה יעשו בצוות המקצועי מאמצים לחזק את הסגל לפני תום מועד ההעברות באירופה ורישום השחקנים לשלב הבתים בליגה האירופית, שיחול הלילה (בין שני לשלישי) בחצות. בקבוצה רוצים לצרף מגן ימני וחלוץ, כאשר בשלב זה כל האופציות פתוחות, כולל צירוף של מגן ימני זר או חלוץ זר על חשבונו של המגן הספרדי מאנה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. מאנה פתח אמש בהרכב ושוב לא הרשים. בעמדת החלוץ, נראה כי השם החם על הפרק הוא חלוץ הרטה ברלין בן שהר, שלא מוצא את מקומו בקבוצה הגרמנית ולא נכלל בסגל שלה בשבת. שהר הוא אחד השחקנים המועדפים על המנהל הספורטיבי קרויף ולא מן הנמנע שבמהלך היום תהיינה התפתחויות לגביו.

יואב זיו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קיבל את ההודעה רק שעה וחצי לפני הפתיחה. יואב זיו/ברני ארדוב

12,600 הצופים שנכחו אמש באצטדיון נהנו ממשחק טוב מאוד של האלופה, שהחמיצה שוב ושוב ובעטה לקורות ולמשקוף שערו של דלה איינוגבה. "במקום שזה ייגמר ב-0:4 לטובתנו, הצלחנו לגרד בקושי שער אחד. תמיד קשה נגדם, בני יהודה זו כנראה הכבשה השחורה שלנו, אבל צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה", אמר גורם בקבוצה. מי שקיבלו את מירב המחמאות בסיום היו גל אלברמן, שהיה נפלא בקישור, ערן זהבי שהגיע להמון מצבי הבקעה וגם דור מיכה שנכנס כמחליף ובישל נפלא את שער הנצחון לפריצה. עם כניסתו למשחק, התקבל מיכה בתשואות גדולות על ידי האוהדים שביקשו מהמאמן סוזה להכניסו בשלבים מוקדמים עוד יותר.

למרות הניצחון, לא הכל ורוד בקבוצה. המגן יואב זיו שוב לא נכלל בסגל ונראה מתוסכל מאוד ביציע במהלך המשחק. חבריו לקבוצה של זיו מספרים שעיקר התסכול שלו נובע מהעובדה שקיבל את ההודעה על כך שאינו בסגל רק שעה וחצי לפני המשחק. שחקנים בקבוצה התקשו להסביר את פשר הוצאתו של זיו לגמרי מהסגל אחד מהם אף אמר: "קשה להבין מה סוזה רוצה ממנו ולמה יואב לא בסגל, בטח על רקע היכולת הלא מזהירה של מאנה. יואב שחקן מצוין שעוד יתרום המון למכבי תל אביב".

בגזרת השחקנים המתוסכלים אפשר לציין גם את ריף פרץ ומשה לוגסי שלא נכללו בסגל, כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבת, כאשר השניים ינסו לקבל שחרור בהשאלה מהסגל בשבועות הקרובים ואליהם אפשר להוסיף גם את החלוץ מונס דאבור, שהתחמם אמש דקות ארוכות אך לא שותף כלל בסופו של דבר.

הצהובים ימשיכו להתאמן כרגיל במהלך השבועיים הקרובים, אולם יעשו זאת ללא שמונת שחקני הנבחרות השונות. לקבוצה מתוכנן משחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון וייתכן משחק אימון נוסף מול אחת מקבוצות הליגה הלאומית שתיפתח בשבת הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully