וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "המחליפים שינו את המשחק, זה מגיע להם"

מאמן מכבי תל אביב נתן קרדיט לשחקני הספסל לאחר ה-0:1 על בני יהודה. קשטן: "לא הגענו, בסופו של דבר נעשה צדק"

מכבי תל אביב גברה הערב (ראשון) על בני יהודה 0:1 ושמרה על מאזן מושלם מפתיחת העונה. הצהובים צרו על השער של הזהובים, ייצרו אינספור מצבי הבקעה, אך קיבלו את מבוקשם רק בדקה ה-91 עם שער של ראדה פריצה בנגיחה לאחר בישול יפה של המחליף דור מיכה. רק אשתקד בני יהודה נותרה המומה לאחר 3:2 סופר דרמטי נגד הצהובים במשחק שבמידה רבה קבע את גורל העונה, ובחלוף כמה חודשים קיבלנו שידור חוזר.

בדקה ה-90: פריצה העניק למכבי תל אביב 0:1 על בני יהודה

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה. ברני ארדוב
בסוף הוא קיבל את מבוקשו. סוזה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה אמר בסיום: "היה משחק מעולה מבחינתנו. זה היה משחק ששיחקנו בו טוב מהדקה הראשונה עד הסוף, האמנו, הגיע לנו. המנטלית של הקבוצה זה מה שאני מחפש ואהבתי לראות את הגישה המנטלית שלנו על המגרש. זה מה שאני מחפש מהקבוצה שלי. שלטנו לאורך המשחק כולו, זה הלך קשה, אבל המשכנו להאמין גם אחרי כל המצבים שהגענו אליהם".

סוזה המשיך ואמר: "היום הייתה רק קבוצה אחת מול קבוצה אחת מאוד מארגנת, אבל הגיע לנו לנצח. השחקנים מהספסל שינו את המשחק, הביא משהו חדש, יצרו מצבים במהלך הדקות שהם שיחקו. אני מאוד שמח בשבילם, הניצחון הזה הגיע להם". לגבי הדיווחים על ההתעניינות של הצהובים באיתי שכטר: "אני לא מתעסק בשחקנים, ג'ורדי קרויף אחראי לזה".

כשנשאל מדוע החליט שלא להכליל בסגל את יואב זיו זו הפעם השנייה ברציפות אמר המאמן: "לא הוגן לשאול אותי שאלה כזאת, כי זאת הפעם השלישית או הרביעית ששואלים אותי על השחקנים שלי באופן פרטני ומבחינתי כולם שווים. יש לי מודל, בו יש לי את העקרונות שלי, אני מאמן את השחקנים שלי לפי המודל הזה, ומשנה אסטרטגיות לפי מה שצריך".

דור מיכה נשם לרווחה לאחר הניצחון ואמר: "ירקנו דם, נראינו טוב אבל לא הצלחנו להבקיע. במשחקים הבאים נצטרך למצוא את הרגל המסיימת. יש ימים כאלה. גם זהבי, גם בן חיים וגם פריצה הם שחקנים שיודעים להבקיע והם עוד יבקיעו הרבה. היום זה לא נכנס". כשנשאל האם הניצחון תורם למאבק האליפות, במיוחד לאור הפסדה של מכבי חיפה הערב, אמר מיכה: "זה לא רציני לדבר על אליפות, בשלב הזה של השנה אנחנו מנסים רק להשיג כמה שיותר נקודות ואני שמח שהערב השגנו אותן".

מנגד, מאמן בני יהודה דרור קשטן אמר: "מכבי תל אביב שיחקה היום טוב, בני יהודה בכלל לא הגיעה למשחק. מכבי תל אביב שלטה בכל 90 הדקות, אנחנו אפילו לא הגענו ליצירת מצב אחד ליד השער. בסופו של דבר נעשה צדק. מי ששולט ב-90 דקות, בסופו של דבר גם מבקיע. בהחלט הגיע להם לנצח".

לירוי צעירי סיכם את הבכורה המחודשת שלו בבני יהודה: "התרגשתי מאוד מהמשחק הראשון שלי, אני מודה לקהל על קבלת הפנים. בקשר למשחק, זה לא ממש הסתדר לנו היום. נקווה שנשתפר בהמשך. כואב לקבל גול בדקה ה-90. באופן אישי, לא באתי בכושר הכי טוב, אבל דרור נתן לי לשחק ולא עשיתי את העבודה. מאוד כואב לקבל שער ברגע כזה. למכבי היו הרבה החמצות, אבל היינו במשחק. זה חלק מהכדורגל. אני חושב שיש כאן קבוצה מעולה ונוכל להיות בצמרת".

מאמן בני יהודה, דרור קשטן. ברני ארדוב
לא הגיעו למשחק. קשטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully