וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עשויה להנחית מגן ימני זר, מאנה ישוחרר?

28.8.2013 / 15:30

בשל המחסור באופציות ישראליות בצוות המקצועי לא פוסלים ויתור על הספרדי, שמתקשה להשתלב מבחינה מקצועית

one

ראשי מכבי תל אביב נמצאים כעת במרוץ נגד הזמן, בניסיון למצוא שחקני חיזוק לקראת המועד האחרון לרישום שחקנים חדשים לשלב הבתים של הליגה האירופית, שיחול בלילה של ה-2 בספטמבר. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף מעונין לחזק את סגל הקבוצה במגן ימני וחלוץ מטרה נוסף.

נכון לעכשיו הנסיונות הם לצירוף שחקנים ישראלים לעמדות אלה, אולם שוק השחקנים דל כרגע במועמדים ראויים הן לעמדת המגן הימני והן לעמדת החלוץ המרכזי. בגזרת המגן עלה שוב שמו של עוז ראלי, מגינה של בני יהודה, כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, אולם המחיר הגבוה בו נקבה בני יהודה העומד על יותר משני מיליון שקל, מטרפד את העסקה. גם שמו של אלעד גבאי, מגינה של מכבי חיפה הוזכר שוב, אולם בחיפה טוענים שהמגן שנרכש רק בקיץ האחרון מקרית שמונה, לא ישוחרר.

מגן מכבי תל אביב מאנה. קובי אליהו
עד כה לא השתלב בקבוצה מבחינה מקצועית. מאנה/קובי אליהו

לוואלה! ספורט נודע שבצוות המקצועי של מכבי תל אביב, לא פוסלים את האופציה להנחית בסופו של דבר מגן ימני זר, ובמקרה כזה יצטרכו לשחרר את אחד הזרים הנמצאים כיום בסגל. המועמד העיקרי לעזיבה במקרה כזה, יהיה המגן הספרדי מאנה, שעד כה לא השתלב בקבוצה מבחינה מקצועית וגורם המקורב אליו אף סיפר כי הקליטה שלו בישראל לא היתה חלקה וככל הנראה גם השפיעה על השתלבותו המקצועית במכבי תל אביב.

מאנה, שפתח בהרכב הקבוצה, בניצחון החוץ 0:2 בעכו, לא גילה יכולת יוצאת דופן ובהחלט לא הזכיר את ימיו הטובים בליגה הספרדית. עדיין לא ברור אם בצוות המקצועי אכן ייפרדו בסופו של דבר מהמגן זר, אולם אופציה זו הפכה לריאלית יותר, בשל המחסור באופציות ישראליות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
בן שהר שחקן הרטה ברלין. GettyImages
מעדיף להישאר באירופה. שהר/GettyImages

בגזרת החלוצים ניסו במועדון לבדוק אופציות שונות ונכון לעכשיו אין אף שחקן ישראלי בארץ או כזה שמשחק בחו"ל שנמצא על הפרק. בימים האחרונים עלו שמותיהם של בן שהר ודודו ביטון, אולם השניים מעדיפים להישאר באירופה ולא מתכוונים לחזור בשלב זה לישראל. חסן אבו זייד צפוי לעבור בשבוע הבא בהשאלה לעונה אחת להפועל 'ניר' רמת השרון.

בתוך כך תערוך הערב הקבוצה אימון נוסף לקראת משחק הבית נגד בני יהודה, שיערך ביום ראשון הקרוב בבלומפילד. המאמן פאולו סוזה צפוי להמריא הלילה למונאקו, על מנת ליטול חלק בהגרלת שלב הבתים של ליגת האלופות שתיערך ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully