וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה יגריל את שלב הבתים של ליגת האלופות

27.8.2013 / 17:44

מאמן מכבי תל אביב ישלוף את הכדורים במונאקו: "כבוד. ברור שהייתי מעדיף לשבת בקהל". אבו זייד צפוי לעבור לרמת השרון

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
היה מעדיף להיות בצד אחר בהגרלה. סוזה/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה, זומן על ידי אופ"א להגריל את שלב הבתים של ליגת האלופות. הצהובים, שלא העפילו למפעל היוקרתי לאחר שהודחו על ידי באזל בשלב המוקדמות השני, בכל זאת ישלחו נציג למונאקו. סוזה, שכשחקן הניף פעמיים את הגביע - במדי יובנטוס (95/96) ודורטמונד (96/97) יגריל את הקבוצות במרכז ה"גרימנדי פורום" בנסיכות הצרפתית.

"זה כבוד גדול, הן מבחינה אישית והן כמאמן מכבי תל אביב - לקחת חלק באירוע כזה שנצפה על ידי מיליונים ברחבי עולם", אמר סוזה לאתר הרשמי. "ברור שהייתי מעדיף לשבת בקהל ולהמתין לתוצאות ההגרלה, אך מבחינתנו הגרלת שלב הבתים של יום שישי מרגשת וחשובה לא פחות".

אגב ההגרלה הזו, קרוב ל-5,000 מנויים נמכרו למשחקי הצהובים בשלב הבתים לליגה האירופית. ההגרלה תתקיים ביום שישי הקרוב, ומכבי תל אביב תשובץ בקבוצת האיכות הרביעית (אחרונה).

גורמים בצוות המקצועי העבירו מסר ברור לשחקני הקבוצה בכל הנוגע לתחרות על ההרכב והיכללות בסגל למשחקים, כאשר המסר המרכזי היה שהעונה ארוכה ולכולם תינתן בשלב זה או אחר אפשרות להוכיח את יכולתם.

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע שהקשר חסן אבו זייד צפוי לעבור בשבוע הבא להפועל ניר רמת השרון, בהשאלה לעונה אחת, וזאת לאחר שוויתר על ההצעות שהיו לו מהליגה הרוסית השנייה.

חסן אבו זייד שחקן מכבי תל אביב לפני ננאד מרינקוביץ' שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
בדרך לרמת השרון? אבו זייד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully